DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 72
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 72

 #564778  autor: T-mati1
 02 lip 2012, 18:54
teraz tez nie bedziesz placil chyba ze bedziesz dzwonil z tego tymczasowego

THUNDER UP!!!

 #564782  autor: sosen
 02 lip 2012, 19:19
Standardowa procedura z którą warto się zapoznać przy podpisywaniu umowy. Twój operator oczekuje zachowania okresu wypowiedzenia. Jeśli chcesz przenieść natychmiast to i tak dotychczasowy operator naliczy dodatkową opłatę. Przenieść bez okresu wypowiedzenia możesz tylko w salonie. Na odległość tylko z zachowaniem okresu. Dostajesz dotychczasowym numer który później zmieni się na ten właściwy. Ale nie płacisz za niego podwójnie ponieważ:

"W ramach Promocji Abonent, który spełni warunki określone w pkt 1, otrzymuje Rabat 100% na Kwotę
Abonamentu (dalej: „Rabat 100%” lub „Rabat”) przez jeden pełny okres rozliczeniowy w przypadku wyboru kwoty
abonamentu równej 29,90 zł lub przez trzy pełne okresy rozliczeniowe w przypadku kwoty większej lub równej 39,90 zł,
tj. nie ponosi opłaty abonamentowej przez jeden lub trzy pełne okresy rozliczeniowe w zależności od Kwoty
Abonamentu."


Szczegóły tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009352,id, ... ticle.html

 #564852  autor: dr_Fell
 02 lip 2012, 22:33
T-mati1 pisze:teraz tez nie bedziesz placil chyba ze bedziesz dzwonil z tego tymczasowego
Konsultantka Orange zapewniała mnie, że zapłacę za ten numer, niezależnie od korzystania. Po prostu będę miał już umowę z Orange, a za 1 - niepełny okres rozliczeniowy będę płacił. Skąd Ty masz takie informacje ?

sosen pisze:Standardowa procedura z którą warto się zapoznać przy podpisywaniu umowy. Twój operator oczekuje zachowania okresu wypowiedzenia. Jeśli chcesz przenieść natychmiast to i tak dotychczasowy operator naliczy dodatkową opłatę. Przenieść bez okresu wypowiedzenia możesz tylko w salonie. Na odległość tylko z zachowaniem okresu. Dostajesz dotychczasowym numer który później zmieni się na ten właściwy. Ale nie płacisz za niego podwójnie ponieważ:

"W ramach Promocji Abonent, który spełni warunki określone w pkt 1, otrzymuje Rabat 100% na Kwotę
Abonamentu (dalej: „Rabat 100%” lub „Rabat”) przez jeden pełny okres rozliczeniowy w przypadku wyboru kwoty
abonamentu równej 29,90 zł lub przez trzy pełne okresy rozliczeniowe w przypadku kwoty większej lub równej 39,90 zł,
tj. nie ponosi opłaty abonamentowej przez jeden lub trzy pełne okresy rozliczeniowe w zależności od Kwoty
Abonamentu."


Szczegóły tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009352,id, ... ticle.html
Dzięki, przynajmniej rozumiem, że to powszechna praktyka.
Jednak początkowy okres przez który będę posiadał ten numer, to będzie niepełny okres rozliczeniowy. Dlatego też, jak pisałem, będę płacił za 2 numery, z 1 nie korzystając. Dopiero kolejne, pełne okresy będą darmowe.
Dziwi mnie to, przecież mogliby po prostu pozostawić tą kartę nieaktywną do czasu przeniesienia numeru i wtedy rozpocząć naliczanie, opłaty - albo jeszcze lepiej - po prostu wysłać mi umowę z telefonem tuż przed przeniesieniem numeru...

