DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 72
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 72

 #613829  autor: Edmund
 14 lut 2013, 20:26
kowcio, ja jak przenosiłem numer z FreeM do Play to wyłącznie podałem przez formularz rejestracyjny na www swoje imię (jedno, nazwisko) i PESEL. Więc to są minimalne wymagane informacje. Jak jest dokładnie - musiałbym sprawdzić dokumentację systemu elektronicznego dot. przenoszenia numerów na stronie UKE.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #613836  autor: Kryniczanin
 14 lut 2013, 20:48
kowcio pisze:Ale na drugim dopilnowałem i też odrzucili. Problem taki, że oni nie mają swoich salonów, a przez telefon chyba mi nie powiedzą ani nie potwierdzą danych, bo pewnie się zasłonią ustawą o ochronie DO.
Nie powinno być problemu sam tak z długopisem spisując od konsultanta w PTC, Plusie i Orange sprawdzałem.

 #613936  autor: selko
 15 lut 2013, 11:30
Co do weryfikacji danych przy MNP licza sie takie dane jak imie nazwisko oraz pesel przy czym pesel zawsze musi byc identyczny a MNP np. bez drugiego imienia tez pojdzie.

Orange CC Lublin

 #614391  autor: kowcio
 17 lut 2013, 10:48
Ok, macie rację, już wszystko wiem.
 #614660  autor: Orange Ekspert
 18 lut 2013, 09:47
kammil999 pisze:Witam. W 01.05.2013r. kończy mi się umowa w sieci play. Czy mogę złożyć już wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci i odebrać nowy telefon z opłacaniem narazie rachunków w sieci play a po wygasnięciu umowy w nowej sieci? Wiem iż takie usługi sa oferowanie w sieci T-Mobie "odbierz telefon 6 miesięcy wcześniej" a jak to wygląda u innych operatorów np Orange czy Plus??
Tak. Wniosek o przeniesienie możesz złożyć już w tej chwili. W przypadku telesprzedaży możesz otrzymać rabat 100% na abonament nawet na okres 6 miesięcy oraz 20% więcej minut na cały okres umowy (przenosząc numer do oferty abonamentowej) . Najpierw otrzymujesz numer tymczasowy, który staje się Twoim właściwym numerem po zakończeniu umowy u dotychczasowego operatora. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009352,id, ... ticle.html Naszą aktualną ofertę znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/abonament_indywidualny.phtml

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

 #614683  autor: evenn
 18 lut 2013, 12:30
Witam,
złożyłem w piątek wniosek na stronie Orange o przeniesienie numeru z T-Mobile. Umowa kończy mi się bodajże 26.03.2013 r., i mam taryfę Rodzina 40 (49,90 zł miesięcznie), z tym że telefon jest zarejestrowany na aptekę mojej mamy, nie na indywidualną osobę, ale na aptekę. Według mnie taryfa, którą mam w T-Mobile jest dla osoby indywidualnej, dlatego z przeniesieniem numeru chyba nie będzie problemu? Czy jednak pomyliłem się i nie ma takiej opcji, żeby telefon zarejestrowany na aptekę był w taryfie dla osoby indywidualnej? Bo w formularzu na stronie Orange były do wypełnienia dane osoby indywidualnej i mama ma jakieś wątpliwości odnośnie tego, czy przeniosą mi ten numer.

 #614687  autor: artix
 18 lut 2013, 12:46
A jakie dane podałeś we wniosku Orange? Apteki?

 #614690  autor: evenn
 18 lut 2013, 12:53
Nie mogłem podać danych apteki, ponieważ do uzupełnienia były pola m.in. "imię", "nazwisko", "pesel", "numer dowodu" a takowych apteka chyba nie ma :)

To znaczy uzupełniłem danymi mojej mamy ten formularz, który był zatytułowany "Dane do nowej umowy" czy coś w tym stylu...

 #614691  autor: artix
 18 lut 2013, 12:57
No ale jeśli jest numer zarejestrowany na aptekę, to pewnie jest podany NIP czy REGON, a nie PESEL. Więc wątpię żeby przenieśli, bo dane będą niezgodne.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 13:10 przez artix, łącznie zmieniany 1 raz.

 #614695  autor: evenn
 18 lut 2013, 13:08
Jeśli nie przeniosą to co w takim wypadku mam zrobić? Wypełnić od nowa formularz danymi apteki czy jak?

 #614703  autor: artix
 18 lut 2013, 13:40
Numery zarejestrowane na osoby indywidualne są przenoszone po zgodności PESELU (nie wiem czy nazwisko też musi się zgadzać), jeśli PESEL się nie zgadza, to jest odmowa.
Niestety nie znam systemu T-Mobile, co tam jest wpisywane w tak skomplikowanym przypadku, jak Twój :)
Rozumiem, że chcesz przenieść numer firmowy z taryfą indywidualną do taryfy Orange dla klientów indywidualnych. Podejrzewam, że można przenieść numer, ale wypełniając wniosek dla firm.
Albo wniosek o przejście po zakończeniu abonamentu do prepaida, potem darmowa(?) cesja numeru z firmowego na indywidualny i dalej normalne przenosiny.
Lub cesja abonamentu z firmy na mamę (koszt bodajże 50zł netto).

