DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 72
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 72

 #600900  autor: malsehen
 13 gru 2012, 10:23
Witam, mam pytanie, wygląda na to, że czas przeniesienia numeru z Virgin do Play w moim przypadku dojdzie do 72h. Oczywiście chodziłem do salonu, zgłoszenie poszło i to 2 razy, jakieś problemy itp. dostałem darmowy starter. Jednak sprawa może zostać dziś nie załatwiona.
Co mogę zrobić jako konsument ? Na wniosku mam 48h, więc mogę złożyć reklamację, ale co na tym zyskam, oprócz straty czasu, czy ktoś miał taką sytuację ?

Przeniesienie z Plusa do Virgin miesiąc temu było bezbolesne.

Z góry dziękuję za odp.

[ Dodano: 2012-12-13, 15:41 ]
p.s. poczytałem rozporządzenie ministra infrastruktury, niestety terminy już zostały przekroczone,ale w tym dokumencie nie ma nic napisane co do sankcji w stosunku do operatora, pewnie już ktoś miał taką sytuację, jak sobie radziliście ?

 #601061  autor: marcinj
 13 gru 2012, 23:08
Niestety ja też nie mogę pochwalić Orange. Jakieś 2 miesiące temu po 4 latach numeru w tej sieci dzwonili do mnie o przedłużenie umowy. Propozycja umowy była gorsza niż tą co miałem. Dzwonili drugi raz tylko z trochę lepszą umową, ale dalej gorszą. Poszedłem do salonu zaoferowali umowę taką jak dla nowego klienta a o tych dodatkowych minutach za stażowe nawet nie wspomnieli. Poszedłem do Play i zaproponowali lepszą umowę.

Ale dla pocieszenia mogę dodać, że też ostatnio zrywałem abonament w T-mobile na 1 numer i też szału nie było. Tutaj z pewnych względów przenosiłem numer na kartę do tak-taka, który nie jest najfajniejszym prepaidem. No ale w t-mobile przed zerwaniem umowy też przechodziłem propozycję przedłużania abonamentu. Licząc czasy Ery to moje stażowe to 8 lat z tym numerem (tylko zawsze abonament był) . I co mi zaproponował T-mobile? Wielkie NIC. Sama oferta jeszcze gorsza niż ta końcowa w Orange była, a już nie mówiąc o Play co ostatecznie przeszedłem. Konsultant niby jakieś biedne bonusy dokładał, ale to nie zmieniało tego, że oferta dalej była słaba. Niedługo kończy się umowa na drugi numer w t-mobile zobaczymy co zaproponują. Jak nie to przeniosę za jednym razem ten numer i ten numer w tak taku do innej sieci.

 #602441  autor: Orange Ekspert
 20 gru 2012, 18:53
W przypadku chęci przedłużenia umowy zachęcam do kontaktu z działem propozycji pod numerem *400 (z telefonu w sieci Orange) lub 501 400 400 (pozostali Operatorzy). Specjalista z działu propozycji będzie mógł doradzić i dobrać ofertę najlepiej dopasowanych do Waszych potrzeb.

 #602472  autor: Edmund
 20 gru 2012, 20:17
Orange Ekspert, powiedz jeszcze tylko ile kosztuje połączenie z numerem *400 w sieci orange.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2
 #602599  autor: strzala799
 21 gru 2012, 14:13
Witam.
Ojciec ma telefon w T-Mobile juz 5 lat i chciałby przenieść numer do Play.
Umowa kończy mu się 27 Grudnia. Pojechał dzisiaj do salonu T-Mobile aby powiedzieć że z dniem 27 grudnia po wygaśnięciu umowy nie przedłuża jej.
Pani powiedziała że powinien 30 dni wcześniej napisać wypowiedzenie umowy i grozi mu naliczeniem kary jeśli nie przedłuży umowy. Nie wie ile wyniesie ta kara bo biuro obsługi klienta samo ją wliczy.
Co powinien zrobić w takiej sytuacji aby się wyrwać od tych złodziei ?

 #602603  autor: krzysztof.ka
 21 gru 2012, 14:25
Ja podobną sytuację miałem w siecią Plus. Naliczono mi karę w wysokości 1 miesięcznej opłaty abonamentowej. Z tym, że abonament miałem bez telefonu. W przypadku umowy abonamentowej z telefonem opłata może być wyższa.
Proponuję zadzwonić na infolinię. Tam powinni podać kwotę do zapłaty.
pozdrawiam.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #602605  autor: strzala799
 21 gru 2012, 14:27
No ojciec ma abonament bez telefonu który wynosi 19 zł. Więc jeśli to kara 19zł to jeszcze nie jest tak źle. Spodziewałem się większych sum.

