DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 208 z 241
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 241

 #612204  autor: pakierhakierxd
 06 lut 2013, 19:44
Nigdy :D,mam już abo prawie 3 lata w Play :),ale w większości jadę na ich zasięgu :D

Pozdrawiam :)

 #612209  autor: user_delete19
 06 lut 2013, 20:20
też w przytłaczającej większości przypadków jade na ich zasięgu; problem pierwszy raz pojawił się kilka miesięcy temu... generalnie to trwa to może kilka godzin i przechodzi, aczkolwiek jest dziwne ;)

 #612279  autor: Ruben
 07 lut 2013, 10:37
wojciech, miewam takie sytuacje ale ostatnio rzadko. Miałem natomiast ostatnio inne problemy np. połączenia z 1 numerem były rozłączane po max 20s rozmowy. Można było dzwonić i 10 razy po kolei i każde zostało przerwane. Co dziwne nie było tych połączeń w bilingu albo były tylko 2 a wykonanych było 12.
Sytuacja trwała około tygodnia. BOK nie stwierdza nieprawidłowości więc tematu dla nich nie ma :) Ale po negatywnej ocenie pracy BOK ktoś dzwonił i dopytywał dlaczego źle oceniłem sposób rozwiązania i wytłumaczył mi, że to Plus (działam wyłącznie na zasięgu Plusa) przydziela niższy priorytet kartom Play i jak jest duże obciążenie, to wyłączają karty Play. OK ale dlaczego tylko podczas połączeń z 1 numerem, bo na inne numery mogłem dzwonić.

 #612309  autor: user_delete19
 07 lut 2013, 13:00
Może to tamten numer miał problem z zasięgiem i to jego rozłączało? :)
a zwielokrotnione sms nie pojawiają się często - teraz było przez 3-4h, wczesniej chyba w okolicach świąt... wot, zagadka :)

 #612400  autor: ppp1ppp
 07 lut 2013, 21:14
Mam umowę do końca kwietnia, jeśli w teraz ją przedłużę to kiedy zostanie aktywowana nowa oferta?

 #612440  autor: lakers67
 08 lut 2013, 01:10
Witam
31.01.2013 po wielu nieprzyjemnych sytuacjach (problemy z netem, połączeniami, roaming`iem krajowym, reklamacjami które ciągnęły się miesiącami itp,itd..)
przeniosłem dwa numery telefonu do T Mobile. Umowę z play posiadałem na czas nieoznaczony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Jaki było moje zdziwienie w dniu dzisiejszym po otrzymaniu z play dwóch faktur za "Opłata za rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przy przenoszeniu numeru, Art.71a PT".
Kurcze faktycznie jeden dzień !! wcześniej przeniosłem numery do t-mobile moja wina.
W regulaminie również jest napisane że operator "może" obciążyć abonenta za wcześniejsze rozwiązanie umowy ale wychodzi na to że nie musi a jednak :(.
Play`u nigdy więcej waszych usług !!. Faktury oczywiście zapłacę bo ja nie zbiednieje a wy się nie wzbogacicie.
NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ !!

Pozdrawiam
lakers67

 #612444  autor: jacjac
 08 lut 2013, 02:48
lakers67, a dużo policzyli?

 #612466  autor: lakers67
 08 lut 2013, 10:31
jacjac pisze:lakers67, a dużo policzyli?
2x 29PLN

pzdr.
lakers67

 #612863  autor: rikitiki
 10 lut 2013, 19:38
chciałem przenieść się z karty na abo firmowe bez telefonu. Przy zwykłym abo wystarczy sam dowód osobisty i umowa podpisana, przy własnej dg trzeba przynieść różne papiery jakby play sam nie mógł mnie sprawdzić ale co gorsze dg musi być prowadzona przez 3 m-ce. Czemu ma służyć ten warunek ? bo mi się odechciało brać abo
Druga sprawa w salonie nie ma jeszcze nowych ofert. Pan na moją uwagę że na blogu pana gruszki jest wszystko opisane i że oferta miałą być od 5 mówi że to "przeciek". Wyłuszczyłem mu nową ofertę a on mówi że to przeciek :)
I z tego co zaobserwowałem czekając w kolejce ceny telefonów w momencie podpisywania umowy były wyraźnie wyższe niż te z ofercie co budziło zdziwienie konsultantów i teksty typu "Pierwszy raz się z tym spotykam"
Salon to w-wa targówek

BTW i przy okazji druga sprawa. Dość cześto rozmawiąjąc z drugą osobą w playu mam przerwyniki w postaci jakby szybko przewijanej/odtwarzanej kasety magnetofonej. Druga osoba mnie nie słyszy w tym momencie. Gdzie leży problem ?