Ale najlepiej jakby się wypowiedział ktoś bardziej znający procedury T-Mobile w takich przypadkach :)

 #614708  autor: evenn
 18 lut 2013, 14:03
Tak jest, dokładnie tak chcę zrobić. Wiesz co, nie wiem jak to w Orange jest, ale pare minut temu zmienił mi się status realizacji zamówienia (dali mi linka do sprawdzania statusu) i zmienił się z "sprawdzanie" na "wysłane", czyli jeśli dobrze rozumiem to kurier przyjedzie z papierami przenoszącymi mój numer do mojej mamy, czyli po prostu Orange zaakceptowało mój wniosek, czyż nie?
Druga sprawa, to teraz "pozytywna akceptacja u Mojego operatora", mogą być z tym kłopoty?
Chyba że w ogóle idę złym tokiem myślenia i Orange jeszcze nie zaakceptowało mojego wniosku, chociaż to by było bez sensu i w takim razie nie wysyłaliby tych papierów...

 #614710  autor: artix
 18 lut 2013, 14:20
Nie mam doświadczenia w przenoszeniu między abonamentami. Mogę napisać jak to jest między prepaidami. Np. w Virgin wypełniasz wniosek online, przysyłają umowę do podpisania z kartą sim, odsyłasz i jak dostają papiery to wysyłają zapytanie do operatora dawcy czy zgodzi sie przenieść numer, operator dawca im odpowiada, operator biorca informuje klienta czy jest zgoda i na kiedy wyznaczono datę przeniesienia.
Stąd zgaduję, że ten status oznacza, że Orange wysłało papiery kurierem. Jak kurier zwróci papiery to dopiero zweryfikują w T-Mobile dane. Żeby sie nie okazało, że przeniesienie się nie uda, a będziesz miał numer zastępczy Orange w abonamencie...

 #614807  autor: evenn
 18 lut 2013, 20:41
Chyba tak nie może być, bo zanim wyślą mi kartę SIM z zastępczym numerem i nowym telefonem to przed tym musi nastąpić akceptacja przeniesienia numeru przez T-Mobile z tego co się orientuje.

[ Dodano: 2013-02-19, 16:50 ]
Jeszcze jedno pytanie - czy zapłacę jakąś karę? Bo z tego co wiem, to przeniesienie numeru następuje wraz z zakończeniem umowy u starego operatora. I jeśli dostaję zastępczy numer to mam na nim abonament ten który mi się kończy właśnie, czy już ten nowy z Orange?

 #614982  autor: ciekawy
 19 lut 2013, 12:33
to powinno być wszystko ok,a kasa do zapłacenia przypuszczalnie będzie jeszcze na kolejnej fakturze.

najlepiej napisz do Play przez Play24 albo zadzwoń na BOK,powiedz o co chodzi to powinni powiedzieć co i jak.

 #615003  autor: szarygumis
 19 lut 2013, 13:23
Po prostu zapłacę zobaczę co się stanie - jak mi cofną to napiszę do boku

 #615035  autor: ciekawy
 19 lut 2013, 14:52
jak chcesz zapłacić to zrób przelew na stary numer swojego numeru konta w PLAY to nie powinno być problemów,jak nie znasz numeru zadzwoń do BOK i zapytaj bo jak inaczej zrobisz płatność i kasa nie dotrze na ten numer konta to będzie niezapłacone.

 #615157  autor: Edmund
 19 lut 2013, 19:13
szarygumis, numer konta do zapłaty faktur możesz sprawdzić za pomocą kodu *124#.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #615281  autor: gusiaczek
 20 lut 2013, 08:24
Witam, obecnie posiadam 2 nr telefonów w sieci TMobile (różne oferty abonamentowe). Pierwsza oferta kończy mi się 30 kwietnia, natomiast drugi telefon mam dopiero od pół roku. I ciekawi mnie czy wypowiadając pierwszą umowę, jest możliwość przeniesienia tego nr na drugi abonament, przy którym chcę zostać, bo jest znacznie korzystniejszy. Zależy mi na starym numerze, bo mam go kilka lat, natomiast chcę zostać przy nowej ofercie. Czy w TMobile jest możliwość migracji numerów między ofertami ? I czy wiąże się to z jakimiś kosztami?

 #615286  autor: zygikuleczka
 20 lut 2013, 08:40
gusiaczek, nie da się tego zrobić. W żadnej sieci coś takiego nie przejdzie.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 18 z 72
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 72
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 72