 #602705  autor: marcinj
 21 gru 2012, 21:58
Te historie to jakąś zgrozą zalatuje. Straszenie klienta karą żeby przedłużył umowę.
Jak ojciec napisze wypowiedzenie to nie zapłaci kary ale trzeba będzie poczekać około 30 dni żeby umowa wygasła. Jak zrobicie to teraz to pod koniec stycznia już nie będziecie w t-mobile. Jak chce konkretnie 27 grudnia skończyć to będzie musiał zapłacić karę, ale to powinna być kara jakaś niska kara. Szczególnie jak skończyła się umowa i powinna ta kara to być góra 1 miesięczny abonament. Jak będą straszyć wielkimi kwotami to będą ściemniać. Ojciec może iść od razu do salonu Play zamiast t-mobile i podpisać upoważnienie, że za niego załatwią formalności przenoszenia numeru i żeby po tych 30 dniach miał numer już w Play nie płacąc tej kary.

 #602720  autor: SACZI
 21 gru 2012, 22:46
Faktycznie, piszecie totalne bzdury!
Żadnej tutaj kary nie ma!
Jest tylko wyegzekwowanie warunków zapisanych w umowie o miesięcznym okresie wypowiedzenia.
Po prostu, trzeba wcześniej niż 30 dnie wysłać wypowiedzenie, iść do punktu TM, iść do alternatywnego operatora i zgłosić chęć przeniesienia nr.
 #602753  autor: ciekawy
 22 gru 2012, 00:35
strzala799 pisze:Witam.
Ojciec ma telefon w T-Mobile juz 5 lat i chciałby przenieść numer do Play.
Umowa kończy mu się 27 Grudnia. Pojechał dzisiaj do salonu T-Mobile aby powiedzieć że z dniem 27 grudnia po wygaśnięciu umowy nie przedłuża jej.
Pani powiedziała że powinien 30 dni wcześniej napisać wypowiedzenie umowy i grozi mu naliczeniem kary jeśli nie przedłuży umowy. Nie wie ile wyniesie ta kara bo biuro obsługi klienta samo ją wliczy.
Co powinien zrobić w takiej sytuacji aby się wyrwać od tych złodziei ?
ojciec zanim pójdzie do salonu Play sprawdza czy czasem nie zmienił danych jak dowód osobisty czy inne jak adres, jak tak to zgłasza w tej sieci w której jest,jak nic się nie zmieniło w danych to idzie od razu do salonu Play,podaje swój numer telefonu który chce przenieść do Play,wybiera przeniesienie za 30 dni,wtedy stara sieć naliczy ostatni rachunek,potem 31 dnia numer aktywuje się w Play,a słowo kara umowna może być używane jako straszak,żeby klient nie zmienił sieci,kary są wysokie na początku umowy,na końcu umowy są już małe i naliczane proporcjonalnie,jak chce zaryzykować to może nawet numer przenieść w jeden dzień tylko że wtedy może zapłacić kwotę zbliżoną do abonamentu który płaci i szybciej będzie w Play,tu już sam musi zdecydować czy bardziej opłaca się korzystać jeszcze miesiąc ze starej sieci czy to już nieopłacalne i bardziej opłaca się zapłacić karę.

 #603514  autor: rafmik
 26 gru 2012, 17:20
Czy ktoś wie, ile może w praktyce trwać przeniesienie numeru z sieci Virgin Mobile do Red Bull Mobile?

