DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 200 z 241
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 241

 #596227  autor: ppp1ppp
 19 lis 2012, 17:19
play24 nie działa - błąd bazy danych

 #596230  autor: DanielR
 19 lis 2012, 17:30
Robaas pisze:Poczekajcie na odpowiedzi na zgłoszenia, niestety trochę to trwa ale po zmianie powinno być ok.
Pytanie tylko czy skórka warta jest wyprawki. Czytałem już wypowiedzi osób, które podobnie jak Ty zgłaszały problemy z konfiguracją sieci... i na jakiś czas takie zgłoszenie pomogło, a później sytuacja "wracała do normy". :?

 #596231  autor: Robaas
 19 lis 2012, 17:32
jak dobrze pamiętam było to koło sierpnia-września i jeszcze jest ok. Jak przestanie działać to napiszę znowu:) przy okazji zawsze coś dali w ramach przeprosin za niedogodność.

 #596235  autor: Andrzej24
 19 lis 2012, 18:05
DanielR pisze:
Robaas pisze:Poczekajcie na odpowiedzi na zgłoszenia, niestety trochę to trwa ale po zmianie powinno być ok.
Pytanie tylko czy skórka warta jest wyprawki.
Warta. A jakby tak Twój operator miał awarię i ty byś na tym cierpiał, też być nic nie robił?

 #596237  autor: DanielR
 19 lis 2012, 18:14
Andrzej24 pisze:Warta. A jakby tak Twój operator miał awarię i ty byś na tym cierpiał, też być nic nie robił?
Nie, tak bezpośrednio tego nie twierdzę. Pewnie bym zareagował mając nadzieję, że poprawa będzie trwała, a nie chwilowa. Dlatego też jedynie się zastanawiam, przeglądając różne opinie na ten temat, a zastanawiam się nie bez powodu. Jakiś czas temu zauważyłem, że i u mnie późną nocą są problemy z zalogowaniem do Orange. Na szczęście nie mam problemów Plusem, więc nie śpieszę się ze zgłoszeniami. :wink:

 #596240  autor: Robaas
 19 lis 2012, 18:21
ja miałem nieco inny problem, telefon mimo sztywno wybranego zasięgu orange lub plus po pewnym czasie wracał do zasięgu play (w ustawieniach dalej był wybrany inny operator). Na drugim telefonie podobnie wracał do zasięgu albo tracił zupełnie i pokazywał komunikat czy chcę szukać sieci.

 #596242  autor: Andrzej24
 19 lis 2012, 18:29
Robaas pisze:ja miałem nieco inny problem, telefon mimo sztywno wybranego zasięgu orange lub plus po pewnym czasie wracał do zasięgu play (w ustawieniach dalej był wybrany inny operator). Na drugim telefonie podobnie wracał do zasięgu albo tracił zupełnie i pokazywał komunikat czy chcę szukać sieci.
I co zrobiłeś, bo ja też czasem tak miałem. Wyrzucało mnie z Plusa do Play pomimo sztywnego ustawienia sieci. Teraz nie wiem bo jadę na automacie.

 #596244  autor: Robaas
 19 lis 2012, 18:33
napisałem zgłoszenie:)
mniej więcej coś takiego:
od kilku tygodni obserwuję dziwne zachowanie karty sim, mimo ręcznego wybrania zasięgu Plus/Orange, po restarcie telefonu lub co jakiś czas po "odświeżeniu karty sim" następuje przelogowanie do zasięgu Play (w telefonie dalej wybrany zasięg ręcznie plus lub orange).
u mnie łatwo mogłem to przetestować - wystarczyło przy wybranym zasięgu orange/plus wyłączyć i włączyć telefon, i magicznie wracał do play (w ustawieniach ciągle bez zmian).

 #596371  autor: Andrzej24
 20 lis 2012, 12:26
sumix pisze: Jestem zalogowany na stałe do Orange... który ma dziwny zwyczaj, wylogowywania mnie gdzieś w nocy i nie pozwala się ponownie zalogować. Więc nad ranem nikt sie do mnie nie dodzwoni do puki nie wybiorę ponownie operatora.
Już 2 dni testuję na sztywno Orange i u mnie trzyma się cały czas.

 #596374  autor: sumix
 20 lis 2012, 12:30
nie poddawaj się :) Czasami jest to codziennie a czasami raz na tydzien.

 #596378  autor: Andrzej24
 20 lis 2012, 12:55
sumix pisze:nie poddawaj się :) Czasami jest to codziennie a czasami raz na tydzien.
Takie coś to mi się przytrafiało na Plusie. Czasem po rozmowie przerzuciło mnie na Play chociaż w telefonie miałem na sztywno Plusa, lecz żebym był bez zasięgu? To nigdy.

