Witam, mam pytanie, wygląda na to, że czas przeniesienia numeru z Virgin do Play w moim przypadku dojdzie do 72h. Oczywiście chodziłem do salonu, zgłoszenie poszło i to 2 razy, jakieś problemy itp. dostałem darmowy starter. Jednak sprawa może zostać dziś nie załatwiona.
Co mogę zrobić jako konsument ? Na wniosku mam 48h, więc mogę złożyć reklamację, ale co na tym zyskam, oprócz straty czasu, czy ktoś miał taką sytuację ?
Przeniesienie z Plusa do Virgin miesiąc temu było bezbolesne.
Z góry dziękuję za odp.
[ Dodano: 2012-12-13, 15:41 ]
p.s. poczytałem rozporządzenie ministra infrastruktury, niestety terminy już zostały przekroczone,ale w tym dokumencie nie ma nic napisane co do sankcji w stosunku do operatora, pewnie już ktoś miał taką sytuację, jak sobie radziliście ?
Co mogę zrobić jako konsument ? Na wniosku mam 48h, więc mogę złożyć reklamację, ale co na tym zyskam, oprócz straty czasu, czy ktoś miał taką sytuację ?
Przeniesienie z Plusa do Virgin miesiąc temu było bezbolesne.
Z góry dziękuję za odp.
[ Dodano: 2012-12-13, 15:41 ]
p.s. poczytałem rozporządzenie ministra infrastruktury, niestety terminy już zostały przekroczone,ale w tym dokumencie nie ma nic napisane co do sankcji w stosunku do operatora, pewnie już ktoś miał taką sytuację, jak sobie radziliście ?