 #612865  autor: Robaas
 10 lut 2013, 19:46
jak chcesz ofertę dla firm to znajdź doradcę biznesowego (mają lepsze oferty i wiedzą jaka jest aktualna, pewnie też jak będą mogli to obejdzie się bez nadmiernej ilości dokumentów). Jak nikt znajomy nie ma nikogo do polecenia to poszukaj na forum play http://forumplay.pl/showthread.php/121- ... ia-kontakt albo weź z FB napisz do nich https://www.facebook.com/BiznesPlay

jakby co nie mam nic wspólnego z pracownikami Play i tylko doradzam z mojego doświadczenia:)

 #613763  autor: lluukk
 14 lut 2013, 13:54
witam
potrzebuję informacji co do opłat przy przekierowaniu rozmów.
wybieram się do Niemiec na jakiś czas i chciałbym przekierować rozmowy z mojego numeru play na numer dobrytel (to polski plus) ponieważ odbierając takie połączenie nie zapłacę opłat roamingowych.
pytania:
1. czy przekierowanie wszystkich rozmów muszę zrobić w Polsce zalogowany w sieci play?
2. czy jak zrobię przekierowanie na terenie Niemiec to za przekierowane rozmowy będę płacił jak w roamingu ?
3. czy jak ktoś spoza play do mnie zadzwoni na numer play a będę miał przekierowane rozmowy do dobrytel (de facto plus) to będzie mi "nabijał" minuty w Zbieraj Minuty a ja będę używał swoje uzbierane ZM na to połączenie przekierowane?

lluukk

 #614983  autor: Ruben
 19 lut 2013, 12:37
Nie wiem, czy to właściwy dział ale zapytam. Czy u Was na zasięgu roamingowym Orange w nocy wylogowuje karty Play? U mnie w zasadzie codziennie rano muszę wybierać operatora ponieważ jest tylko komunikat "wybierz sieć".
Korzystałem na zasięgu Plusa i było dobrze ale ostatnio coraz częściej rozłącza mi połączenia więc przestawiłem się na Orange a tutaj też niespodzianka.

 #614994  autor: Pijo
 19 lut 2013, 12:57
Ruben pisze:Czy u Was na zasięgu roamingowym Orange w nocy wylogowuje karty Play?
Nie codziennie, ale kilka dni w msc. Dzisiaj w nocy był brak dostępu do Orange i rano słuchawka automatycznie nie potrafiła wrócić do zasięgu Orange. Trzeba jej było pomóc ręcznie. Ostatnio zauważyłem też, że po utracie zasięgu bardzo długo zajmuje jest powrót do zasięgu Orange.

 #614996  autor: Ruben
 19 lut 2013, 13:03
Pijo, z tym "codziennie" może przesadziłem ale jest to zdecydowanie częściej niż kilka razy w miesiącu. Może to też od regionu zależy? Dzisiaj właśnie tak miałem. Właśnie to jest problem z roamingiem, że po utracie zasięgu nie wraca do ustawionego ręcznie zasięgu. No nic, trzeba będzie obserwować. Coś ostatnio sporo tych problemów mam z Play. Z niektórych numerów też nie można się do mnie dodzwonić, co akurat powoduje wymierne straty. To pewnie pozostałość po przenoszeniu numeru. Na innym numerze poza Play z żadnej sieci nie można się dodzwonić. Zgłoszenie poleciało i 3 tydzień leci też i brak poprawy.

 #614998  autor: oem82
 19 lut 2013, 13:11
Ruben pisze:Nie wiem, czy to właściwy dział ale zapytam. Czy u Was na zasięgu roamingowym Orange w nocy wylogowuje karty Play? U mnie w zasadzie codziennie rano muszę wybierać operatora ponieważ jest tylko komunikat "wybierz sieć".
Korzystałem na zasięgu Plusa i było dobrze ale ostatnio coraz częściej rozłącza mi połączenia więc przestawiłem się na Orange a tutaj też niespodzianka.
Ja też mam taki problem kilka razy w miesiącu wstaję rano, a telefon szuka sieci. Moja mama ma telefon w VM i ze względu na fatalną jakość połączeń na zasięgu macierzystym ma ustawiony Orange i problem jest ten sam.

