DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 195 z 241
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 241

 #585870  autor: Edmund
 01 paź 2012, 20:41
wojciech, próbowałem swojego czasu wyłączać roaming Orange - nie dało się, więc sądzę że z Plusem będzie podobnie. Choć z drugiej strony Virgin Mobile będące MVNO w P4 ma zablokowane logowanie do Plusa...
Tyle ode mnie - może play4you nakreślą sprawę dokładniej.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #585879  autor: patrix-83
 01 paź 2012, 21:11
Edmund pisze:wojciech, próbowałem swojego czasu wyłączać roaming Orange - nie dało się, więc sądzę że z Plusem będzie podobnie. Choć z drugiej strony Virgin Mobile będące MVNO w P4 ma zablokowane logowanie do Plusa...
Tyle ode mnie - może play4you nakreślą sprawę dokładniej.
Kto nie może się zalogować do Plusa na swoim numerze VIRGIN MOBILE to nie może bo ja na przykład mogę i jestem cały czas ręcznie zalogowany do Plusa. Dodam że numer przenosiłem z Play-a :D

Co do zablokowania jednego partnera roamingowego w sieci Play to mnie się też nie udało zablokować ORANGE bo BOK *500 twierdzi że albo ma możliwość zablokowania obydwu partnerów roamingowych i pozostawienia tylko zasięgu własnego Play albo nie blokuje żadnego. Wypadałoby aby była taka możliwość, może PlayForYou coś by zdziałał w tym temacie???

 #585880  autor: pakierhakierxd
 01 paź 2012, 21:11
Dziwne że masz plusa w Virgin :P

Pozdrawiam :)

 #585889  autor: patrix-83
 01 paź 2012, 21:29
pakierhakierxd pisze:Dziwne że masz plusa w Virgin :P
Takie mam zezowate szczęście i nie zamierzam tego zgłaszać nigdzie. Mogę normalnie rozmawiać na zasięgu Plusa w Virgin i korzystam też z bezpłatnego pakietu 250mb na Plusie :lol:

 #585899  autor: WeBeR
 01 paź 2012, 22:00
Większość jak nie wszystkie numery przenoszone z innych sieci do Virgin Mobile mogą logować się do zasięgu Plusa. Normalne karty Virgin Mobile, kupione jako startery VM faktycznie nie logują się do Plusa

 #585911  autor: DanielR
 01 paź 2012, 23:06
Ale po co niepotrzebnie rozpisywać się o rzeczach oczywistych? Edmund zapewne jest tego świadomy, bo przecież także udziela się w temacie o Virgin Mobile. Oczywistym jest, że miał na myśli nowe (a nie "przenosinowe") startery Virgin Mobile.

 #585914  autor: WeBeR
 01 paź 2012, 23:22
DanielR pisze:Ale po co niepotrzebnie rozpisywać się o rzeczach oczywistych? Edmund zapewne jest tego świadomy, bo przecież także udziela się w temacie o Virgin Mobile. Oczywistym jest, że miał na myśli nowe (a nie "przenosinowe") startery Virgin Mobile.
Przepraszam, to co pisałem to odpowiedź do Patryk83żółwik, w temacie o Virgin Mobile też się udzielałem to wiem

 #585919  autor: Edmund
 02 paź 2012, 00:08
DanielR, zgadza się - po prostu zrobiłem skrót myślowy :) Tak to jest jak człowiek robi nadgodziny - wybaczcie zatem że wprowadziłem drobny zamęt ;)
Kończąc temat kart Virgin i roamingu - sądzę, że na kartach VM kupowanych w kiosku jest zapisane że niedozwoloną siecią jest Polkomtel i PTC, a na kartach do MNP jest wyłącznie sieć PTC. Blokada ta jest niezależna od tego co jest zapisane w HLR P4 i ustawień polskich sieci. Pozwala ona na zablokowanie z poziomu karty Polkomtela, pomimo tego że mógłby on wpuszczać te kupne karty VM do siebie.
Miałem podobnie z kartą Play Fresh do MNP, która pochodzi sprzed włączenia Orange jako partnera roamingowego p4 - jako niedozwolone sieci są Centertel i PTC i nie da się zalogować do Centka pomimo tego, że jest roaming z nimi jest włączony.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #585930  autor: TheArt
 02 paź 2012, 03:53
Hej, od tygodnia przydziela mi Play jeden IP, nieważne o której i z jakiego kompa, zawsze ten jeden IP, u Was też? Macie jakiś sposob żeby to obejść? Chcę mieć jak wcześniej.

 #585940  autor: play4you1
 02 paź 2012, 09:16
Pozostałe oferty zostają , nie są wycofane :) Natomiast faktycznie różnicy nie ma.

 #585967  autor: Sharly
 02 paź 2012, 12:25
Czy bez stałego zameldowania mogę podjąć abonament?
Umowa o pracę zlecenie/dzieło.
Dzieki wielkie z góry za pomoc!

Bez odrobiny hipokryzji - swiat nie potrafilby istniec

 #586285  autor: play4you1
 03 paź 2012, 19:37
Moi drodzy, ze względu na to, że od czerwca 2012 roku uruchomilismy forum na blogplay.pl gdzie wszystko jasno i klarownie podzieliliśmy oraz co najważniejsze jesteśmy cały czas, prośba abyście się tam do nas zgłaszali. Na Telepolis nie jesteśmy cały czas, więc prawie natychmiastową pomoc uzuskacie na http://forum.blogplay.pl/forum.php.
Dodatkowo nie zapominajcie o Facebook :)

 #586295  autor: Quetzal
 03 paź 2012, 20:23
Dawno nie było żadnych problemów z Play24, więc dla odmiany bilingi się dziś nie aktualizują.

