Tak był już kurier, przesyłka odebrana.rafaelek17 napisał/a:
Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?
Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?
Sprawdziłem jeszcze raz krok po kroku jakbym robił nowe zamówienie. Jest niby informacja, że trzeba kliknąć żeby sprawdzić stan konta Payback. Niestety pominąłem tą czynność i dałem dalej/kontynuuj. Mimo wszystko uważam, że to bardzo nie fair ze strony Orange bo forma płatności na pewno była zaznaczone jako Payback, dane wypełnione. Powinna być jakaś informacja po naciśnięciu tego dalej, że w ten sposób płacę jednak gotówką/albo polecenie sprawdzeniu stanu konta, a tu od razu podsumowanie zakupu z kwotą do zapłaty. Nieładnie Orange traktuje klientów, oj nieładnie.