 #564860  autor: T-mati1
 02 lip 2012, 23:06
zle rozumiesz nie mozesz miec 2 umow na ten sam numer. dopiero po zakonczeniu umowy w play bedziesz placil za orange. przypuscmy ze umowa w orange konczy sie 27 a okres rozliczeniowy w orange masz 3 dnia kazdego miesiaca. twoj numer w orange bedzie istnial od 27 i niepelny okres rozliczeniowy to jest od 27 do 3 i za to zaplacisz abonament juz dla orange oczywiscie odpowiednio zmniejszony

THUNDER UP!!!

 #564861  autor: dr_Fell
 02 lip 2012, 23:12
Konsultantka zapewniała, że zapłacę, a bardzo dokładnie ją o to wypytałem... Potwierdzę to jeszcze, zadzwonię tam jeszcze raz jutro. Zresztą to, co napisałem nie przeczy temu co Ty napisałeś - ponieważ do czasu wygaśnięcia umowy z Play będę miał numer tymczasowy, oczywiście inny niż ten z play. Więc nie pisałem o 2 umowach na ten sam numer.

 #564863  autor: kubik
 02 lip 2012, 23:14
wniosek o przeniesienie z Play do Orange złożyłem 30.03, datę uwolnienia numeru wyznaczono na 20.05 i do tego momentu nie płaciłem nic za abonament, ponieważ przez pierwsze trzy pełne i pierwszy niepełny okres rozliczeniowy obowiązuje promocja przeniesienia numeru. jedyna faktura jaka się pojawiła, to 10PLN za aktywację.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #564866  autor: sosen
 02 lip 2012, 23:28
kubik pisze:wniosek o przeniesienie z Play do Orange złożyłem 30.03, datę uwolnienia numeru wyznaczono na 20.05 i do tego momentu nie płaciłem nic za abonament, ponieważ przez pierwsze trzy pełne i pierwszy niepełny okres rozliczeniowy obowiązuje promocja przeniesienia numeru. jedyna faktura jaka się pojawiła, to 10PLN za aktywację.
Standardowo za coś takiego byś płacił. Nie płacisz tylko dlatego że jest wspomniana promocja która dodatkowo mówi:

3. Rabat 100% zostanie przyznany najpóźniej następnego dnia po aktywacji numeru abonenckiego w ramach
Promocji.
4. W przypadku działania Rabatu 100% w czasie niepełnego okresu rozliczeniowego Rabat przyznawany jest od
dnia włączenia Rabatu, zgodnie z pkt 3 powyżej do końca danego okresu rozliczeniowego oraz na kolejny jeden lub
trzy pełne okresy rozliczeniowe.


Szczegółowy regulamin tutaj http://www.orange.pl/binaries/o/map/ak/ ... orange.pdf

 #564868  autor: T-mati1
 02 lip 2012, 23:33
wez to na logike kto chcialby przeniesc numer i placic 2 abonamenty. numer tymczasowy jest darmowy, placisz tylko wtedy jak wykonujesz z niego polaczenia. trafiles na niedouczona konsultantke. ja tez taka mialem jak chcialem abonament indywidualny na firme, twierdzila ze nie da sie tego zrobic

THUNDER UP!!!

 #564870  autor: sosen
 02 lip 2012, 23:34
Nie no tutaj po części ona ma rację. Płaciłbyś gdyby nie promocja o której wspomniałem. A tak to tylko aktywacja i to nie standardowe 50 zł tylko 10 zł. Bo też jest promocja.

 #564873  autor: T-mati1
 02 lip 2012, 23:51
promocja to sie chyba tylko tak nazywa i ona sie nigdy nie skonczy. kto normalny by sie na takie cos zgodzil

THUNDER UP!!!

 #564874  autor: sosen
 02 lip 2012, 23:55
Kiedyś to tak dobrze chyba nie było z tego co pamiętam. A już na pewno nie 3 okresy. Pamiętam że przenosząc jeden z numerów do play miałem tylko rabat 50% na abonament przez 3 miesiące. Tak więc tutaj jest dużo lepiej (przynajmniej teraz).

