DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 201 z 241
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 241

 #596572  autor: lee
 21 lis 2012, 13:12
Tak rozpoczął współpracę bo zagraniczny iOS zakłócał zasięg.

 #596821  autor: zygikuleczka
 22 lis 2012, 21:49
Czy ktoś może się orientuje do jakiej prędkości spada internet w ramach pakietów z lejkiem w abonamentach stan darmowy/all inclusive max? Regulaminy ofert zawierają jedynie pojęcia zostanie typu prędkość zostanie istotnie zmniejszona.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #596841  autor: darkangel
 22 lis 2012, 23:20
Zapewne jak to w Playu do 32Kbitów/sekunde

 #596892  autor: KR2615
 23 lis 2012, 10:41
Mam All Inclusive 65 i potwierdzam to, co napisał darkangel

 #597030  autor: Ruben
 23 lis 2012, 22:43
I dostałem odpowiedź z BOK odnośnie wylogowywania z sieci roamingowych przy ręcznym ustawieniu Plus lub Orange.
Tak jak się spodziewałem pierwsze podejrzenie, to oczywiście wina telefonu ale jak to wykluczyłem, to usłyszałem, że numery Play mają niższy priorytet i w sytuacji kiedy jest duże obciążenie nadajników przez abonentów macierzystych czyli Plus lub Orange, to numery Play zostają wylogowywane i Play nie ma na to wpływu dużego.
Nie do końca zgadzam się z tą teorią ponieważ na innym numerze nie mam podobnych problemów ale konsultant stwierdził, że nic w ustawieniach systemowych, konfiguracji SIM nie ma co poprawiać, bo wszystko jest prawidłowo. Podsumowując, nie ma co poprawiać, bo wszystko jest dobrze od strony Play a na Plus i Orange wpływu dużego nie mają. Problem jednak jest, bo u znajomego korzystającego z zasięgu Orange dzisiaj telefon wyrzucany był z roamingu dosłownie co pół godziny.

 #597038  autor: KA
 23 lis 2012, 23:01
Od 3 dni mam wybrane ręcznie Orange 2G w Wa-wie (Wave I) i nie wyrzuciło mnie jeszcze. Kiedyś to się zdarzało, w zasadzie codziennie, więc jestem zdziwiony - karty SIM nie wymieniałem.

 #597039  autor: darkangel
 23 lis 2012, 23:03
Dziewczyna ma nostop ręcznie wybrany nadajnik Orange i ją nie wylogowuje.
Raz ją tylko wylogowało, to było gdzieś z miesiąc temu.
I w tym momencie mi też pod Orange nie działało.
Mimo że odległość jaka nas dzieli to około 200km, więc wtedy musiał być problem krajowy, albo jakaś większa konfiguracja.

 #597084  autor: bora1410
 24 lis 2012, 08:32
To nie jest wina Playa że wywala z Orange w nocy. Dzieje się tak dlatego że Orange majstruje przy sieci Newtworks. Zawsze w nocy bo tak najłatwiej.

 #597106  autor: Claudec
 24 lis 2012, 12:55
Moim zdaniem to wina telefonu ze wywala z roamingu. Bylem posiadaczem SE k800i oraz wave, wystepowal tam opisywany poblem. Zauwazylem ze kiedy wlacze automat 2g/3g bedac na roamingu to zaczynaly sie jaja. Zeby to ominac zmienialem tryb bedac w sieci macierzystej a pozniej wybieralem roaming. Glupie rozwiazani ale dzialalo :) Obecnie mam galaxy s2 i zawsze trzyma sie wybranej sieci.

 #597110  autor: sql
 24 lis 2012, 13:20
Jeżeli macie problemy z roamingiem krajowym Orange to piszcie e-maile. Adres e-mailowy znajdziecie na gsm.biz.pl w dziale kontakt. Nie chodzi mi o fakt umowy na roaming krajowy T-Mobile ale o kwestię iż temu Panowi odpowiadają na pytania osoby z zarządu Play:
http://www.gsm.biz.pl/historia/bedzie_r ... _8415.html

Gdyby trochę osób wysłało e-miila z informacją o problemie to pewnie przesłałby to do zarządu.

 #597115  autor: Pijo
 24 lis 2012, 13:43
bora1410 pisze:To nie jest wina Playa że wywala z Orange w nocy. Dzieje się tak dlatego że Orange majstruje przy sieci Newtworks. Zawsze w nocy bo tak najłatwiej.
Nieprawda.

Problem braku dostępu dotyczy godzin nocnych tj. przeważnie od godzinu 01:00 do 8:00 (czasami od 1;00, 2:00). Od 28 wrzesnia zaobserowałem 7 nocnych braków dostępu do roamingu Orange. I jest to brak dostępu ogolnokrajowy (w tym samym czasie sprawdzany był Białystok, Wrocław i Sosnowiec). NetWorks! tu nie ma nic do rzeczy, bo karta Orange loguje się w tym czasie do sieci bez problemu.

Ktoś coś w tym czasie majstruje w konfiguracji- która strona? Pewnie się nigdy nie dowiemy.

