DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 188 z 241
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 241

 #578286  autor: Quetzal
 28 sie 2012, 19:46
Zaczynam myśleć, że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
Może Play chce zmniejszyć ilość swoich smsów na nadajnikach Plusa albo coś takiego bo stwierdzili, ze smsy z Play24 stanowią ileś tam procent ogółu ruchu.

 #578568  autor: Gardzij
 29 sie 2012, 22:00
Chciałem się z wami podzielić moja sytuacja oraz opinią o sieci play.

Naszła mnie pewne myśl że warto jest zmienić swoja obecna taryfę na coś nowego i 2 dni temu postanowiłem zmienić swoja ofertę na Play Fresh 5 zł, po zmianie oferty doładowałem swoje konto doładowaniem o wartości 30 zł. Chciałem aktywować 3 pakiety

Nielimitowany Internet za 10 zł (na 30 dni - *111*275*1#)

Nowe Zbieraj Minuty 3 zł na 90 dni (*111*219*1#)

30 minut do wszystkich sieci za 6 zł na 30 dni (*111*62*1#)

Czyli razem o wartości 19 zł.

Nie wiem czy to jest celowe działanie ze strony Play czy czysty przypadek (błąd systemu) ale nie mogłem aktywować wyżej wymienionych pakietów kodami USSD ani poprzez play24. Napisałem zgłoszenie do sieci Play. Poprosiłem w nim o zdalne włączenie pakietów. Następnego dnia czyli dzisiaj dostałem rozwiązanie mojego problemu konsultant włączył wyżej wymienione pakiety. Policzyli mi za to 26 zł czyli pomyłka o 7 zł.

No to bylem już lekko podirytowany, Napisałem kolejne zgłoszenie w dniu dzisiejszym o godzinie porannej. Liczyłem na jakieś rozwiązanie tego problemu czyli zwrot kosztów. Około godziny 19 zadzwonił do mnie numer biura obsługi klienta niestety nie mogłem odebrać telefonu. Przed chwila parę minut po 21 zadzwonili do mnie ponownie odebrałem telefon. Bardzo mila pani poprosiła mnie o weryfikacje moje numeru (posiadam niezarejestrowany numer) telefonu niestety nie miałem przy sobie plakietki z kodem Puk wiec zadała mi 3 pytania dotyczące mojego konta (Kiedy aktywowałem swój numer, moja obecna taryfa oraz kiedy ostatni raz doładowałem numer). Po weryfikacji mojego numeru zostało przeproszony za błąd konsultanta oraz ze rekompensata o wartości 10 zł zostanie zwrócona na moje konto. :)

Niby 7 zł to nie jest duży pieniądz ale chodziło o sam fakt. Bardzo dziękuje sieci play za szybkie rozwiązanie mojego problemu. Jestem niezwykle mile zaskoczony i śmiało mogę każdemu polecić siec play. :)

 #578576  autor: bolek2004
 29 sie 2012, 22:33
Gardzij Co do aktywacji pakietów w play jest tak że jeśli zmienisz taryfę musisz odczekać jakiś czas żeby było można aktywować pakiety. Przeważnie trwa to do 24 godzin (regulaminowo do 7 dni). Jest to już znana kwestia i wałkowana na forum non stop. Po prostu tak działa system play i tyle. Jeśli byś trochę odczekał to sam byś sobie aktywował te pakiety i nie był byś stratny te 7pln
Chociaż w tym przypadku to jeszcze na tym zarobiłeś :)

 #578612  autor: Gardzij
 29 sie 2012, 23:54
@bolek2004

No to dobrze wiedzieć na przyszłość. Forum czytam od bardzo dawna lecz od niedawna mam konto oraz bardzo rzadko się wypowiadam ale o tym akurat nie wiedziałem. Dziękuję za informacje.

Dokładnie dzięki temu nie jestem stratny przynajmniej mogłem przetestować jakość obsługi klienta sieci Play oraz można powiedzieć ze nauczyłem się nowej rzeczy o sieci w której jestem.

