DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 171
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 171

 #522280  autor: ChuckyCiechanow
 15 gru 2011, 15:39
By dowiedzieć się jaką karę za zerwanie umowy dostaniesz najlepiej zadzwonić do BOK swojego operatora i się oto spytać.

 #522281  autor: gaskabalbinka
 15 gru 2011, 15:40
Miałeś kiedyś zaległości w doładowaniach?

Jeżeli tak to w ttfonie w takich sytuacjach umowa przedłuża się automatycznie o zaległe doładowania.

 #522285  autor: pastuch
 15 gru 2011, 15:52
Nie mialem nigdy zaleglosci, ale dla pewnosci jutro przejde sie do salonu t-mobile i zapytam o to. Dzieki za odp jesli ktos moze powiedziec cos wiecej to bardzo prosze o pomoc.

 #522537  autor: pauli05
 16 gru 2011, 21:01
czy ktoś wie jak wygląda sprawa z przeniesieniem numeru z abonamentu na pre-paida i danymi dotyczacymi właściciela?
tj. obecny numer w abonamencie na firmę, migruję na kartę i co wtedy? czy numer jest gdzieś zarejestrowany czy użytkownik tego numeru staje się anonimowy?

 #522543  autor: kerim36
 16 gru 2011, 21:07
czy ktoś wie jak wygląda sprawa z przeniesieniem numeru z abonamentu na pre-paida i danymi dotyczacymi właściciela?
tj. obecny numer w abonamencie na firmę, migruję na kartę i co wtedy? czy numer jest gdzieś zarejestrowany czy użytkownik tego numeru staje się anonimowy?
u ktorego opa??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #522645  autor: pauli05
 17 gru 2011, 12:42
play

 #522653  autor: nemo2009
 17 gru 2011, 13:04
Lepiej się przejdż do salonu i zobacz,czy są dane.Z tego co wiem,to w przeszłości dane z abonamentu wyparowywały.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #522761  autor: ukefake
 17 gru 2011, 19:25
Ruben pisze:Heyah nie posiada punktów naziemnych
punktów faktycznie nie posiada ponieważ ma ... jeden punkt ;) Na warszawskiej saskiej kępie, przystanek abrahama. można tam złożyć wniosek mnp a po pozytywnej weryfikacji otrzymać nową kartę sim.

 #524490  autor: emefe
 28 gru 2011, 14:05
Czy da się przenieść numer z Orange Delfin do T-Mobile na kartę? Jakich formalności muszę dochować żeby wszystko przeszło bez problemów?

 #524697  autor: Daisy
 29 gru 2011, 14:49
W kwestii przenoszenia numerów to ciekawostka - teraz Heyah daje 120 zł przy doładowaniach jesli przeniesie się do nich numer. To 2x więcej niż dawał do tej pory Play.

 #524698  autor: KC-KARLOS
 29 gru 2011, 14:54
Daisy pisze:W kwestii przenoszenia numerów to ciekawostka - teraz Heyah daje 120 zł przy doładowaniach jesli przeniesie się do nich numer. To 2x więcej niż dawał do tej pory Play.
Ale warunki otrzymania bonusu są beznadziejne, niż w Play.
Heyah: bonus 120 zł, jest dzielony na 6 części. Aby otrzymać 20 zł gratis, trzeba REGULARNIE, co miesiąc od przeniesienia numeru doładować konto za minimum 20 zł.
Play: aby otrzymać 60 zł trzeba doładować konto za minimum 5 zł, a po otrzymaniu bonusu, można zbudować swoja taryfę. Bonus można wydłużać pakietami kwotowymi, lub doładowując konto przez neta. Nie ma tez przymusu doładowań w Play Fresh.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #524699  autor: DanielR
 29 gru 2011, 14:55
Daisy pisze:To 2x więcej niż dawał do tej pory Play.
Z tą małą różnicą, że Play daje bonusowe środki już od 5 zł wkładu własnego, podczas gdy w Heyah by zyskać bonus, przez 6 miesięcy wydać musisz najpierw 120 zł. :wink:

 #524752  autor: Creator
 29 gru 2011, 18:44
DanielR pisze:
Daisy pisze:To 2x więcej niż dawał do tej pory Play.
Z tą małą różnicą, że Play daje bonusowe środki już od 5 zł wkładu własnego, podczas gdy w Heyah by zyskać bonus, przez 6 miesięcy wydać musisz najpierw 120 zł. :wink:
ot takie podwójne ładowanie :P
 #525480  autor: kezard
 02 sty 2012, 17:09
Witam!

Jestem użytkownikiem sieci Plus. Około 6 lat wziąłem mixplusa na znajomego ponieważ byłem jeszcze wtedy nie pełnoletni. Mixplus dawno mi się skończył i od tego czasu ma ofertę po kontraktową. Ostatnio postanowiłem przejścia do PLAY, jednak zależałoby mi na zabraniu numeru. Niestety nie mam już kontaktu z osobą którą na którą była umowa i nie mam możliwości skontaktowania się z nią. Cesja nie wchodzi więc w grę. Czy istnieje jakaś możliwość żeby przenieść numer mimo to? W plusie powiedziano mi, że NIE jeśli chce przenieść numer do innego operatora, ale jeśli chcę u nich wziąć abonament lub mix to nie ma problemu :)