 #597349  autor: sk214
 25 lis 2012, 18:30
Witam. Aktualnie korzystam z taryfy Darmowe rozmowy i SMS-y w Play. Odwiedziłam salon Play w mojej mieścinie, ale wyszłam jeszcze bardziej zielona niż weszłam (pani niepewnie twierdziła, że nie mają oferty, która mnie interesuje). A interesują mnie Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, o te-> http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... ich-sieci/ . Stąd moje pytanie: czy w tym przypadku zmiana taryfy jest możliwa? Czy nie wiąże się to z tym, że gdybym zmieniła zdanie (wiadomo, kobieta zmienną jest), to nie będę już mogła wrócić do starej taryfy?

Z góry dziękuję za odpowiedzi:)

 #597352  autor: DanielR
 25 lis 2012, 18:40
sk214 pisze:Stąd moje pytanie: czy w tym przypadku zmiana taryfy jest możliwa? Czy nie wiąże się to z tym, że gdybym zmieniła zdanie (wiadomo, kobieta zmienną jest), to nie będę już mogła wrócić do starej taryfy?
Na razie - w tej chwili, można za darmo i bez większych problemów migrować pomiędzy wszystkimi taryfami i profilami w usłudze pre-paid. Tak więc nie będzie problemu z powrotem do pierwotnego profilu. Ale co będzie jutro, za tydzień, miesiąc czy rok. :)

PS Przy zamianie taryfy/profilu tracisz wszystkie środki z pakietów oraz środki z usługi Zbieraj Minuty (o ile takowe masz aktywne). Pozostają jedynie środki z kont głównego oraz promocyjnego, znajdujących się pod krótkim kodem USSD *101#.

 #597361  autor: Menel
 25 lis 2012, 19:33
Witam. Mam dwa numery w Play, jeden jest usługą PLAY ONLINE (czyli internet) a drugi play all inlusive. Na koncie play online nie mam zadnych srodkow gdyz caly abo jest ptzeznaczany na internet. Ten niestety mi się wyczerpał :roll: stąd moje pytanie. Czy jest możliwość wykupienia pakietu do Play Online ze srodkow z karty w All inclusive? Tzn wysylam kod i podaje na jakim numerze ma byc aktywowany.

 #597392  autor: Edmund
 25 lis 2012, 22:27
Menel, niestety nie ma szans na coś takiego.

sk214, to co podałaś to nie jest taryfa tylko usługa. I niestety może być aktywowana tylko dla ofert: Play na kartę - rok ważności konta (po staremu - podstawowy profil Play Fresh), Play na Kartę 0zł, Lubię to! i Play na Kartę Lubię to!.
Pakiet nie jest aktywny w Twojej opcji taryfowej "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play".

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #597396  autor: DanielR
 25 lis 2012, 22:48
Edmund pisze:sk214, to co podałaś to nie jest taryfa tylko usługa. (...) Pakiet nie jest aktywny w Twojej opcji taryfowej "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play".
Z jej wypowiedzi wnioskuję, że ona jest tego raczej świadoma. Dlatego też dopytuje się o kwestie wiążące się ze zmianą profilu/taryfy. Chce go/ją zmienić, by móc aktywować tę promocję.

 #597562  autor: sk214
 26 lis 2012, 19:43
DanielR pisze:
Edmund pisze:sk214, to co podałaś to nie jest taryfa tylko usługa. (...) Pakiet nie jest aktywny w Twojej opcji taryfowej "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play".
Z jej wypowiedzi wnioskuję, że ona jest tego raczej świadoma. Dlatego też dopytuje się o kwestie wiążące się ze zmianą profilu/taryfy. Chce go/ją zmienić, by móc aktywować tę promocję.
Tak, dokładnie o to chodzi:)
Więc żeby się upewnić. Za miesiąc tracę bonus, który uzyskuję po każdym comiesięcznym doładowaniu za 30zł - darmowe sms-y i rozmowy w Play. Zmieniam ofertę na Play na Kartę lub Play na Kartę Lubię to! (swoją drogą, moglibyście którąś polecić od siebie?:)) i zachowując stare środki na koncie, przeznaczam 10zł na zakup pakietu Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci. Tak to wygląda?
Babie najlepiej łopatą, wybaczcie :wink:

 #597570  autor: Edmund
 26 lis 2012, 20:10
sk214, zależy czy potrzebujesz dużo internetu do smartfona czy też chcesz rozmawiać i sms-ować za darmo do Play? Jeszcze jest jedna opcja - czy najważniejszą rzeczą dla Ciebie jest roczna ważność konta?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #597574  autor: DanielR
 26 lis 2012, 20:22
sk214, tak na wszelki wypadek. Sama zmiana taryfy może zająć do 24 godzin. Zmiany na wybrany profil lub taryfę dokonasz łatwo, korzystając z menu spod krótkiego kodu *163#. Tam znajdziesz wszystkie dostępne taryfy i profile. Nie dostaniesz SMS-a potwierdzającego zmianę taryfy. Musisz sama sprawdzić czy system operatora już Cię przeniósł. Możesz to zrobić korzystając z kodu *111*49*1#.

 #597576  autor: Edmund
 26 lis 2012, 20:26
Ponadto czasami krótki kod może "się przyciąć" i w takich wypadkach warto zmienić taryfę poprzez Play24.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2
  • Strona 201 z 241
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 241
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 241