 #578622  autor: Edmund
 30 sie 2012, 00:12
Gardzij, pakietu 1GB za 10zł o którym mówisz nie ma w taryfie Play Fresh. Więc się nie dziw że policzyli Ci coś takiego. W ogóle z moich wyliczeń wynika, że aktywowali Ci pakiet neta za 17zł, a takiego nie ma w cenniku... We Freshu 1GB jest za 25 zł na 30 dni, a 500MB za 15zł.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #578625  autor: Quetzal
 30 sie 2012, 00:15
Mam pytanie w kwestii tych nieszczęsnych haseł sms.
Zarządzam kilkoma numerami. Do tej pory logowałem się na swój numer, włączałem biling, podawałem hasło i mogłem zarządzać wszystkimi numerami.
Teraz obawiam się, że jak będę chciał aktywować ojcu pakiet to sms weryfikacyjny przyjdzie na jego numer... uuu... jeśli tak to fatalnie.

 #578636  autor: Gardzij
 30 sie 2012, 00:49
@Edmund

Dobrze policzyli. To ja wprowadziłem w mały błąd. Podałem bledną nazwę oferty. Oferta nosi nazwę "Play na Kartę 5 zł" Przepraszam za błąd. Nie wiem dlaczego napisało mi się że chodzi o fresha, prawdopodobnie z przyzwyczajenia.

A dokładniej rozchodzi się o tą ofertę:
Kod: Zaznacz cały
http://telepolis.pl/news.php?id=25540
Kod: Zaznacz cały
http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/play-na-karte/
W niej jest dostępny pakiet internetu za 10 zł.

Jak to pani z obsługi klienta powiedziała "Konsultant źle policzyć koszta wiążące się z danymi pakietami". Zwykły ludzki błąd.

 #578674  autor: bolek2004
 30 sie 2012, 10:33
Quetzal Niezależnie co komu będziesz aktywował i na jakim numerze, jeśli masz kilka podpiętych to sms przychodzi na ten numer główny który masz w systemie, więc nic się tak na prawdę nie zmieniło w tej kwestii Testowane ostatnio.

 #578801  autor: Quetzal
 30 sie 2012, 16:46
Wielkie dzięki za wyjaśnienie bolek2004 bo już zaczynałem czarno widzieć swoją przyszłość w Play.
Nawiasem mówiąc Play mógłby pomyśleć, żeby trochę uprościć swoją ofertę - racjonalne korzystanie z oferty pakietowej jest co prawda bardzo atrakcyjne, ale kompletnie niemożliwe dla ludzi po 60 (a podejrzewam, że wielu młodszym tez sprawia poważne kłopoty).

 #578848  autor: bolek2004
 30 sie 2012, 19:12
Quetzal No niestety jeszcze nie zrobili w żadnej sieci na przykład żeby nie trzeba było aktywować żadnych pakietów tylko były stawki cennikowe na przykład 0,19gr do wszystkich, 5gr na stacjonarne bez pakietów konto ważne rok, darmo w sieci bez żadnych aktywacji, niestety nie doczekamy się pewnie takiej oferty w Polsce nigdy bo opy na niewiedzy użytkowników zarabiają najwięcej. Ostatnio koledze powiedziałem że w Orange jest ważność konta na rok bo mówił że za 11 dni musi doładować bo się ważność kończy, znowu kolegi dziadkowie w plusie non stop kartę za 50 kupują co trzy miechy, kwoty tej i tak nie wygadują, nie wiedząc że jest roczna ważność konta, śmiem twierdzić że to jednak większa część społeczeństwa tak ma która ma pre paid, ci którzy śledzą na bieżąco oferty i się w nich odnajdują to na prawdę jest mały odsetek niestety. U mnie w rodzinie wszystkie pakiety sam sprawdzam i aktywuje przez play24 a dotyczy to kilku numerów, jest to uciążliwe ale niestety, bo tak to by ludzie nie wiedzieli i by ciągle musieli ładować telefony.
Wracając do tematu to i tak uważam że play ma najlepszy system online ze wszystkich sieci, czytelny nieskomplikowany i prawie wszystko można aktywować, nawet z tego powodu nie chciał bym zmieniać sieci.
Pochwaliłem play ale już coś skopsali, po wejściu w zakładkę połączenia pokazuje się tylko suma połączeń wychodzących, wcześniej były i przychodzące, było dobrze to coś psuja.