 #615004  autor: user_delete19
 19 lut 2013, 13:23
To i ja się pożalę - w tym samym miejscu w którym od dawna (kilka lat) używam Play nagle ni z gruchy ni z pietruchy zaczęło mnie przerzucać w trakcie rozmowy do Plusa... nie byłoby to może dużym problemem gdyby każdorazowa zmiana nie powodowała rozłączenia :/

 #615010  autor: Pijo
 19 lut 2013, 13:32
Może to też od regionu zależy?
Nie.To jest ogólnakrajowy problem. Werfikowałem to kiedys i w tym samym czasie brak dostępu był w Bstoku, Warszawie, Sosnowcu i dolonośląskim.
Pierwszy raz nocny brak dostępu zauważyełm 28 wrzesnia. I nadal to występuje.
oem82 pisze:oja mama ma telefon w VM i ze względu na fatalną jakość połączeń na zasięgu macierzystym ma ustawiony Orange i problem jest ten sam.
Bo technicznie rzecz biorąc VM=Play.

[ Dodano: 2013-02-19, 13:40 ]
wojciech pisze:pietruchy zaczęło mnie przerzucać w trakcie rozmowy do Plusa... nie byłoby to może dużym problemem gdyby każdorazowa zmiana nie powodowała rozłączenia :/
Potwierdzam. A najlepsze jest to, że u mnie jest szczątkowy zasięg Plusa <-101dBm, a Orange -83dBm. Jest drop i przeskok z Orange na Plusa.

Te wymienione objawy (nocne braki zasiegu Orange) i wyzszy priorytet Plusa daje do myślenia - najwidoczniej roaming Orange nie jest tani. Nocnym brakiem dostępu do O chcą zapewne jak najwięcej kart przerzucić do zasięgu macierzystego, a gdy brak owego to do Plusa.

 #615021  autor: user_delete19
 19 lut 2013, 13:59
@up
no u mnie sytuacja wygląda tak że normalnie jestem podpięty do stacji bazowej oddalonej o ~1km, umts2100 i mam ~-101dBm; z tego samego nadajnika jest też E-GSM900, przerzuca mnie do plusa oddalonego o 1,5km (przy czym nie sprawdziłem na co, ale zestaw jest taki sam - u2100, gsm900). Zastanawiam się jednak dlaczego preferowany jest plus? e-gsm900 byłby zapchany? play nie miał mieć umts900 (na moje proste rozumowanie to tak jak u2100 tylko więszy zasięg/mniejsza pojemność)?

 #615022  autor: Ruben
 19 lut 2013, 14:01
Pijo pisze:Te wymienione objawy (nocne braki zasiegu Orange) i wyzszy priorytet Plusa daje do myślenia - najwidoczniej roaming Orange nie jest tani.
a podobno jeszcze T-Mobile ma dojść. Ostatnio nerwa mi szarpią takimi sytuacjami :) Z banku nie mogą się do mnie dodzwonić, parę osób też mi zgłaszało, że myśleli, że numer zmieniłem, bo komunikat słyszą "nie ma takiego numeru". Dołożyć też fakt często przerywanych połączeń na zasięgu Plusa i teraz Orange. U mnie na zasięgu Plusa 3G podczas połączenia zrzuca do 2G ale jest handover ale za to potrafi rozłączać połączenia niezależnie od siły zasięgu.
Może to się w końcu ustabilizuje, bo irytujące to już jest.

 #615097  autor: Robaas
 19 lut 2013, 17:27
miałem podobne historie na 2 numerach, napisałem zgłoszenie z opisem, że mi zmienia zasięg na play, albo telefon pozostaje bez zasięgu, do tego co jakiś czas karta się resetowała. Po kilkunastu dniach dostałem odpowiedź, że przekonfigurowali coś na karcie i od tego czasu jest wszystko ok. Do tego dołożyli kilkanaście zł w bonusie lub zmniejszyli fakturę za niedogodności:) Polecam zgłosić im z dobrym opisem ten problem.
  • Strona 208 z 241
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 241
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 241