 #586442  autor: Sharly
 04 paź 2012, 13:32
Czy może ktokolwiek odpowiedzieć mi na moje pytanie,które znajdziecie kilka postów wyżej ?

Bez odrobiny hipokryzji - swiat nie potrafilby istniec

 #586811  autor: user_delete19
 06 paź 2012, 11:56
własnie walczę z pocztą głosową i zauważyłem:
"Opłata jednorazowa za włączenie Poczta glosowa standard wynosi 2,00 zł."

ktoś na głowę upadł?!

Tak czy siak - w play24 usługa PG standard i PG na e-mail ma status 'włączona', ale dzwoniąć na PG ja dostaje komuniakt, żeby podać numtel a po podaniu dostaję komunikat, że użytkownik nie istnieje!?
(jak ktoś do mnie dzwoni dostaje podobny komunikat)

 #587273  autor: KrP
 08 paź 2012, 19:31
Powiedzcie mi, bo już zwariowałem. Miałem w Play Fresh pakiet netowy wazny do wczoraj do północy. Dziś rano miałem 0MB, wykupiłem sobie pakiet za 9zł 200MB, a po chwili dostaję info, że przyznano mi 171MB... Przecież ten pakiet jest na 30 dni, a nie na miesiąc więc nie powinno go proporcjonalnie przyznawać.

Puściłem już zgłoszenie do nich, ale ciekawi mnie czy ktoś miał podobną sytuację. Wcześniej normalnie mi przyznawało cały pakiet nieważne kiedy bym kupił.

 #587328  autor: sa
 09 paź 2012, 00:32
KrP napisał/a:
Powiedzcie mi, bo już zwariowałem. Miałem w Play Fresh pakiet netowy ważny do wczoraj do północy. Dziś rano miałem 0MB, wykupiłem sobie pakiet za 9zł 200MB, a po chwili dostaję info, że przyznano mi 171MB... Przecież ten pakiet jest na 30 dni, a nie na miesiąc więc nie powinno go proporcjonalnie przyznawać.
Nie zwariowałeś ale w play na kartę czy we freszu obowiązuje zasada aktywacji pakietów(szczególnie netowych) 1 dnia każdego miesiąca,a już szczególnie kiedy dotyczy to pakietów które można aktywować tylko jeden w danym miesiącu.Jeżeli aktywujesz pakiety później to musisz się liczyć z tym że nie dostaniesz całego.Podobnie jest w playu miksie(przetestowane w praktyce).Mnie osobiście zdarzało się takie coś(2 czy 3 razy wszystko zależy kiedy włączasz pakiet)..ale nie reklamowałam.Ciekawostką jest to że nie dotyczy to pakietu 100min na stacjonarne i do play najpewniej dla tego że możesz 3 takie pakiety włączyć na m-c.Ale reklamuj,a co zdziałasz(odpiszą Ci)opisz na forum..

 #587339  autor: lee
 09 paź 2012, 06:20
sa, niestety ale chyba jesteś w błędzie bo z jakiej racji? Zgodnie z regulaminem nie ma tam niczego co sugerowało by takie coś ...

Pakiet danych ważny jest 30dni od aktywacji i jakoś nie wydaję mi się że w nowych ofertach płata w prepaid jest inaczej

 #587341  autor: Sig
 09 paź 2012, 08:32
Jest zawsze opcja (choć to spekulacja), że zużycie poprzedniego pakietu zostało naliczone z opóźnieniem, tzn. pierwszy pakiet (też 200MB?, załóżmy że tak) został zużyty w wysokości 229MB i byłeś te 29MB na minusie, który pokrył nowy pakiet. Skoro takie rzeczy dzieją sie z np. stanem konta zł, to może też z limitem transferu. Ciekawe co było widać w Play24 gdy się poprzedni pakiet skończył.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #587391  autor: KrP
 09 paź 2012, 12:13
Sig pisze:Jest zawsze opcja (choć to spekulacja), że zużycie poprzedniego pakietu zostało naliczone z opóźnieniem, tzn. pierwszy pakiet (też 200MB?, załóżmy że tak) został zużyty w wysokości 229MB i byłeś te 29MB na minusie, który pokrył nowy pakiet. Skoro takie rzeczy dzieją sie z np. stanem konta zł, to może też z limitem transferu. Ciekawe co było widać w Play24 gdy się poprzedni pakiet skończył.
Poprzedniego pakietu nie wykorzystałem w całości nawet.

W Play24 mam tylko
Kod: Zaznacz cały
07.10.2012	20:00:38		Internet	Transmisja danych strefa Play	29080 kB	 29100 kB
Pr. MB
07.10.2012	19:59:58		Internet	Transmisja danych	0 kB	 0 kB
Połączenie bezpłatne
Potem już nic z internetem nie mam i nadal jest 171MB mimo, iż troszkę już zużyłem.

Czekam na odpowiedź bo nie mają prawa proporcjonalnie wg regulaminu przyznawać. Pakiet jest na 30 dni, nie na okres rozliczeniowy i nie jest istotne kiedy go aktywuję.

sa: nie masz racji, w abonamentach pakiety są aktywowane pomiędzy okresami rozliczeniowymi i przyznawane proporcjonalnie.
  • Strona 195 z 241
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 241
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 241