 #596423  autor: Robaas
 20 lis 2012, 18:00
wyłącz i włącz telefon, u mnie za każdym razem wywalało mnie z obcego zasięgu.

 #596437  autor: Andrzej24
 20 lis 2012, 18:57
Robaas pisze:wyłącz i włącz telefon, u mnie za każdym razem wywalało mnie z obcego zasięgu.
I stało się. Przed chwilą zadzwonili do mnie z Play w sprawie oferty i po rozmowie patrzę a tu wywaliło mnie z Orange do Play. Czy zostałem wyrzucony przed rozmową czy po, nie wiem. Pytam się. Dlaczego tak się dzieje. Proszę mi tylko nie wciskać kitu, że to wina telefonu bo w to nie wierzę, gdyż nawet wgrałem nowy soft. Tak samo miało być z błędnie działającą etykietką. Nic nie robiłem a od kilku dni działa dobrze i wreszcie pokazuje mi Orange a niej jak przedtem Play.Teraz przyszedł czas na nagminne wywalanie telefonu z Plusa i Orange. Jestem za tym aby tą sprawę tak nie zostawić i zacząć rozgłaszać. Może w końcu Play zacznie normalnie traktować ludzi a nie jak zło konieczne.

 #596441  autor: Ruben
 20 lis 2012, 19:01
Robaas pisze:u mnie łatwo mogłem to przetestować - wystarczyło przy wybranym zasięgu orange/plus wyłączyć i włączyć telefon, i magicznie wracał do play (w ustawieniach ciągle bez zmian).
Właśnie mam identyczny problem na jednej karcie. Korzystam wyłącznie z zasięgu Plusa. Był okres, kiedy wszystko już działało prawidłowo ale od pewnego czasu problem wrócił. Wystarczy, że telefon straci na chwilę zasięg i albo wróci do zasięgu macierzystego, czego nie chcę albo będzie bez zasięgu i komunikat "wybierz operatora". Ostatnio pojawiła się dodatkowa niedogodność i zasięg ginie na około 10 sekund. Na pewno nie jest to wina telefonu a zasięg w okolicy jest full.
Na drugim numerze wszystko działa prawidłowo.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 19:02 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #596442  autor: Robaas
 20 lis 2012, 19:01
zgłaszałeś to do Play? zgłoś i poczekaj, mi to wygląda na dokładnie to samo co ja miałem.

 #596445  autor: Ruben
 20 lis 2012, 19:07
Robaas, kiedyś zgłaszałem, później było dobrze a teraz znowu to samo. Nie pozostaje nic innego niż kolejne zgłoszenie. Tak naprawdę, to mam trochę dość tych zgłoszeń, bo obsługuje kilka numerów i korespondencja z BOK to nie jest to, co lubię :) ale cóż? Zaraz napiszę zgłoszenie.

 #596446  autor: Andrzej24
 20 lis 2012, 19:09
Robaas pisze:zgłaszałeś to do Play? zgłoś i poczekaj, mi to wygląda na dokładnie to samo co ja miałem.
Oczywiście, że zgłaszałem. Odpowiedź miałem telefoniczną i oczywiście problem tkwi po mojej stronie, czyli telefon. Dziwne, że na kilka telefonów jest to samo. Nawet na starym SE w200i

 #596447  autor: Robaas
 20 lis 2012, 19:13
to nie wiem co Ci poradzić, ja opisałem, zaznaczyłem, że mam tak na różnych aparatach i jak dostałem odpowiedź że zmienili to faktycznie problem ustał. Zgłaszałem to jako problem techniczny. Przy 2 numerze już było łatwiej bo powołałem się na wcześniejsze zgłoszenie, że taki sam problem i proszę o takie same zmiany.

 #596448  autor: Andrzej24
 20 lis 2012, 19:16
Ruben pisze:Robaas, kiedyś zgłaszałem, później było dobrze a teraz znowu to samo. Nie pozostaje nic innego niż kolejne zgłoszenie. Tak naprawdę, to mam trochę dość tych zgłoszeń, bo obsługuje kilka numerów i korespondencja z BOK to nie jest to, co lubię :) ale cóż? Zaraz napiszę zgłoszenie.
Ja się już boję co będzie jak do roamingu dojdzie T-mobile. Wszyscy będą mieli aktualizowane simy a jak to w praktyce zadziała? Czy znowu nie będzie jakiś niespodzianek?

 #596568  autor: darkangel
 21 lis 2012, 13:06
Andrzej24, Jak Play zaczynał współprace z Orange, to odbywało się to stopniowo.
Nie wszyscy mieli możliwość korzystania z Roamingu Orange odrazu, tylko zasięg zwiększał się z dnia na dzień :).
  • Strona 200 z 241
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 241
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 241