DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 180 z 241
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 241

 #559219  autor: KC-KARLOS
 07 cze 2012, 20:11
Ruben pisze:. W salonie otrzymałem informację, że tylko przy MNP od innego operatora można dostać większą paczkę minut.
Przy MNP - ZAWSZE otrzyma się więcej minut w ramach abo + dodatkowe benefity.
Ruben pisze:Możliwe, że cos trzeba jeszcze zaznaczyć?
Sprawdzę to nawet u siebie - tak z ciekawości.

[ Dodano: 2012-06-07, 20:21 ]
Ruben - u mnie tez wyświetla się podstawowa ilość minut.
Ale na stronie z działem "Promocje" -> Dla Abonamentu (opcja bez logowania się do e-sklepu) - piszę, że za zakup poprzez e-sklep są przyznawane dodatkowe minuty oraz umowa na czas nieokreślony.

Np. ALL INCLUSIVE MAX:
> 29 zł abo
> 150 minut + 50 minut za zamówienie poprzez e-sklep na 6 miesięcy
> 1 GB
> SD w Play na 3 miechy, potem +10 zł do FV
> NO-LIMIT SMS na 3 miechy, potem +7 zł do FV
> FreeZone za 0 zł

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #559334  autor: qper
 08 cze 2012, 11:21
Co sie dziej z taryfami w Play Fresh

Na jednych numerach brak jest usług,
na innych są wszystkie taryfy
a jeszcze inne nie mają Lubię to!

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #559336  autor: DanielR
 08 cze 2012, 11:47
qper pisze:Co sie dziej z taryfami w Play Fresh
Już jakiś czas temu też zwracałem na to uwagę. Ale widzę, że raz wyświetla poprawnie wszystkie możliwe taryfy, później znów coś się sypie. I tak w kółko. By żyło się lepiej - wszystkim. :wink:

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=3465 [mój post z godziny 17:11]

 #559348  autor: pakierhakierxd
 08 cze 2012, 12:18
Coś dzisiaj te play24 dziwnie działa chciałem napisać zgłoszenie na 1 z 3 numerów podpiętych do konta a napisałem z innego niż chciałem potem już poszło normalnie z tego co chcę ale bez sensu z tego co nie chcę poszło zgłoszenie,napisałem za chwilę 2 z prośbą o anulowanie może nie będą do mnie dzwonić :P,pisałem w sprawie przedłużenia umowy dla mamy ,ja nie dawno przedłużyłem :P,na stronie jest opcja tylko na 18 miesięcy temu tak pewnie da się na 12 :)

Pozdrawiam :)

 #559762  autor: potargany
 10 cze 2012, 18:22
NR w PLAY od 2 lat ( zarejestrowany ) przy próbie przejścia z PLAY KARTA na ABO

Obrazek

Pieniądze to nie wszystko ...

 #559783  autor: T-mati1
 10 cze 2012, 20:09
Biore udzial w promocji Zaprod bliskich do Play i odbierz PlayStation 3. polecilem numer ktory pozniej przenioslem do play. Ten numer mial dostac 50 min dodatkowych przez pol roku ale ich nie dostal. Dlaczego?

THUNDER UP!!!

 #559880  autor: qper
 11 cze 2012, 09:40
pakierhakierxd pisze:Coś dzisiaj te play24 dziwnie działa chciałem napisać zgłoszenie na 1 z 3 numerów podpiętych do konta a napisałem z innego niż chciałem potem już poszło normalnie z tego co chcę ale bez sensu z tego co nie chcę poszło zgłoszenie,napisałem za chwilę 2 z prośbą o anulowanie może nie będą do mnie dzwonić :P,pisałem w sprawie przedłużenia umowy dla mamy ,ja nie dawno przedłużyłem :P,na stronie jest opcja tylko na 18 miesięcy temu tak pewnie da się na 12 :)
Ten problem jest od dawna i wynika chyba ze zbyt długiego pisania zgłoszenia - sam przez to przechodziłem.
Najlepiej pisać sobie w Wordzie a na koniec dopiero wkleić do formularza.

Często bywa też tak, że wypełniasz formularz piszesz, piszesz, klikasz wyślij i wyskakuje błąd. Oczywiście całe zgłoszenie przepada i trzeba pisać na nowo.

Dlatego najbezpieczniej jest napisać gdzieś na boku a potem dopiero zacząć tworzyć zgłoszenie wklejając.

 #559895  autor: panda
 11 cze 2012, 12:05
Przedłużałam przez bok umową na play online. Pani konsultant powiedziała mi kiedy będzie kurier, blablabla. Miał być 2 tygodnie temu już. Dzwonię ponownie - ktos inny mówi mi, że umowy bez modemu wysyłane są polecaonym. Ale minęło już sporo czasu od tej rozmowy a listu nie ma dalej, hmm?

nie takie tanie jest to bakanie.

 #560159  autor: play4you1
 12 cze 2012, 15:06
Skontaktuj się z Obsługą Klienta, podaj numer zamówienia. Zweryfikujemy to. Otrzymałeś informację kiedy została przesyłka wysłana?

 #560179  autor: grzegi
 12 cze 2012, 15:58
@play4you - mogę znać status zgłoszenia nr 44570025? Jakieś detale, albo coś?

