Gratulacje dla P4 za wybitną niekompetencję przy przenoszeniu numeru. W dniu 03.08 podjąłem (głupią!) decyzję o przeniesieniu numeru z FreeM do Play? Najpierw panienka wybrała POLKOMTEL bo twierdziła, że system tak wybrał i ona nie może zmienić na dobrego operatora więc Plus odwalił wniosek, za drugim razem wniosek poszedł do CP TELEKOM i miała być sielanka...
Termin wyznaczony na 11.08 i... jak wróciłem z wakacji to 18.08 wkładam kartę Play i echo. Wkładam kartę FreeM, a ta loguje się do sieci. Poszedłem 20.08 do Play stwierdzili, że to dlatego że nie wydali drugiej SIMki (choć w regulaminie pisze że nie trzeba) i w zaraz miała się karta zalogować, nie dłużej niż do 24h.
W dniu 21.08 na stronie MNP Playa pojawiła się nowa informacja, że na ten dzień operator wyznaczył datę i po południu karta FreeM przestała logować się do sieci. Karta Play nadaj milczy... Play cały czas twierdzi, że próbują coś zrobić, ale to FreeM nie wydał numeru, a daty przeniesienia to nie wyznacza dawca (FreeM) tylko biorca (Play)
...
Jak to w Play nikt nic nie wie i ciągle słyszę, że za chwilę będzie działać... chwilo trwaj wiecznie... a dzwoniąc na mój numer można usłyszeć że nie ma takiego numeru...