 #564875  autor: T-mati1
 03 lip 2012, 00:09
dla mnie orange to nie jest dobra firma. teraz w play srednio miesiecznie oszczedzam 80zl. orange nigdy nie potrafili mi dobrac oferty

THUNDER UP!!!

 #564885  autor: sosen
 03 lip 2012, 00:38
Wszystko zależy od potrzeb. Żadna z nich nie jest idealna. Jak każda ma swoje plusy i minusy no ale to już inny temat. Jeśli chodzi o mnp i dzięki tej właśnie promocji podwójnych opłat nie będzie.

 #564899  autor: dr_Fell
 03 lip 2012, 07:23
Dzięki wielkie, te sytuacje i regulamin wskazują na to, że faktycznie nie powinienem zapłacić - z tego wynika, że konsultantka dała ciała (jak pisałem, pytałem ją o to bardzo dokładnie, nawet zapewniała mnie, że to wyjdzie ok. pół okresu rozliczeniowego i to nie będzie duża kwota, bo zaledwie ok. pół abonamentu). Zadzwonię tam dzisiaj i popytam kogoś innego.

Pozdrawiam serdecznie
Michał

 #564904  autor: Orange Ekspert
 03 lip 2012, 08:16
W ramach promocji przeniesienia numeru otrzymujesz:

- rabat 100% przez 1 pełny okres rozliczeniowy na wybraną podczas zawierania umowy opłatę abonamentową jeśli wybierzesz abonament w kwocie 29,90 zł.

- rabat 100% przez 3 pełne okresy rozliczeniowe na wybraną podczas zawierania umowy opłatę abonamentową w przypadku wybrania kwoty abonamentu minimum 39,90 zł.

- 20 % więcej minut liczone od kwoty abonamentu do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci przez cały okres trwania umowy (bonus nie dotyczy oferty Rozmowy bez limitu)

- obniżoną opłatę aktywacyjną w kwocie 10 zł.

Rabat 100% zostanie przyznany najpóźniej następnego dnia po zawarciu Umowy. Wyłączenie rabatu, nastąpi po jednym pełnym cyklu rozliczeniowym lub po trzech w zależności od kwoty abonamentu.

Szczegółowy regulamin znajdziesz w linku który podał sosen.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień lub masz pytania dotyczące naszej oferty zawsze możesz je kierować na nasz formularz kontaktowy, który znajdziesz na oficjalnym profilu Orange Polska na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067

Pozdrawiam
Tomek

 #564971  autor: lakers67
 03 lip 2012, 15:20
Orange Ekspert pisze:W ramach promocji przeniesienia numeru otrzymujesz:

- rabat 100% przez 1 pełny okres rozliczeniowy na wybraną podczas zawierania umowy opłatę abonamentową jeśli wybierzesz abonament w kwocie 29,90 zł.

- rabat 100% przez 3 pełne okresy rozliczeniowe na wybraną podczas zawierania umowy opłatę abonamentową w przypadku wybrania kwoty abonamentu minimum 39,90 zł.

- 20 % więcej minut liczone od kwoty abonamentu do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci przez cały okres trwania umowy (bonus nie dotyczy oferty Rozmowy bez limitu)

- obniżoną opłatę aktywacyjną w kwocie 10 zł.

Rabat 100% zostanie przyznany najpóźniej następnego dnia po zawarciu Umowy. Wyłączenie rabatu, nastąpi po jednym pełnym cyklu rozliczeniowym lub po trzech w zależności od kwoty abonamentu.

