DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 189 z 241
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 241

 #579204  autor: KR2615
 01 wrz 2012, 10:27
uwazny pisze:logowanie do play24 znowu nie działa? znowu coś zmieniają?
Coś sknocili. Ja mogę się zalogowac ale jak tylko wejdę do środka dostaję:
Kod: Zaznacz cały
Wewnętrzny błąd serwera.

 #579235  autor: Golarz Filip
 01 wrz 2012, 13:57
Edmund pisze:Golarz Filip, przeczytaj uważnie - to było połączenie z BOK Virgin Mobile, a nie z BOK Play. W żadnym cenniku Play nie widnieje informacja o tym, żeby połączenie z BOK VM było płatne inaczej niż normalna rozmowa.
I tu jest właśnie kruczek :P

Zadzwoń na inne infolinie - bankowe czy telekomunikacyjne,tam jest zawsze tylko informacja,że koszt zgodny z cennikiem operatora,ale przeważnie schodzi to z konta głównego.
Wiem coś o tym,jak znajomy chciał blokować kartę w swoim banku i miał skarbonkę na koncie promocyjnym a na głównym zero i tyle się dodzwonił :)

 #579239  autor: lee
 01 wrz 2012, 14:05
Golarz Filip, ale infolinie mają również dodatkowo podawany numer "stacjonarny" więc w czym problem ?? :-D :-D

 #579244  autor: bolek2004
 01 wrz 2012, 14:23
Dziś znowu coś mieszali w play24. Mając podpięte kilka numerów w play24 przy aktywacji usługi/pakietu przychodzi sms nie na numer główny tylko na numer na którym aktywowana ma być dana usługa czy pakiet.
Żeby działało tak jak trzeba wystarczy wejść w edycje profilu i dodaj numer i twój numer do haseł jednorazowych i tam podać ten numer.
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 16:15 przez bolek2004, łącznie zmieniany 2 razy.

 #579252  autor: Robaas
 01 wrz 2012, 15:02
trochę wypadłem z tematu, nie wiem czy było - ostatnio mam problem po ręcznym wybraniu zasięgu orange, po pewnym czasie telefon sam wraca do play, dzisiaj zauważył, że pojawia się coś w stylu rejestracja sim, znika zasięg po czym wraca już z napisem play (w ustawieniach cały czas ma ręcznie ustawiony orange)?
pytam bo wcześniej miałem problemy z połączeniami i celowo byłem przełączony na plus/oragne, teraz nie mogę po telefon wraca do play (sprawdzone na 2 numerach dzieje się to samo).

 #579256  autor: Golarz Filip
 01 wrz 2012, 15:27
lee pisze:Golarz Filip, ale infolinie mają również dodatkowo podawany numer "stacjonarny" więc w czym problem ?? :-D :-D
Jasne,szczególnie te stacjonarne są podawane na kartach bankowych ...

 #579266  autor: Quetzal
 01 wrz 2012, 16:46
Edmund pisze: Podobnież moja znajoma nie wiedziała o tej ofercie. A przecież reklamowali ją przez bardzo długi czas w tv.
A kto w ogóle ogląda reklamy. Przerwę reklamową wykorzystuje się aby zajrzeć na inny kanał, zrobić sobie herbatę lub udać się tam gdzie król chadza piechotą.
Można też nagrać program i obejrzeć go później bez reklam (ale to już dotyczy szczególnie ważnych pozycji)
NokiaUser pisze: Od tego są moim zdaniem dzieci, aby swoim rodzicom po 60 aktywować pakiety. Albo, żeby było wygodniej ludziom po 60 powinno dawać się do używania proste oferty typu mBank mobile lub od niedawna Virgin Mobile. W sumie Play Fresh też jest prostą ofertą - 29 gr/min i 9 gr/SMS do wszystkich sieci bez wyjątku.

NokiaUser
termin "dzieci" to mi się kojarzy z nastolatkami, ja natomiast jestem po 30. Oczywiście mogę aktywować ojcu pakiet, natomiast zarządzając numerami całej rodziny mam pewne poczucie dyskomfortu - istnieją jakieś ramy prywatności, których nie lubię naruszać.

Akurat mam diametralnie różne zdanie - po pierwsze ludzie po 60. nie wysyłają smsów, wiec cena za sms jest kompletnie bez znaczenia, po drugie - przynajmniej u mnie w rodzinie - bardzo malo dzwonią poza sieć, potrzebują natomiast duże pakiety wewnątrzsieciowe do rodziny, którą zebrałem w Playu (takich rzeczy MVNO nie oferują).