Ostatnio mówiliście, że monitorujecie, ale tu dwa tygodnie i bez zmian ;)

 #560200  autor: play4you1
 12 cze 2012, 17:17
Sprawa jest już weryfikowana przez ekspertów. Jak sprawa zostanie zweryfikowana otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie.

 #560449  autor: DanielR
 13 cze 2012, 16:11
play4you1, czy są już znane ostateczne stawki cennikowe (brutto) w sieci Play w kwestii roamingu międzynarodowego na obszarze Unii Europejskiej, obowiązujące od 1 lipca tego roku? Zdaje się, że jedynie Wasza sieć ich jeszcze nie podała.

 #560718  autor: forum_tg
 14 cze 2012, 19:30
play4you1 kiedy ruszy forum na stornie Play i czy dużo na nim będzie ludzi pomocnych jak ty?
będą się tam wypowiadali jacyś eksperci (np znający dobrze oferty, sprawy techniczne itd)?

 #560719  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2012, 19:34
tomektg, a telepolis.pl już nie wystarczy i nie pasuje? Tutaj też możesz uzyskać pytania o ofertach i promocjach Play.

[ Dodano: 2012-06-14, 19:35 ]
O odpaleniu forum operatora Play, zapytaj rzecznika P4.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #560763  autor: KamaZ
 14 cze 2012, 22:52
Temat rozległy jak rzeka jak zwykle, ale nie dziwi mnie to :P
Przejrzałem kilka stron do tyłu i nie znalazłem odpowiedzi.

Od jakiegoś czasu mam pewien problem przez co nie mogę zadzwonić do niektórych osób od których miałem połączenie odebrane lub nieodebrane (obojętnie, która sieć) i oddzwaniam przez rejestr połączeń.
Wyskakuje komunikat głosowy "abonent jest niedostępny" lub inne z puli Playa.
Wybranie numeru z książki rozwiązywało problem.

Dzisiaj udało mi się namierzyć problem, który jak się okazało u kumpla też się zdarza.
Edytowałem numer połączenia przychodzącego z którym był problem i wyglądał następujące +489535123456.
Tak, więc co ma być i skąd się bierze ta 9 wciśnięta między kierunkowy a numer?

 #560879  autor: forum_tg
 15 cze 2012, 14:54
Karlos20 pisze:tomektg, a telepolis.pl już nie wystarczy i nie pasuje? Tutaj też możesz uzyskać pytania o ofertach i promocjach Play.
Pewnie że wystarczy i też z Telepolis korzystam nie od dziś, ale nie ma powodu żeby tez w wolnej chwili nie przeglądać innego forum. ;)
Ponadto chcę wiedzieć, kto z Play będzie na ich forum się wypowiadał, rozwiązywał problemy itd.

 #560898  autor: qper
 15 cze 2012, 16:59
tomektg pisze:play4you1 kiedy ruszy forum na stornie Play i czy dużo na nim będzie ludzi pomocnych jak ty?
będą się tam wypowiadali jacyś eksperci (np znający dobrze oferty, sprawy techniczne itd)?
Ruszy niebawem, dopracowywane są ostatnie szczegóły.
Będzie dużo pomocnych ludzi :)

[ Dodano: 2012-06-15, 17:01 ]
Karlos20 pisze:tomektg, a telepolis.pl już nie wystarczy i nie pasuje? Tutaj też możesz uzyskać pytania o ofertach i promocjach Play.
Podejrzewam, że tam będzie to jakoś przejrzyście podzielone.
Tutaj pod jednym wątkiem jest wszystko.

[ Dodano: 2012-06-15, 17:02 ]
KamaZ pisze:+489535123456.
Tak, więc co ma być i skąd się bierze ta 9 wciśnięta między kierunkowy a numer?
Ale jaja w życiu czegoś takiego nie widziałem. Na innych telefonach jest podobnie?

[ Dodano: 2012-06-15, 17:03 ]
KamaZ pisze: i skąd się bierze
Ja dokładnie bym to odpisał i udokumentował zdjęciem.
Potem zgłoszenie techniczne i czekać z nadzieją, że jakiś konsultant popchnie to dalej gdzie trzeba.

To jedyna słuszna droga

 #560907  autor: play4you1
 15 cze 2012, 18:02
tomektg pisze:play4you1 kiedy ruszy forum na stornie Play i czy dużo na nim będzie ludzi pomocnych jak ty?
będą się tam wypowiadali jacyś eksperci (np znający dobrze oferty, sprawy techniczne itd)?
Już bardzo niedlugo :) Jak najbardziej, będzie to bardzo pomocne forum:)

[ Dodano: 2012-06-15, 18:04 ]
DanielR pisze:play4you1, czy są już znane ostateczne stawki cennikowe (brutto) w sieci Play w kwestii roamingu międzynarodowego na obszarze Unii Europejskiej, obowiązujące od 1 lipca tego roku? Zdaje się, że jedynie Wasza sieć ich jeszcze nie podała.
Nie udzielamy jeszcze takich informacji. Niedlugo będzie oficjalna informacja.

 #561014  autor: pakierhakierxd
 16 cze 2012, 10:26
Play4you czy możesz jakoś przyspieszyć rozwiązanie zgłoszenia 44972508,mama by chciała szybciej przedłużyć umowę aby mniej płacić :)

Pozdrawiam :)

 #561117  autor: play4you1
 16 cze 2012, 17:18
Zglosiłem w celu przyśpieszenia realizacji:)
  • Strona 180 z 241
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 241
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 241