Szczegółowy regulamin znajdziesz w linku który podał sosen.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień lub masz pytania dotyczące naszej oferty zawsze możesz je kierować na nasz formularz kontaktowy, który znajdziesz na oficjalnym profilu Orange Polska na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067

Pozdrawiam
Tomek
Witam

To wszystko ładnie wygląda na papierze .
Kilka tygodni temu podjąłem decyzję o przejściu z oferty pre paid (Play) na abonament.
Padło na Orange. Niestety żadna z ofert dostępna na stronie czy w salonach jak to usłyszałem nie była dostępna w ofercie tylko SIM. Zmuszano mnie na siłę albo prędzej z niewiedzy konsultantów do podpisania długiego kontraktu z telefonem którym nie jestem zainteresowany.
Dzwoniłem na infolinię nic !
Pisałem na FB nic !
Odwiedziłem kilka salonów nic !
Jeśli dla Orange klient który chce przenieść do nich dwa numery i płacić miesięcznie
około 50-60 zł za numer to gratuluję marketingu i ofert !!

pzdr.
lakers 67

 #565085  autor: dr_Fell
 04 lip 2012, 06:43
sosen pisze:Nie no tutaj po części ona ma rację. Płaciłbyś gdyby nie promocja o której wspomniałem. A tak to tylko aktywacja i to nie standardowe 50 zł tylko 10 zł. Bo też jest promocja.
Nie rozumiemy się. To konsultantka stwierdziła, że będę płacił, czym byłem zszokowany nieco, stąd wątek na forum.
Wypytywałem ją w związku ze swoim zdziwieniem dosyć dokładnie i powiedziała mi, że zniżka 100% obowiązuje za 3 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe, natomiast 1 niepełny okres jest PŁATNY. W tym okresie zapłacić (według jej słów) miałbym za tymczasowy numer Orange i za mój numer Play. Faktura (pierwsza) miałaby wynosić 10 zł za aktywację plus kwota za ten tymczasowy numer proporcjonalna do długości tego niepełnego okresu, dopiero 3 kolejne bezpłatne. Byłem tak zdziwiony że bardzo dokładnie ją o to wypytałem, nawet przekonywała mnie, że to przecież "nie będzie taka duża kwota, mniej niż 50% abonamentu". Chyba nawet pytała o to kogoś jeszcze...

Jeżeli dobrze Was rozumiem, bezpłatny jest pierwszy niepełny (tylko 10 zł - aktywacja) jak i 3 kolejne okresy rozliczeniowe (abo za ponad 89 zł). Jeżeli tak jest, to poproszę w Orange o ponowne ustalenie warunków sprzedaży i anulowanie rozmowy z tamtą babką. Nieźle mi krwi napsuła. Kilkadziesiąt zł. które miałbym zapłacić za ten 1-szy okres to niby niedużo, ale jakoś czułem że mnie wkurza perspektywa płacenia jednocześnie Play i Orange.

Skontaktuję się zaraz przez podaną stronę.



EDIT:
[ Dodano: 2012-07-04, 09:48 ]
Ponieważ wstałem ok. 7 a chat z konsultantem był czynny od 8 postanowiłem skorzystać z usług infolinii. Ręce mi opadły i nie tylko one.

Przekazałem, że jestem zainteresowany przeniesieniem numeru, wskazałem taryfę (Pantera 300, za 89,90), powiedziałem konsultantce o swoich wątpliwościach (że uzyskałem informację, że 3 pierwsze okresy są bezpłatne a pierwszy niepełny płatny). Poprosiłem o wyjaśnienia. Konsultantka zapewniła mnie, że 3 pierwsze okresy są bezpłatne, że zniżka 100% obowiązuje od momentu podpisania umowy. Konsultantka tym razem twierdziła, że bezpłatne są 3 pierwsze okresy rozliczeniowe - czyli pierwszy niepełny i kolejne 2 pełne. Poproszona o skorzystanie z regulaminu, kilkominutowym czytaniu, stwierdziła, że bezpłatny jest pierwszy niepełny i 3 kolejne pełne okresy. Całą rozmowę spuentowała, że przekazała mi "pół na pół" prawdziwych i nieprawdziwych informacji (z czego chyba powinienem się cieszyć - widocznie bywa jeszcze gorzej). Podczas 2 rozmów (30 i 15 minutowej) z 2 konsultantów Orange, każdy z nich podawał mi nierzetelne i nieprawdziwe informacje. W trakcie rozmowy konsultantka zaczęła się irytować, przerywała mi.