 #603838  autor: krzysztof.ka
 27 gru 2012, 21:58
A oto moja historia przeniesienia numer z Plus na Kartę do Orange (Abonament).
Złożenie wniosku w Salonie Orange na przeniesienie numeru oraz próba spisania umowy. Umowy spisać się nie dało, bo nie dało się złożyć wniosku o MNP. "Warszawa" ma wypisać wniosek ręcznie. W teorii mają na to 24 h. Pierwsza wizyta w salonie 17 grudnia. 19 grudnia udaje się "Warszawie" wypisać wniosek. We wniosku podałem datę uwolnienia numeru na 22 grudnia. 22 grudnia numer w Plus już nie działa. Pędzę do Salonu Orange zawrzeć umowę na Abonament. Nie da się. Punktami Payback NIEDASIĘ zapłacić za telefon. Salon jest dedykowany do takich płatności. Rzekomo kilka wniosków takich Panie w Salonie już przeprowadzały. Dziesiątki telefonów do (pseudo) Help Desku, robienie zrzutów z ekranu, przesyłanie do "Warszawy". Do 24 grudnia problem miał być rozwiązany. Rano 24 grudnia w salonie powtórka z rozrywki. Umowy się nie da sporządzić i zapłacić Punktami Payback. Jeden z konsultantów wyczytał gdzieś, że można najwyżej 76000 punktów zużyć na nowy sprzęt. Regulaminu nie widziałem, ale ok, zamiast 82000 punktów godzę się na ściągnięcie 76000 punktów. Gdzie tam. Też nie działa. Ponownie wrzuty z ekranu, zakładanie spraw, telefony do help desku. Mój telefon do Payback. Nic, wychodzę z salonu z opłaconym telefonem kartą.
Numer rzekomo ma być aktywny następnego dnia, tak po północy. Na razie korzystam z tymczasowego. Numer jednak nie został aktywowany. I tak do dziś. 25 grudnia konsultant z pomocy technicznej przyjął reklamację. Wg niego, w ciągu 14 dni moja reklamacja ma być rozpatrzona i mam otrzymać odpowiedź.
Dziś konsultantka z infolinii twierdziła, że operator ma 7 dni na przeniesienie numeru. Tak, regulamin mów coś o 7 dniach, ale dla numerów stacjonarnych, nie komórkowych, dla których czas aktywacji wynosi 1 dzień. Zaznaczam, że w chwili podpisywania umowy, numer był już uwolniony przez pierwotnego operatora od 3 dni.
Ręce opadają.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #603840  autor: Edmund
 27 gru 2012, 22:35
krzysztof.ka, zbierz wszystkie dokumenty które masz i pisz skargę do UKE.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #603841  autor: krzysztof.ka
 27 gru 2012, 22:39
Dziękuję za poradę. Właśnie piszę skargę do UKE na formularzu na stronie internetowej Urzędu.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #603846  autor: Edmund
 27 gru 2012, 22:46
krzysztof.ka, tylko w przypadku UKE pamiętaj, że oni zajmą się wyłącznie kwestią przeniesienia numeru, a nie uzyskania telefonu w promocji Payback - więc lepiej nie rozpisywać się na temat tej kwestii.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #603851  autor: krzysztof.ka
 27 gru 2012, 22:55
Dokładnie tak zrobiłem. Przeniesienie numeru do UKE, a sprawę Payback to poruszę w Orange i Payback, może włączę Rzecznika Praw Konsumenta. 76000 punktów to 760 złotych rabatu na telefon. Kwota nie mała, dlatego nie popuszczę.

Operator włączył mi numer ostatecnzie 30 grudnia. Dziś dostałem pismo z przeprosinami. Jako rekompensatę otrzymałem gratis 1 GB transferu danych.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2013, 13:50 przez krzysztof.ka, łącznie zmieniany 1 raz.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #603923  autor: Edmund
 28 gru 2012, 11:21
krzysztof.ka, a to jak najbardziej kwestia Payback się nadaje do organizacji konsumenckich :) Życzę powodzenia w przenoszeniu numeru - jakby były problemy to pisz :)

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #603932  autor: TheArt
 28 gru 2012, 11:47
Walczy ktoś z Was z tymi lebrami z FreeM czy olaliście to.

 #604930  autor: raczek2506
 01 sty 2013, 12:33
Witam,

Mam zamiar przenieść numer z sieci Plus(mix) do heyah i mam tylko jedno pytanie.
Czy jest taka możliwość, że nie wykorzystane środki przejdą do innej sieci czy po prostu przepadną ??

Pozdrawiam,

 #604934  autor: KR2615
 01 sty 2013, 12:42
TheArt pisze:Walczy ktoś z Was z tymi lebrami z FreeM czy olaliście to.
Jeśli chodzi o przeniesienie, pod koniec listopada dzownili do mnie z UKE czy sprawa nadal trwa. Stwierdziłem że odpuszczam i powiedziałem że mogą zamknąc sprawę. O dziwo na poczatku grudnia numer pojawił się w VM

@raczek2506: środki przepadają
  • Strona 14 z 72
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 72
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 72