Miałem niedawno niemiłą przygodę z PLAY związaną z niekompetencją konsultanta, a właściwie dwójki konsultantów.
W sobotę udałem się do salonu PLAY w zwiazku z przeniesieniem numeru. Prosiłem o przejscie do Play Fresh. Dzisiaj numer pojawił się na mojej karcie ale taryfa jaką mam "Play na Kartę 1 zł MNP" Bardzo mnie to zmartwiło bo zależy mi na rocznej wazności konta i bonusie 60zł. Żeby go otzymać musiałbym zmienić taryfe na "Play Fresh 5" ale wszyscy wszem i wobec mówią, ze żeby otrzymać ten bonus nie można wczesniej zmieiać taryfy. Dzoniłem na infolinie żeby wyjaśnić sprawę. Konsultantka powołując się na zapis na
stronie internetowej, powiedziała mi że mam bić doładowanie za 5zł, poczekać na bonus i potem zmienić sobie taryfę na jaką chcę. Na stronie internetowej piszą, że to wszystko dotyczy Play Fresh. Co mam zrobić skoro jestem w "Play na Kartę 1 zł MNP" ? Czy komuś się tak zdarzyło? Jak odkręciliście sprawę przeniesienia do błędnej taryfy?