Zależy mi na tej umowie, ale to jest po prostu dramat. Jak mam podpisać umowę w takiej sytuacji ? Przecież te informacje określają jak i ile będę płacił.

Orange Ekspert - czy jest możliwość, żeby skontaktował się ze mną ktoś z Orange, kto zna regulamin Waszych promocji, kto poda mi "100%" informacji zgodnych z prawdę i czyje słowa będą wiążące dla mnie ? Ufam jednak załatwianiu takich spraw przez telefon. Trzeciego kontaktu z losowym konsultantem już nie zaryzykuję. Ewentualnie żeby skontaktowała się ze mną osoba, która obsługuje moje przenosiny, tym razem już dysponując poprawnymi informacjami (na priv podam numer, moje dane) ? Chcę po prostu uzyskać w takiej rozmowie poprawne, wiążące informacje.

Fragmenty rozmowy (proszę o wycięcie, jeśli to niezgodne z regulaminem, miałem problem z jego znalezieniem):

konsultantka:
"Proszę Pana, ja mam informację, że 3 pierwsze okresy rozliczeniowe są bezpłatne, tak więc ten pierwszy też wchodzi w grę. nie są to pełne, tylko po prostu 3 pierwsze okresy rozliczeniowe.

ja:
"Ale co to znaczy, że ten 1-szy też wchodzi w grę, to znaczy on jest płatny czy on jest bezpłatny" ?

konsultantka:
"Bezpłaty proszę Pana"

ja:
"Czyli bezpłatne są trzy pierwsze okresy rozliczeniowe pełne i jeden niepełny, czy ja to dobrze rozumiem ?"

konsultantka:
Trzy proszę Pana, czyli ten niepełny również wchodzi w te trzy"

ja:
"Wie Pani co, to teraz jeszcze inaczej Pani twierdzi, w regulaminie jest napisane, zacytuję Pani, że rabat jest przyznawany przez trzy, i tutaj podkreślę, PEŁNE okresy rozliczeniowe. W związku z tym nie sądzę, żeby ten pierwszy wchodził do tych trzech, ponieważ nie jest pełnym okresem rozliczeniowym. Proszę mi podać kogoś kompetentnego do telefonu, bo już naprawdę jestem wkurzony, tym razem."

(tu rozmowa się toczy, konsultantka, której zaczyna mi być żal, odpowiada na moje pytanie sloganowo, niczym hasłem reklamowym "proszę Pana abonament za darmo nawet przez 3 miesiące")


dalej przepis jest uproszczony, trochę skracam.

ja:
"Czyli, chcę to potwierdzić, że bezpłatny jest pierwszy niepełny i kolejne trzy pełne okresy rozliczeniowe" ?

konsultantka Orange:
"Nie proszę Pana. Trzy - czyli pierwszy niepełny i kolejne 2 pełne"

ja:
"Jak mam rozumieć w takim razie zapis w regulaminie promocji "Rabat 100% przez trzy pełne okresy rozliczeniowe"" ?

...konsultantka zapoznaje się z regulaminem...

-proponuję jej pomoc w znalezieniu tego punktu

...konsultantka odmawia i dalej samodzielnie zapoznaje się z regulaminem...

..mijają 3,5 minuty milczenia, konsultantka się odzywa.