 #578853  autor: Quetzal
 30 sie 2012, 19:26
bolek2004 pisze: U mnie w rodzinie wszystkie pakiety sam sprawdzam i aktywuje przez play24 a dotyczy to kilku numerów, jest to uciążliwe ale niestety, bo tak to by ludzie nie wiedzieli i by ciągle musieli ładować telefony.
Brzmi znajomo ;-)
bolek2004 pisze: (...) uważam że play ma najlepszy system online ze wszystkich sieci, czytelny nieskomplikowany i prawie wszystko można aktywować, nawet z tego powodu nie chciał bym zmieniać sieci.
Ja tez nie chce zmieniać sieci, przynajmniej na razie (choć gdybym nie mógł osobiście aktywować pakietów najbliższej rodzinie to musiałbym zmienić sieć).
Jakkolwiek od pewnego czasu obserwuje poważne psucie oferty. Jak zabiorą kolejne pakiety albo zlikwidują roczną ważność może się po prostu okazać, ze Play przestanie być opłacalny - dla mnie już w tej chwili Play nie wyróżnia się szczególnie na rynku.

 #578919  autor: Edmund
 31 sie 2012, 00:28
bolek2004 pisze:Ostatnio koledze powiedziałem że w Orange jest ważność konta na rok bo mówił że za 11 dni musi doładować bo się ważność kończy
Podobnież moja znajoma nie wiedziała o tej ofercie. A przecież reklamowali ją przez bardzo długi czas w tv.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #578926  autor: 0101011
 31 sie 2012, 01:48
Edmund pisze: A przecież reklamowali ją przez bardzo długi czas w tv.
Polacy mają już w standardzie przymrużanie oka na reklamy i po prostu część z nich nie zwraca w ogóle na nie uwagi, bo obawiają się haczyków i wychodzą z założenia, że nie ma nic za darmo, jak coś dali to pewnie też im coś trzeba dać :P

 #578933  autor: NokiaUser
 31 sie 2012, 06:27
niemożliwe dla ludzi po 60
Od tego są moim zdaniem dzieci, aby swoim rodzicom po 60 aktywować pakiety. Albo, żeby było wygodniej ludziom po 60 powinno dawać się do używania proste oferty typu mBank mobile lub od niedawna Virgin Mobile. W sumie Play Fresh też jest prostą ofertą - 29 gr/min i 9 gr/SMS do wszystkich sieci bez wyjątku.

Jedyne, co mam, to złudzenia, że telepolis.pl na lepsze się zmienia

 #579056  autor: patrix-83
 31 sie 2012, 16:44
Mam do wszystkich taką małą sprawę a mianowicie: każdy z was kto ma problem z połączeniami z sieci Play do Biura Obsługi Klienta sieci Virgin Mobile które są błędnie taryfikowane jak połączenia z Biurem Obsługi Klienta sieci Play niech zgłaszają ten problem poprzez *500 (play24) i jednocześnie do PlayForYou na oficjalnym forum w tym wątku który ja właśnie założyłem:
http://forum.blogplay.pl/showthread.php ... 1-5z%C5%82

Tylko razem jesteśmy w stanie zmucić Play do "naprawy" taryfikowania połączeń wykonywanych do BOK Virgin Mobile.
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 14:57 przez patrix-83, łącznie zmieniany 1 raz.

 #579077  autor: Edmund
 31 sie 2012, 18:33
Mi naliczyło po części poprawnie - tyle złotówek ile trzeba poszło, ale poszły one z konta głównego a nie promocyjnego. Taryfa Play Fresh. Sprawa również przekazana do BOK Play.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #579092  autor: Golarz Filip
 31 sie 2012, 19:18
A od kiedy połączenie z BOKiem jest rozliczane z konta promocyjnego?
Zawsze takie połączenia z infoliniami jest brane TYLKO z konta głównego.

 #579098  autor: Edmund
 31 sie 2012, 19:44
Golarz Filip, przeczytaj uważnie - to było połączenie z BOK Virgin Mobile, a nie z BOK Play. W żadnym cenniku Play nie widnieje informacja o tym, żeby połączenie z BOK VM było płatne inaczej niż normalna rozmowa.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #579195  autor: uwazny
 01 wrz 2012, 08:35
logowanie do play24 znowu nie działa? znowu coś zmieniają?

 #579196  autor: myslak12
 01 wrz 2012, 09:21
Edmund pisze:Golarz Filip, przeczytaj uważnie - to było połączenie z BOK Virgin Mobile, a nie z BOK Play. W żadnym cenniku Play nie widnieje informacja o tym, żeby połączenie z BOK VM było płatne inaczej niż normalna rozmowa.
Jak to wygląda w drugą stronę połączenie z VIRGIN mobile- do BOK PLAY?
  • Strona 188 z 241
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 241
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 241