zorian pisze:POMOCY
Nie mogę połączyć z netem... Próbowałem już na dwóch telefonach i trzech różnych modemach i przy pomocy różnych programów i nic.
Konfiguracja ze strony Lycamobile.pl nie działa - APN: data.lycamobile.pl ; user: lmpl ; password: plus; próbowałem też password: lmpl (jak ktoś kilkanaście wpisów wcześniej sugerował).
Czy może mieć na to wpływ to, że moja karta to zwykła, a nie taka z dopiskiem "plus"? Mam jeszcze kartę Lyca UK i na niej w logo jest właśnie owe PLUS i tam chodził necik bez problemu...
Ze dwa tygodnie temu byłem podobnie bezradny. BOK mówił że wina mojej konfiguracji, że coś źle wpisuję. Zamówiłem drugą kartę i na niej internet ruszył z buta, bez doładowania nawet (był tylko taryfikowany 2gr/100kB). Napisałem że ten sam telefon, ta sama konfiguracja i na jednej karcie jest internet a na drugiej nie ma. W odpowiedzi poprosili o model telefonu, IMEI oraz zapytali czy inne usługi działają na tej karcie (rozmowy, smsy) - działały. Przyjęli zgłoszenie techniczne, dzień później internet już działał.
W moim przypadku ewidentnie widziałem że ewidentnie to nie był problem konfiguracji. Na ekranie telefonu, przy zasięgu mam symbol anteny albo 3G i w momencie gdy nawiązuje połączenie pakietowe przy tych symbolach pojawia się symbol dwóch strzałek. Gdy się popełni błąd przy wpisywaniu apn, loginu albo hasła te strzałki też się pojawiają, a dopiero później błąd połączenia. Na tej felernej karcie zanim naprawili w ogóle nie pojawiały się te strzałki, tylko komunikat "brak dostępu do pakietów", czy jakoś tak - dla mnie ewidentnie to wyglądało na usługę nieaktywną po stronie operatora. Jak jest w Twoim przypadku?
Nie wiem o jaki dopisek plus Ci chodzi. Na obu kartach lyca (pl), ani na tej na której net działał od razu, ani na tej z którą był problem, nie mam czegoś takiego.