Cytuje fragment z regulaminu, z którego faktycznie wynika, że rabat przyznawany jest na pierwszy niepełny a następnie na kolejne pełne okresy rozliczeniowe.
4. W przypadku działania Rabatu 100% w czasie niepełnego okresu rozliczeniowego Rabat przyznawany jest od dnia włączenia Rabatu, zgodnie z pkt 3 powyżej do końca danego okresu rozliczeniowego oraz na kolejny jeden lub trzy pełne okresy rozliczeniowe.
(czyta tylko do momentu w którym mowa o "kolejnym jednym okresie rozliczeniowym" - ma inny regulamin niż ten który znalazłem na stronie Orange ?)

konsultantka:
"Z tego by wynikało, że jest tak jak ja mówiłem a nie tak jak Pani, że rabat jest na pierwszy niepełny oraz trzy kolejne pełne okresy rozliczeniowe).
(to naprawdę nie jest pastwienie się nad konsultantką, której jako człowieka jest mi żal. Ale ja w oparciu o jej słowa mam podpisać z tą firmą 2-letnią umowę, podczas tych 2 lat wpłacę prawie 2500 zł ! Potrzebuję jasnego i wyraźnego potwierdzenia za co, do licha, będę płacił a za co nie. )

Konsultantka początkowo przyznaje rację, choć twierdzi też "nie mam informacji, że pierwszy jest pełny, o czym mówił Pan wcześniej" (pierwszy okres miałby być pełny ? nic takiego nie mówiłem). Potwierdza jednak , że pierwszy niepełny i 3 pełne okresy są bezpłatne.

konsultantka (nie do końca ją w tym momencie rozumiem), podkreśla, że sprostowała nieprawdziwą informację, którą miałem wcześniej, jakby nie zauważając, że podała mi inną nieprawdziwą informację. Rozmowę kończy:

konsultantka Orange:
"Dokładnie tak, czyli pół na pół"

ja:
"Co pół na pół - że pół mi Pani prawdy powiedziała, a pół nieprawdy" ?

konsultantka:
"Dokładnie tak, pół informacji prawidłowych, pół nieprawidłowych. "


Ja jestem jeszcze dosyć na bieżąco z nowymi technologiami, korzystam z forum, poczytałem regulamin. Co ma zrobić nieco starszy użytkownik, chcący podpisać umowę z Orange ?


EDIT2:

Do 3 razy sztuka, zadzwoniłem na infolinię, żeby poprosić o kontakt z osobą, która obsługuje moje przeniesienie, poprosić tą osobę o przeczytanie regulaminu i rozstrzygnięcie kwestii w sposób wiążący.
Mężczyzna który odebrał wydawał się kompetentny, zapewnił, że wie, co mówi i zapewnił, że bezpłatny (w mojej ofercie) jest pierwszy, niepełny okres i kolejne 3 pełne. O ile nie przekroczę ilości darmowych minut / nie skorzystam z dodatkowych usług, dostanę 3 faktury ze zniżką - pierwszą na sumę 10 zł (aktywacja, pierwszy niepełny i pierwszy pełny okres), potem 2 faktury ze 100% zniżką, potem normalnie.

 #565237  autor: Orange Ekspert
 04 lip 2012, 17:20
dr_Fell, w przypadku dodatkowych pytań związanych z tym tematem (jeśli nie zostały one jeszcze wyjaśnione) zachęcam do kontaktu przez formularz, do którego link podałem we wcześniejszym poście. W treści zgłoszenia podaj również link do wątku na forum. Chętnie Ci pomogę.

Pozdrawiam
Tomek

 #565789  autor: horas
 06 lip 2012, 09:11
witam,
pytanie natury technicznej :)
załóżmy, że w dniu 31-07 (koniec umowy po wcześniejszym wypowiedzeniu z przejściem na kartę) mój nr przechodzi na pre-paida to czy z automatu jest on już zarejestrowany na mnie ?? czy jednak muszę go rejestrować w salonie/infolinia ??
pytam pod kątem przenosin pre-paid -> abonament (w innej sieci)

 #565796  autor: bledos
 06 lip 2012, 09:45
horas, powinien być zarejestrowany, tak przynajmniej miałem kiedyś jeszcze w Erze. O jaką sieć chodzi?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9
  • Strona 8 z 72
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 72
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 72