 #579282  autor: lee
 01 wrz 2012, 17:55
Golarz Filip, w moim są podawane po za tym co to za problem znaleźć ...

 #579376  autor: osachorzow
 01 wrz 2012, 21:52
lee pisze:Golarz Filip, ale infolinie mają również dodatkowo podawany numer "stacjonarny" więc w czym problem ?? :-D :-D
To poproszę o numer stacjonarny infolinii Play, chętnie zadzwonię! Tylko jeszcze żeby tam ktoś kompetentny odebrał.

Póki co Play odmawia przyjęcia zgłoszenia na nieprzeniesienie numeru, bo nie mają mojego konta klienta... a nie mają bo jako biorca nie potrafią przyjąć numeru od dawcy... a ja jestem bez numeru... a ich to w ogóle nie obchodzi... ale czy kogoś to dziwi?

 #579385  autor: drcox
 01 wrz 2012, 22:26
Quetzal pisze:zarządzając numerami całej rodziny mam pewne poczucie dyskomfortu - istnieją jakieś ramy prywatności, których nie lubię naruszać
Przecież nikomu w billingach nie musisz grzebać :P

 #579433  autor: Quetzal
 02 wrz 2012, 02:58
drcox pisze: Przecież nikomu w billingach nie musisz grzebać :P
Fakt, nie muszę.
Faktem jest również, że Play mógłby uprościć ofertę - wprowadzić np. cykliczne odnawianie pakietów.
(mała rzecz a cieszyłaby)

 #579532  autor: Golarz Filip
 02 wrz 2012, 15:22
lee pisze:Golarz Filip, w moim są podawane po za tym co to za problem znaleźć ...
Jak zaginie Ci kiedyś karta albo bankomat ją zatrzyma,wtedy pogadamy o szukaniu nr stacjonarnego do swojego banku :)

 #579533  autor: janeq91
 02 wrz 2012, 15:27
Witam, od jakiegoś czasu korzystam z oferty prepaid w postaci Red Bull Mobile. Czy to jest coś w postaci taryfy? Czy za pomocą jakiegoś kodu/sms'a o odpowiedniej treści czy czegoś w tym rodzaju mogę zmienić Red Bull Mobile na Play na kartę?

 #579534  autor: Animatter
 02 wrz 2012, 15:34
Ile trzeba odczekać by kupować pakiety po zmianie profilu z Play na Kartę na Play Lubię to? Zmiana nastąpiła rano a do teraz mam "usługa czasowo niedostępna"...

 #579536  autor: lee
 02 wrz 2012, 15:42
Golarz Filip, widzisz mam wpisany w komórce więc się o mnie nie musisz martwić...

[ Dodano: 2012-09-02, 15:43 ]
janeq91, niestety nie możesz przejść na inne taryfy prepaid play w tym przypadku

 #579558  autor: bolek2004
 02 wrz 2012, 17:51
Animatter Przeważnie trwa to do 24 godzin, między godziną 0.00 a 1.00 system aktualizuje wszystkie zmiany na kontach.

 #579749  autor: Kryniczanin
 03 wrz 2012, 15:26
Czy przedłużając umowę w Play Online przychodzi do domu aneks do podpisania? Znajoma negocjowała z Play - było nagranie głosowe negocjacji - konsultant powiedział że przyjdzie aneks do podpisania - nic takiego nie przyszło a sms z podziękowaniami za przedłużenie umowy owszem przyszedł.

 #579772  autor: play4you2
 03 wrz 2012, 16:48
Jeżeli był to Aneks z telefonem, powinien pojawić się kurier. Zgłoś sprawę na www.forum.play.pl

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #579958  autor: Andrzej24
 04 wrz 2012, 13:35
Dlaczego od ponad miesiąca Play wywala mnie z Plusa chociaż mam ustawiony w telefonie wybór sieci ręczny. Nie idzie nic z tym zrobić. Mieszkam na granicy zasięgu Play i nie idzie na tym rozmawiać. Jedyne rozwiązanie to ręczne przełączenie się na Plusa. Tak miałem do tej pory wszystko było dobrze. Teraz jest masakra. Dodam, że nic nie zmieniałem a telefon mam ciągle ten sam.. Da się to naprawić?

 #580033  autor: osachorzow
 04 wrz 2012, 18:41
Minął miesiąc od złożenia wniosku o przeniesienie prepaida do Play. Karta SIM nadal nie loguje się do sieci, operator-dawca już dawno wyłączył numer. W Play nikt nic nie robi i bo - uwaga! - nie mogą przyjąć zgłoszenia! Czekam na interwencję UKE.
  • Strona 189 z 241
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 241
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 241