DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 183 z 241
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 241

 #564372  autor: potargany
 30 cze 2012, 18:35
^^

A teraz przetłumacz to na nasz jezyk

Pieniądze to nie wszystko ...

 #564376  autor: KC-KARLOS
 30 cze 2012, 18:40
ZBYCHOKRIS, nie zrozumiałem Cię, ale coś wytłumaczę:
> Przechodzisz do starego LT: konto jest ważne 30 dni
> Przechodzisz do Nowego LT (PNK LT): konto jest ważne 14 dni
> przechodzisz ze starego lub nowego LT do Fresh'a: ważność konta nie zmienia się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #564908  autor: bolek2004
 03 lip 2012, 08:46
Może ktoś sprawdzić czy przychodzą mu smsy z play24 online, bo nie mogę od rana uruchomić pakietu żadnego bo jak wchodzę po zalogowaniu to nie przychodzi sms w ogóle i nic się nie da zrobić

 #564913  autor: KA
 03 lip 2012, 09:11
U mnie zadziałało.

 #564945  autor: yogurcik
 03 lip 2012, 11:58
Sami oceńcie ..

Termin lub okres występowania problemu:

Szczegółowy opis: Chcemy jako firma serdecznie podziękować za wyłączenie nam usług telekomunikacyjnych bez żadnego powiadomienia. Sprawa płatności naszych w Państwa stronę była wielokrotnie wyjaśniania i nic to nie daje. Ponadto informujemy ze po raz pierwszy spotkaliśmy się z taka ignorancja zespołu biura obsługi klienta i takim brakiem profesjonalizmu oraz podejścia do nas czyli Waszego klienta tym bardziej klienta biznesowego.

Z poważaniem

Prezes Zarządu






Odpowiedź

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące opłat za transmisję danych.

Uprzejmie informuję, że trzykrotnie próbowałam się z Panem skontaktować 30 czerwca i godzinie 19:14 i 20:41 oraz 2 lipca o godzinie 09:00, aby poinformować, że w wybranej przez Pana taryfie transmisja danych rozliczana jest co każde rozpoczęte, pobrane 10 kB. Koszt danych to 5 gr. Podczas dwóch sesji, które zostały nawiązane 28 czerwca. Podczas pierwszej sesji zostało pobrane 102670 kB, z czego 91030 kB zostało pobrane z pakietu danych, a reszta, tj. 11640 zostało rozliczone zgodnie ze stawkami obowiązującymi w Cenniku(11640 * 0,05 /10 = 58,2 zł). Kolejna sesja została rozliczona w podobny sposób(55600 * 0,05 /10 = 278 zł). Łączna kwota opłat naliczona za transmisję danych 336,21 zł.

Zawiadamiam, że w związku z naliczeniem wysokich opłat za internet istnieje możliwość anulowania części opłat naliczonych za transmisję danych do kwoty 150. Warunkiem jest zmiana taryfy na taką która zapewni bezpieczne korzystanie z internetu w telefonie. W związku z powyższym proponuję zmianę na taryfę Firma 75 z pakietem internetowym 1 GB. Łączny koszt abonamentu będzie wynosił 92,25 zł oraz 17,22 zł za pakiet danych. W ramach abonamentu otrzymuje Pan 950 minut do wszystkich sieci, „Stan Darmowy w Firmie” za darmo oraz pakiet danych, po którego przekroczeniu nie są naliczane dodatkowe opłaty za internet.

W przypadku gdyby zdecydował się Pan na dokonanie powyższej zmiany proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #564998  autor: pakierhakierxd
 03 lip 2012, 17:58
Wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta trafisz może był nowy ...

Pozdrawiam :)

 #565284  autor: ukefake
 04 lip 2012, 20:10
play4you2 pisze:Twoj problem się rozwiązał czy mam się nim dla Ciebie zająć ?
dziękuję za zainteresowanie, na szczęście wszystko samo się naprawiło :)

 #565320  autor: jonaszm
 04 lip 2012, 21:25
Mam pewne pytanie, mianowicie jeśli w salonie Play kupuję smartfona z ofertą Stan Darmowy (choć to nie jest ważne w moim pytaniu), do którego trzeba dopłacić 189 zł, to czy od razu na miejscu muszę zapłacić też pierwszą ratę abonamentu? (ja wybrałem abonament 49 zł) Czyli razem w tym przypadku za smartfona od razu w salonie płacę 238 zł?

Bo rozmawiając z konsultantem sklepu internetowego, to w nim (w internetowym sklepie) panują takie zasady, że pierwszy abonament płacę dopiero po pierwszym miesiącu, a nie od razu, jak tylko kurier przyjedzie z telefonem. Jemu tylko dopłatę do telefonu.

