Ja również dostałem taką o to informacje po zgłoszeniu na Play24
"Szanowny Panie,
Dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło dnia 3 stycznia 2012 roku.
Uprzejmie informuję, że wszystkie niedogodności związane z promocją Fanty trzeba zgłaszać na stronie www.cocacola.pl/play .
Mam nadzieje, że podane przeze mnie informacje okażą się przydatne."
Po kontakcie telefonicznym z BOK konsultant oznajmił mi że mogę złożyć reklamacje listownie, albo sobie odpuścić bo on w żaden sposób mi nie pomoże. Więc ruletka i dezorientacja jak się patrzy
"Szanowny Panie,
Dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło dnia 3 stycznia 2012 roku.
Uprzejmie informuję, że wszystkie niedogodności związane z promocją Fanty trzeba zgłaszać na stronie www.cocacola.pl/play .
Mam nadzieje, że podane przeze mnie informacje okażą się przydatne."
Po kontakcie telefonicznym z BOK konsultant oznajmił mi że mogę złożyć reklamacje listownie, albo sobie odpuścić bo on w żaden sposób mi nie pomoże. Więc ruletka i dezorientacja jak się patrzy