Duży + dla BOK
Zgłoszenie napisane , a za 15 minut telefon
Mam nr w tej sieci 4 lata , chce przeniesc nr z abo na karte ( a tu komunikat - nie jesteś klientem )
Moim zdaniem powdem może być ze mam zablokowane wychodzace , przychodzące OK
Sama dziewuszka podsunela pomysł - zebym napisał REKLAMACJE
Powiedziala tez , ze mam konto zablokowane z powodu " naduzyc " co mnie zaskoczyło , poinformowałem ja że mam włączone z tego nr przekierowanie na nr 790 ... Przyznala mi racje że blokada nałożona niesłusznie...
Więc mam zablokowane wychodzące z powodu ( waznosc konta )
2 ga blokada z powodu " naduzyc "
Sama dziewuszka co do mnie dzwoniła była naprawdę kumata w temacie
PLAYu - może taka propozycja , po zakonczonej rozmowie moglby przychodzic sms z imieniem i nazwiskiem konsultanta - w przypadku HARDCOROWYCH pomyłek warto wiedziec na kogo skladac skarge
Pieniądze to nie wszystko ...