Proszę o pomoc, nie wiem jak to wygląda, a na innych forach nikt nie chce lub nie potrafi udzielić pomocy :)

 #565322  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2012, 21:32
jonaszm, abonament wraz z aktywacja zapłacisz dopiero po pierwszym miesiącu korzystania z abonamentu. Za telefon płacisz po podpisaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, czyli wspomniane te 189 zł.
Inaczej jest, jeśli zażyczysz sobie abo z iPhone'm - tam jest tak, że płacisz na start od 1 zł po podpisaniu umowy za sprzęt, a potem spłacasz raty za fona wraz z abonamentem telefonicznym, opłata od pierwszej faktury po pierwszym, pełnym miesiącu rozliczeniowym.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565330  autor: jonaszm
 04 lip 2012, 21:44
Czyli wchodzę do salonu płacę 189 złotych, ale już mogę z niego korzystać i dzwonić? A abonament czyli te 49 złotych i aktywację płacę po miesiącu. A ta aktywacja ile będzie wynosiła? Bo nie słyszałem o tym jeszcze :)

I jeszcze ostatnie pytanie dotyczące pakietu danych, bo w ofercie Stan Darmowy nie ma internetu w cenie abonamentu, czyli ja muszę dopłacać do abonamentu 7 zł za pakiet 200mb z tego co wiem? Czyli mój abonament będzie wynosił razem 56 złotych? (49zł + te 7zł) czy to się jakoś inaczej robi, wysyła sms, albo jakimś kodem zamawia? I czy mogę od razu przy zakupie telefonu (wtedy w salonie) już kupić ten pakiet i korzystać z niego? Czy dopiero po miesiącu i zapłaceniu pierwszego abonamentu + dopiero wtedy mogę ten pakiet kupić?

Z góry dziękuję serdecznie za pomoc, nawet Ci internetowi konsultanci prawie w niczym nie pomagają :)

 #565335  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2012, 21:53
jonaszm pisze:Czyli wchodzę do salonu płacę 189 złotych, ale już mogę z niego korzystać i dzwonić?
Dokładnie tak. Telefon jest już Twoją własnością :)
jonaszm pisze:A abonament czyli te 49 złotych i aktywację płacę po miesiącu.
Dokładnie.
jonaszm pisze:I jeszcze ostatnie pytanie dotyczące pakietu danych, bo w ofercie Stan Darmowy nie ma internetu w cenie abonamentu, czyli ja muszę dopłacać do abonamentu 7 zł za pakiet 200mb z tego co wiem?
Pakiet będzie dostępny bezpłatnie od podpisania umowy + przez pierwszy pełny miesiąc rozliczeniowy. Od drugiego miesiąca opłata za pakiet to 7 zł. Jeśli będziesz korzystał z neta w telefonie, lub nabędziesz fona z systemem operacyjnym, zalecam niewyłączanie pakietu netowego - unikniesz nawet 1000 złotowych faktur.
Opłata za pakiet jest doliczana do rachunku i tylko tyle zapłacisz za neta. Po przekroczeniu pakietu, tylko spada prędkość.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565340  autor: jonaszm
 04 lip 2012, 22:00
Karlos20 pisze:Jeśli będziesz korzystał z neta w telefonie, lub nabędziesz fona z systemem operacyjnym, zalecam niewyłączanie pakietu netowego - unikniesz nawet 1000 złotowych faktur.
Czyli rozumiem, że lepiej nie korzystać z neta bez tego pakietu? W porządku, dzięki za informację.

Ostatnie moje pytanie na dziś to sprawa tej aktywacji. Gdzieś czytałem, że jest to jednorazowa opłata aktywacyjna, ale nie zwróciłem uwagi/nie było napisane ile dokładnie kosztuje. Czy jest to kwota dla wszystkich telefonów taka sama? Wobec tego ile taka aktywacja może kosztować?

 #565349  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2012, 22:16
jonaszm, aktualnie aktywacja kosztuje 49 zł i jest niezależna od wybranego abonamentu. Jest płatna przy pierwszym abonamencie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565357  autor: jonaszm
 04 lip 2012, 22:23
Dobra, dzięki OGROMNE za wszystkie informacje. Już we wtorek lecę po telefon - dokształcony w kwestii ofert Play :) Pozdrawiam!

 #565360  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2012, 22:30
jonaszm, nie ma sprawy :) Od tego jest forum. W razie kolejnych pytań, zawsze możesz tutaj napisać, albo na PW.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565472  autor: potargany
 05 lip 2012, 07:13
P4 pytanko

Sprawdzam fakture kodem *111# co kod to inna informacja :/ od Brak danych .. Nie znaleziono faktury , po do zapaty 15 , 200 , 400 , 600 , 20 zl ( co kod inna kwota )
Zgadza sie tylko kwota - salda które " rzeczywiscie wisze "
W razie czego moge dac screena

Pieniądze to nie wszystko ...

 #565488  autor: KC-KARLOS
 05 lip 2012, 08:48
potargany, info o fakturach sprawdzisz kodami *124# (aktualna kwota do zapłaty) oraz *125# (informacje o najbliższej fakturze).
Faktura jest u Ciebie generowana (trwa do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego).
Czyli, jeśli okres rozliczeniowy jest na koniec miesiąca, najpóźniej do 7 dnia miesiąca pojawi się dokładne i prawidłowe info o płatnościach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565604  autor: potargany
 05 lip 2012, 15:19
No tak - ale wchodzac w 111/platnosci/faktury - kwota powinna byc taka sama jak pod 125
a tu za kazdym razem inna wskakuje

Pieniądze to nie wszystko ...

 #565622  autor: KC-KARLOS
 05 lip 2012, 16:38
potargany, bo faktura jest jeszcze generowana. Sytuacja się unormuje po dokonaniu wystawienia FV. Polecam korzystać z serwisu 24.play.pl

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #565663  autor: potargany
 05 lip 2012, 19:00
FV juz mam + korekta :) a kwiatki nadal sa :)
Zobaczymy za pare dni - jak nadal beda taki kwiatki dam znac

Pieniądze to nie wszystko ...
  • Strona 183 z 241
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 241
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 241