grzegorz0plonka, ja już dawno odpuściłem sobie kontakt z BOK. Jakiś czas temu zgłaszałem problem z internetem gdzie wyraźnie zaznaczyłem, że sprawdzałem w dwóch województwach i nawet dokładne lokalizacje podałem (zastanawiałem się, co powiedzą na transfer 200kb/s po HSPA). Dostałem odpowiedź o treści: w Pana miejscu zamieszkania bla bla bla możliwości techniczne bla bla sieć ma charakter mobilny itd... Odpowiedziałem, że sytuacja nie dotyczy mojego miejsca zamieszkania gdyż korzystam z telefonu mobilnie. Otrzymałem identyczną odpowiedź, tylko z dopiskiem na początku: "po ponownej wnikliwej analizie".
O ile w Lublinie jakość znacznie poprawiła się po budowie NetWorks!, o tyle już w okolicach nie jest tak fajnie. Fakt, nareszcie da się używać internetu na EDGE (gdzie kiedyś transfery były w okolicach kilku bajtów na sekundę), ale zasięg wygląda tak, jakby ktoś go, kolokwialnie mówiąc, "przykręcił".
@buster, ja już w domu nie używam komórki. Mam jeden stacjonarny na zwykłym drucie i jeden numer VoIP. Znajomi zrobili to samo: VoIP kosztuje góra 1zł/rok, a jedna aplikacja więcej działająca na smartfonie nie robi wielkiej różnicy. O jakości nie muszę wspominać, bo tu nie ma nawet co porównywać: czysty, ładny dźwięk, nie muszę się martwić zasięgiem i stać na oknie, wifi i tak mam w całym mieszkaniu.