DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 205 z 241
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 241

 #600266  autor: Robaas
 10 gru 2012, 19:10
patak ja bym im nie płacił tak szybko, później zapewne będą kazali wysyłać listownie polecenie przelania nadpłaty z numerem konta na które mają przelać. Jakiś czas temu z nadpłatą w MNI Telecom walczyłem przeszło 6 miesięcy o zwrot, łącznie z UKE i mailami do dyrektorów.

 #600300  autor: lee
 10 gru 2012, 20:08
Apropo MNI faktycznie zwlekają do 90 dni ze zwrotem wiem bo na starym koncie po &po hyperionie tyle czasu zwracali kasę
Jak to powinno być to zdaję się regulują odpowiednie przepisy (trzeba by poszukać)

Pozdro

 #600328  autor: patak
 10 gru 2012, 21:34
Robaas, przeczekałem do terminu płatności i zapłaciłem. Nie przyszła przez ten czas faktura korygująca, więc przelałem całą kwotę. Zgodnie z ich żadaniami. W ten sposób ja jestem czysty i w razie problemów prawo stoi po mojej stronie.
Powinienem dostać jeszcze fakturę za połączenia z ostatniego, niepełnego, okresu, bo kilka złotych policzyli za roaming :) W najbliższym czasie, tak czy siak, sobie po nich przedzwonię i zapytam "gdzie moje pieniądze?" :wink:

 #600444  autor: NokiaUser
 11 gru 2012, 15:38
Jakoś tak od początku grudnia przy każdej zmianie taryfy z PnK - 0 gr w Play na PnK - Lubię to! i odwrotnie dostaję dwa SMS-y o blokadzie PREMIUM. Tak one wyglądają:
Obrazek
W ogóle mi te SMS-y nie przeszkadzają, jednak zastanawiam się, czy wy też tak macie?

 #600587  autor: zygikuleczka
 11 gru 2012, 20:21
Działa Wam logowanie do pla24? Bo mi wyrzuca błąd hasła i nie da się zrobić: zapomniałem hasła.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #600590  autor: lee
 11 gru 2012, 20:25
W aplikacji loguje bez problemu.

 #600619  autor: forum_tg
 11 gru 2012, 21:56
zero problemów, czy to z kompa, czy z komórki (z komórki także przez stronę www}

 #600626  autor: bolek2004
 11 gru 2012, 22:09
zygikuleczka Działa. I przywrócenie hasła też działa.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2012, 23:24 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.

 #600642  autor: Edmund
 11 gru 2012, 22:56
Działa przez www.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #600684  autor: zygikuleczka
 12 gru 2012, 09:50
Dzięki Panowie-okazało się, że jakimś cudem usunęło mi się konto w serwisie i trzeba na nowo założyć-paranoja ale przynajmniej wiadomo w czym problem.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #600686  autor: pakierhakierxd
 12 gru 2012, 10:02
Mi też 1 numer wywaliło z konta na play24 i musiałem dodać :P

Pozdrawiam :)

 #600741  autor: kuczka76
 12 gru 2012, 16:02
Umowa konczy mi sie 10.02.2013 kiedy napisać i wysłać wypowiedzenie o rezygnacji z usług aby nie dostać kary i nie przedłużać umowy o kolejny miesiąc ???

 #600745  autor: darkangel
 12 gru 2012, 16:12
Przynajmniej miesiąc do zakończenia umowy.
Proponowałbym już powoli wysyłać :).

 #600873  autor: sa
 13 gru 2012, 00:48
Już wysyłać, nim tam dojdzie to w sumie nie wiadomo kiedy to nastąpi(okres przedświąteczny mamy) a do 10 stycznia muszą pismo zarejestrować że przyjęte i od tego terminu trzeba liczyć 30 dni,czyli jak napisał wyżej darkangel już powoli wysyłać najlepiej w tym tygodniu..a przez play 24 sprawdzisz kiedy dotrze i czy dotarło i napiszą ci kiedy oni przewidują rozwiązanie umowy..

 #600875  autor: patak
 13 gru 2012, 01:08
kuczka76, jeśli tylko masz dostęp do faksu, polecam wysłać w ten sposób rezygnację. Numer do Playa: 22 319 44 11. Dostają od razu, potwierdzenie wysłania jest, a koszt mniejszy niż list :)

 #601785  autor: forum_tg
 17 gru 2012, 13:17
play4you, mógłbym prosić o przyśpieszenie rozwiązania zgłoszenia nr: 52534288

 #601796  autor: TheArt
 17 gru 2012, 14:23
Witam jak przedluzyc waznosc pakietu zlotowek

 #601797  autor: darkangel
 17 gru 2012, 14:28
TheArt, Nie wiesz? przez kody z nakrętek, doładowanie konta na Facebooku lub kodem 10zł za 5zł i 15zł za 10zł.

 #602098  autor: nav
 19 gru 2012, 01:51
Mam pytanko mam taryfe Play na karte rok waznosci i chce ja zmienic na lubie to, czy przepadna mi pieniadze z bonusowych doladowan z nakretek coca-coli?

 #602099  autor: darkangel
 19 gru 2012, 01:52
nav, Zostaną przeniesione na nową taryfe :).
  • Strona 205 z 241
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 241
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 241