DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33

 #546773  autor: kamil4862
 10 kwie 2012, 18:59
UndiscloseD pisze:Rejestracji można dokonać poprzez internet
I to mi się podoba ;)

Obrazek

 #546891  autor: ChuckyCiechanow
 11 kwie 2012, 10:34
Starter dostałem 3 kwietnia a dziś dostałem E-mail :-)
Twój darmowy starter jest w trakcie aktywacji. Dostarczymy Ci go bezpłatnie Pocztą Polską
Chyba wcześnie świętować zaczęli:-)

 #547004  autor: ja.michal
 11 kwie 2012, 21:06
ChuckyCiechanow, do mnie mail dotarł, ale startera do dziś nie mam. :(

[ Dodano: 2012-04-11, 21:06 ]
I to tego z pierwszej puli.

 #547007  autor: KC-KARLOS
 11 kwie 2012, 21:09
ChuckyCiechanow, ja dostałem 4 kwietnia, a maila - dziś (11 kwietnia). Spóźniony "zapłon" ;)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #547080  autor: Horacy
 12 kwie 2012, 12:34
Tak zbaczając z tematu starterów Heyah zarzuciło kolejną aplikację, teraz dali coś a'la wtyczka do facebooka, wygląda przyjemniej niż tamta toporna niebieska, moim zdaniem też działa o niebo lepiej, wczytuje się wszystko szybciej i nie mam problemu z niedającymi się rozwijać wiadomościami jakto było w tej niebieskiej "F".

 #547357  autor: Pietro_EU
 13 kwie 2012, 12:54
Dziś dotarł do mnie starter i ciekawostka:
zamówiony 29 marca, data wysyłki 10 kwietnia :)

Starter z poprzednich edycji (stary) ale numer ciekawy: AAB CB DD EE

PS. Jak zalogować się na konto na stronie: https://selfcare.heyah.pl/chili/auth/auth.html ?
OK nevermind, juz działa.

 #547359  autor: Creator
 13 kwie 2012, 13:08
Pietro_EU pisze: PS. Jak zalogować się na konto na stronie: https://selfcare.heyah.pl/chili/auth/auth.html ?
Zwyczajnie, tj należy postępować z instrukcjami. Numer telefonu, 4 ostatnie cyfry puk, jednorazowy kod przysłany sms'em.

ps Nie zapomnij i najpierw sobie aktywuj karte ;)

 #547401  autor: Pietro_EU
 13 kwie 2012, 16:05
Jakieś opóźnienie mieli stąd mój problem z logowniem - tak samo ważność konta dopiero po jakimś czasie przedłużyło.

BTW. probowałem zamówić kolejny starter za 0zł via sklep Heyah i dostałem info o zakończeniu promocji darmowych starterów.

 #547410  autor: Abcn
 13 kwie 2012, 17:06
CZy ktoś zapisał się na nagrody po doładowaniach?

Bardzo dają się we znaki z reklamami ?
DZwonią czy raczej smsy ?

DZięki

pozdrawiam
A

 #547415  autor: Pietro_EU
 13 kwie 2012, 17:25
probowałem zamówić kolejny starter za 0zł via sklep Heyah i dostałem info o zakończeniu promocji darmowych starterów.
Już wszystko jasne - są limity zamówień. Wygląda na to że na jeden address można zamówić maksymalnie 2 sztuki.

 #547425  autor: user_delete34
 13 kwie 2012, 18:35
Czy jest możliwość zmiany taryfy z heyah na T-M TT? Jeżeli tak, to jak?

 #547430  autor: KC-KARLOS
 13 kwie 2012, 18:49
Markadiusz, nadal nie ma takiej możliwości. I raczej tak szybko nie będzie to możliwe...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #547581  autor: bledos
 14 kwie 2012, 10:45
Markadiusz pisze:Czy jest możliwość zmiany taryfy z heyah na T-M TT? Jeżeli tak, to jak?
Bezpośrednio nie, pośrednio przez przeniesienie numeru do innej sieci i powtórne przejście do T.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #547621  autor: user_delete34
 14 kwie 2012, 14:13
bledos pisze:pośrednio przez przeniesienie numeru do innej sieci i powtórne przejście do T
... Jak chciałem przenieść jeden numer do T to z Wielunia odesłali mnie do Częstochowy (65 km-jasne, już jadę...), bo to musi być salon firmowy, a nie punkt sprzedaży. Ich chyba pogięło.

