Wracając do ostatnich Szalonych Dni chciałbym dorzucić swoje 3 grosze w formie reklamacji, którą za pośrednictwem facebookowej zakładki Orange Pomoc wysłałem jako odpowiedź na prośbę opisania przedmiotowej sytuacji na profilu FB Orange Polska.
"Szanowni Państwo !
W dniu 18.01.2013 r. na moją prośbę (zostawiłem swój numer telefonu na stronie Orange.pl) w imieniu Państwa firmy skontaktowała się ze mną telefoniczne Pani Agnieszka H. z Działu Telesprzedaży w sprawie przeniesienia numeru do Orange w planie SmartMulti (129,90 zł) i telefonem Samsung SIII Galaxy (99 zł). Z uwagi na brak wybranego przeze mnie telefonu zamówienie nie mogło zostać złożone, ale Państwa Konsultantka zobowiązała się do ponownego kontaktu w momencie kiedy przedmiotowy aparat będzie dostępny. Tak się stało w dniu 22.01.2013 r. Ok. godz. 10:30 Pani H. ponownie skontaktowała się ze mną proponując zakup wybranego przeze mnie telefonu na warunkach podanych powyżej. Po złożeniu zamówienia miałem oczekiwać na kuriera w celu podpisania Wniosku o rozwiązaniu umowy o ŚUT z dotychczasowym operatorem i przeniesieniem numeru do Orange, a później umowy. Jednak w dniu 23.01.2013 r. po raz kolejny zadzwoniła do mnie Państwa Konsultantka i stwierdziła, iż zamówienie nie może być zrealizowane z uwagi na to iż telefonów zabrakło i widocznie ktoś przede mną (w trakcie spisywania mojego zamówienia) zdążył nabyć taki telefon. Jest to o tyle dziwne, iż w dniu 22.01.2013 r. o godz. 10:15 osobiście dzwoniłem na Telesprzedaż Orange (510700700), aby zapytać się czy jest dostępny "mój" telefon. Uzyskałem informację, iż nie. Natomiast o 10:28 dzwoniła już do mnie Pani H. i zamówiliśmy Samsunga SIII. Mało tego, o godz. 10:38 22.01.2013 r. (czyli 10 minut po złożeniu przeze mnie zamówienia) zadzwoniła Konsultantka Orange z numeru 510 100 100 i stwierdziła, iż uzyskała informację że jestem zainteresowanym kupnem Samsunga SIII na warunkach j.w. a, że w magazynie zostało jeszcze do sprzedaży tylko 10 sztuk tych aparatów to zaleciła pośpiech w złożeniu zamówienia. Z wiadomych względów z drugiego zamówienia musiałem zrezygnować.
Szanowni Państwo !
W czasie kiedy składałem zamówienie (tj. przypomnę 22.01.2013 r., godz.10:28) wg Pani H. dostępnych było 20 szt. Samsungów SIII Galaxy, a sfinalizowanie zamówienia nastąpiło w momencie zakończenia rozmowy tj. o godz. 10:36 (dane z systemu bilingowego Play24). Bardzo proszę o wyjaśnienie jak to możliwe, iż moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku telefonów jak 10 minut po sfinalizowaniu przeze mnie zamówienia u Pani H. zadzwonił następny Państwa Konsultant i zaproponował mi zakup tego samego aparatu, informując jednocześnie iż ma ich jeszcze dostępnych 10 sztuk, a wszyscy Państwa Konsultanci twierdzą iż niemożliwa jest wcześniejsza rezerwacja danego telefonu kiedy nie a go na stanie magazynowym ?
W świetle powyższego uważam, iż zostałem potraktowany co najmniej nieprofesjonalnie przez Państwa firmę, jednak licząc na Państwa zaangażowanie w wyjaśnienie sprawy pragnę poinformować, iż podtrzymuję moje stanowisko dotyczące chęci zakupu telefonu za umówioną w zamówieniu cenę i warunki. Mam nadzieję, iż w przypadku uznania mojej reklamacji za zasadną będzie możliwe udzielenie takiego rabatu."
I odpowiedź Orange:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące przeniesienia numeru .......... do Sieci Orange chcę podkreślić, że jest mi przykro, iż doszło do sytuacji, która wywołała Pana niezadowolenie.
Zapewniam, że utrzymanie wysokiego standardu obsługi i zachowanie dobrych relacji z naszymi Abonentami jest priorytetowym celem naszej Firmy. Opisana sytuacja była spowodowana faktem, że telefon Samsung SIII Galaxy cieszy się ogromną popularnością i zainteresowaniem naszych zarówno obecnych jak i nowych Abonentów. Możliwość zyskania danego modelu aparatu uzależniona jest od ilości złożonych zamówień oraz realizowanych dostaw aparatu prze producenta. Zamówienia składane przez naszych Klientów są realizowane jak tylko dany model telefonu jest dostępny w naszym magazynie.
Proszę przyjąć nasze przeprosiny w związku z zaistniałą sytuację. Mam jednak nadzieję, że sytuacja w jakiej Pan się znalazł nie wpłynie negatywnie na chęć przeniesienia numeru do Orange.
Jeżeli jest Pan w dalszym ciągu zainteresowany przeniesieniem numeru do Orange zapraszam do ponownego kontaktu w celu ustalenia szczegółów przeniesienia.
Jak dla mnie autor odpowiedzi bardzo pobieżnie zapoznał się z treścią mojego zgłoszenia, bowiem nigdzie nie znalazłem wprost odpowiedzi na moje zastrzeżenia ani propozycję.
Tyle moich gorzkich żali
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)