DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 204 z 241
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 241

 #599324  autor: darkangel
 06 gru 2012, 23:21
Zbieraj minuty niestety :(, nawet jeśli masz darmówki do Playa to i tak schodzą :(

 #599328  autor: zoltan666
 06 gru 2012, 23:37
Dzięki. Kody więc się wykorzysta na smsy. Przy obecnym kursie na Allegro to ponizej grosza za sms. :)

 #599329  autor: darkangel
 06 gru 2012, 23:38
Dlatego konto promocyjne jest 100razy lepsze od Zbieraj Minut, bo tam nawet do Playa lecą :(.

 #599330  autor: zoltan666
 06 gru 2012, 23:46
Ale jednak minuty jest łatwiej i taniej przedłużyć.

 #599341  autor: darkangel
 07 gru 2012, 00:08
Teraz minuty na portalu aukcyjnym są w śmiesznej cenie, ale pamiętam jeszcze z 2-3 miesiące do tyłu ceny wychodziły gdzieś po 7-10gr/min, do tego koszty właczenia usługi 3zł.

Chyba że ktoś ma jeszcze stary system to wtedy jak najbardziej się opłaca, póki są jeszcze nakrętki wole to drugie ;).

 #599491  autor: Robaas
 07 gru 2012, 19:12
teraz jak porobili te darmowe bez limitów (w teorii) to każdy sobie może doładować, bez kupowania na allegro:)

 #599559  autor: nav
 08 gru 2012, 01:36
Mam problem z wlaczeniem nocnego transferu, ciagle wyskakuje ze albo sa problemy techniczne albo usluga chwilowo niedostepna, a probowalam juz zamowic przez kod ekspresowy, sms i play24, ktos moze zna rozwiazanie problemu?
Mam play online na karte od niedawna, wczesniej mialam abonament, z ktorego zrezygnowalam.

 #599568  autor: darkangel
 08 gru 2012, 02:23
nav, masz 10zł na koncie?
W godzinach po północnych może być problem, ponieważ system Play od 24 do 1:00 intensywnie pracuje ;).

 #599572  autor: nav
 08 gru 2012, 02:54
darkangel, tak doladowalam konto, a zlecenie wysylalam przed i po 23 no nic sprobuje jutro (znaczy sie dzisiaj ;) ) a jak nie to napisze do nich.

 #599573  autor: darek638
 08 gru 2012, 03:16
darkangel pisze:system Play od 24 do 1:00 intensywnie pracuje ;).
raczej laguje;)

 #599664  autor: nav
 08 gru 2012, 15:24
Usluga aktywowana, chociaz udalo sie to dopiero oko godziny 15, po nieskonczonej ilosci prob. Jeszcze mam jedno pytanko, otoz nie logowalam sie do play24 jakies 3 miesiace wczoraj chcialam sie zalogowac zeby wlaczyc ta usluge i okazalo sie ze konto jest usuniete dla mojego numeru. Czy to normalne? W regulaminie nie znalazlam niczego takiego ze usuwaja konta z powodu nielogowania sie do serwisu. Jesli nie system mnie usunal to co moglo sie stac. Konto zalozylam 2 raz.

 #599682  autor: darkangel
 08 gru 2012, 16:54
nav, póki masz aktywny nr (tzn można na niego dzwonić) konto powinno być cały czas dostępne a nie usuwane.
Dziwna sprawa.
Proponuje napisać do BOKu Playa w celu wyjaśnienia problemu.

 #600071  autor: horas
 09 gru 2012, 20:58
witam,
z dniem 04-12/2012 przeniosłem nr z Play do T-Mobile (okres rozliczeniowy miałem zawsze do końca każdego miesiąca). Dziś dostałem mailem f-vat na której widnieje pełna kwota abo do zapłaty LongPlay 99 ( 01/12/2012 - 31/12/2012) . Dlaczego Play chce ode mnie pełną kwotę abonamentu ?? Przecież powinienem dostać fakturę za okres od 01/12/2012 do 04/12/2012 - z tą datą przestałem być abonentem PLAY'a ...
Dlaczego mam płacić za "coś" z czego już oficjalnie nie korzystam ?? Powinienem przecież zapłacić proporcjonalnie do długości umowy, która została zakończona z dniem 04/12/2012.

może Play4You wypowie się w tej kwestii ??

 #600080  autor: zygikuleczka
 09 gru 2012, 21:12
horas, play24 nie działa?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #600082  autor: Robaas
 09 gru 2012, 21:14
napisałeś zgłoszenie - reklamację do Play w tej sprawie?

 #600083  autor: horas
 09 gru 2012, 21:16
zygikuleczka pisze:horas, play24 nie działa?
dla mnie już nie

nie jestem już ICH abonentem i nie mogę już logować się do play24

[ Dodano: 2012-12-09, 21:17 ]
Robaas pisze:napisałeś zgłoszenie - reklamację do Play w tej sprawie?
tak, dziś wysłałem mailem razem z wypowiedzeniem które już wcześniej ode mnie dostali

 #600091  autor: Robaas
 09 gru 2012, 21:39
no to musisz poczekać na odpowiedź, na moje nie powinno być problemów i będzie korekta (błąd systemu przy wystawianiu faktury). Pytanie też w jakim trybie przenosiłeś numer? nie było to czasem przeniesienie w ciągu 24h?

 #600138  autor: horas
 10 gru 2012, 07:57
Robaas pisze:no to musisz poczekać na odpowiedź, na moje nie powinno być problemów i będzie korekta (błąd systemu przy wystawianiu faktury). Pytanie też w jakim trybie przenosiłeś numer? nie było to czasem przeniesienie w ciągu 24h?
wypowiedzenie wysłałem w lipcu br. ;) mailem no i oczywiście pocztą
dostałem od nich list z potwierdzeniem wpływu wypowiedzenia....a tu taka niemiła niespodzianka :/

 #600246  autor: Robaas
 10 gru 2012, 18:09
horas myślę, że nie masz czego się obawiać i będzie korekta, nie płać faktury albo wylicz sobie proporcjonalnie ile powinno być, bo później będziesz miał kłopot z nadpłatą, i czekaj na odpowiedź.
Pozdrawiam

 #600253  autor: patak
 10 gru 2012, 18:37
horas, miałem identyczną sytuację dwa tygodnie temu i od razu zadzwoniłem na obsługę :) Dowiedziałem się, że trzeba zapłacić całą fakturę, później przyjdzie korekta i zwrócą nadpłatę na konto bankowe.
  • Strona 204 z 241
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 241
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 241