 #525506  autor: kerim36
 02 sty 2012, 19:44
szanse zerowe - jedynie cesja, a pozniej robisz z numerem co chcesz

bez cesji nie wiem na jakiej zasadzie ktos Ci wmowil, ze mozesz chocby umowe podpisac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #525606  autor: zorian
 03 sty 2012, 01:36
Ale z tego, co mi się rzuciło w oczy gdzieś na tym forum, to po zakończeniu MIXa w Plusie i po przejściu na Simplusa numer NIE JEST już zarejestrowany na tego, kto podpisywał umowę. (Nie jestem pewien, czy tak jest gdy zostajesz w ofercie po-kontraktowej). Sprawdź na online.plus.pl w sekcji "Sprawy konta i formalności" >> "Moje dane" czy numer jest zarejestrowany na kogokolwiek.
Jeżeli nie ma tam żadnych danych, to bierzesz dowodzik osobisty i zasuwasz do salonu Plusa i rejestrujesz na siebie od ręki (ale musisz mieć aktywne konto żeby móc zarejestrować - ot taki kaprys operatora) :-D i potem już normalnym trybem rozporządzasz swoim numerem według uznania.

 #526015  autor: baka24
 04 sty 2012, 20:36
jest zarejestrowane na tego na kogo byl mix, sam tydzien temu zmienialem w plusie wlasciciela karty SIM, skonczyl mi sie mix, poszedlem na simplusa i musielismy razem isc do salonu, zeby przepisac SIMa, pani nie robila zadnych problemow, system sie nie wieszal, wiec tylko zobaczyla 2 dowodziki i poprzepisywala dane, 10min stania przy 'okienku'

 #527209  autor: mateo704
 10 sty 2012, 12:07
Jestem obecnie w trakcie przenoszenia numeru z mBank mobile do Play. Wczoraj wybrałem się do salony Play i pierwsze zdziwienie podczas podpisywania wniosku, a mianowicie usłyszałem że "przeniesienie numeru zostanie rozpoczęte w ciągu 5 dni"
Pytam więc skąd te 5 dni skoro na wniosku wyraźnie widnieje zapis "w terminie jednego dnia roboczego od złożenia wniosku" na co Pani skwitowała że tak, przeniesie się rozpocznie jeszcze dziś tzn. 9.01, ale takie mają procedury.
W miedzy czasie otrzymałem 3 sms-y: ponownie informujący o owych 5 dniach, podziękowanie o zabranie karty, oraz w dwóch informacje o przejściu się do swojego dotychczasowego operatora w celu zadbania o aktualne dane. Dokładną treść podam popołudniu bo z pewnością różnią się od tych jakie otrzymywałem kilka msc. temu przy przeniesieniu z Plusa

Problem w tym że na stronie przeniesnumer.play.pl brak zupełnie informacji na temat przeniesienia (Formularz zawiera błędy). Do tej pory nie dotarł żaden sms mówiący o ewentualnym terminie przeniesienia lub odrzucenia wniosku. Czy ktoś się już spotkał z takim problemem gdzie Play wysyła wniosek o przeniesienie później niż tego samego dnia, powołując się na wcześniej wspomniane 5 dni. Pozdrawiam

edit.
SMS-y otrzymane jeszcze przed wyjściem z salony Play:

1: Twoje zlecenie przekażemy do 5 dni od złożenia wniosku o przeniesienie numeru. Udaj się do salonu dotychczasowego operatora i podaj swoje aktualne dane. 13:46

2: Dziękujemy za odebranie karty Play. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o jego decyzji za pomocą SMS. 13:49

3: Przypominamy, aby przenieść numer przekaż w punkcie dotychczasowego operatora swoje aktualne dane zgodne z tymi które podałeś na wniosku w Play. 13:56

 #527302  autor: ukefake
 10 sty 2012, 18:51
mateo704, z tego co piszesz na pewno u któregoś opa w systemie coś się zborsuczyło. Intuicja wskazuje na sieć play, ale to tylko intuicja a nie dowody.

Moja rada: pisz do UKE. Opisz wszystko dokładnie z datami, dołącz skan wniosku z informacją o jednodniowym terminie, i treść smsów. Zanim UKE zareaguje numer i tak będzie przeniesiony po tych 5-ciu dniach (podejrzewam, że sprzedawca już wcześniej się spotkał z podobną sytuacją - być może centrala wie o tym problemie, ale jak widać problem jest tak skomplikowany, że trzeba było wymyśleć prowizorkę. A jak wiadomo prowizorki są najtrwalsze). Być może interwencja UKE wskaże winnego - daj znać jak to się skończyło

Powodzenia
ps. jeśli uważasz, że jest łamane prawo to masz rację, jest łamane. Po wyniku interwencji UKE zobaczysz ile osób to obchodzi.

 #527328  autor: DanielR
 10 sty 2012, 20:47
mateo704 pisze: Czy ktoś się już spotkał z takim problemem gdzie Play wysyła wniosek o przeniesienie później niż tego samego dnia, powołując się na wcześniej wspomniane 5 dni. Pozdrawiam
mateo704 pisze:SMS-y otrzymane jeszcze przed wyjściem z salony Play:

1: Twoje zlecenie przekażemy do 5 dni od złożenia wniosku o przeniesienie numeru. Udaj się do salonu dotychczasowego operatora i podaj swoje aktualne dane. 13:46
Pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem SMS i tłumaczeniem o rozpoczęciu przeniesienia numeru w terminie 5 dni, a przenosiłem już trzy numery do Play. Również moim zdaniem coś tu śmierdzi.
  • Strona 54 z 171
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 171
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 171