 #547623  autor: DanielR
 14 kwie 2012, 14:22
Markadiusz pisze:... Jak chciałem przenieść jeden numer do T to z Wielunia odesłali mnie do Częstochowy (65 km-jasne, już jadę...), bo to musi być salon firmowy, a nie punkt sprzedaży.

A na jakiej podstawie? Gdzie to jest niby wyszczególnione, w którym z regulaminów PTC - a w szczególności tym dotyczącym przeniesienia numeru do/z sieci T-Mobile? W którym miejscu tego regulaminu znajduje się taki zapis?
Markadiusz pisze:Ich chyba pogięło.
Lepiej bym tego nie ujął...


PS
§1
POSTANOWIENIE OGÓLNE DEFINICJE

2.6. "Punkt Obsługi" - salon firmowy PTC, sklep firmowy PTC,
lub punkt sprzedaży autoryzowany przez PTC,
§2
PRZENIESIENIE NUMERU Z SIECI DAWCY DO SIECI
PTC ZASADY POSTEPOWANIA W PRZYPADKU
WYSTAPIENIA PRZEZ KLIENTA DO PTC Z
WNIOSKIEM O PRZENIESIENIE NUMERU
PRZYDZIELONEGO PRZEZ DAWCĘ

1. Klient występuje do PTC z wnioskiem w formie pisemnej
o przeniesienie przydzielonego numeru z sieci Dawcy.
Wniosek składany jest na formularzu dostępnym w
Punktach Obsługi
(„Wniosek o przeniesienie numeru
abonenta usługi przedpłaconej nie będącego strona
umowy zawartej na piśmie do sieci PTC S.A.”).
źródło: Regulamin świadczenia usługi przeniesienia przydzielonego abonentom nie będącym stroną umowy zawartej na piśmie numeru przy zmianie dostawcy usług w ruchomej sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. z siedzibą w Warszawie

 #547658  autor: bledos
 14 kwie 2012, 16:34
W którymś z wątków na forum był poruszany problem ze złożeniem wniosku w punkcie Orange, bo tak sobie konsultanci wymyślili. Myślę, że tu może być podobnie - bo im za to nie płacą. A może spróbować powołać się na ww. regulamin (a najlepiej mieć go ze sobą na papierze)?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #547665  autor: DanielR
 14 kwie 2012, 16:55
Nie wiem. Pewnie można spróbować. Jak ktoś "ma nerwy", to można prosić o rozmowę z kierownikiem salonu, zadzwonić do BOU i przedstawić problem, w końcu poskarżyć się w UKE? Moim zdaniem to zwyczajne "wdupiemanie" klienta, jawne i celowe lekceważenie go, co według mnie jest rażącym nieporozumieniem, niegodnym wręcz tak znanej europejskiej sieci! :x To nie jest możliwość, a tym bardziej żadna łaska. Dokonanie procesu MNP jest - "niestety", za****ym obowiązkiem każdego Punktu Obsługi T-Mobile, zgodnie zresztą z ichnim regulaminem.

 #547691  autor: drcox
 14 kwie 2012, 19:22
Co do Orżnąć to ma tak zacofaną, zaściankową i żałosną obsługę klienta nawet w wielkich salonach firmowych że aż mi ich żal. Jak dajesz im wniosek o zarejestrowanie pre-paida to patrzą jakbyś im całą rodzinę zabił i jeszcze robią problemy.

 #547696  autor: Sig
 14 kwie 2012, 20:07
Rejestruj w salonie firmowym.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #547699  autor: alex1155
 14 kwie 2012, 20:17
Moja znajoma 3 numery przenosiła w punkcie T mobile, ja sam pytałem i spokojnie rejestrują lub przenosza numery. W ogóle to konsultanci aps T mobile dostają prowizje za obsługe klientów (nie tylko sprzedaż) tylko czasem sami wydaja sie nie do konca zdawac sobie z tego sprawę... O.o.
Nie powinno byc żadnych problemów , jednak zawsze zdazy się obsługa osob nieznajacych sie na niczym (np. w jednym punckie T mobile sprzedawcy w ogóle nie wystawiali paragonow i nie podbijali gwarancji), ale to standard w każdej sieci. Tylko Orange ma blokady (mozna rejestrowac /przenosic tylko w sklepach i salonach firmowych, nie wiem jak z autoryzowanymi punktami Orange,ale na pewno w salonach TP sie nie dało).
  • Strona 28 z 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33