Ech, ja już rozdwojenia jaźni dostaję studiując oferty Play dla Firm. Cały czas nie jestem pewien, kiedy podają cenę netto, a kiedy brutto.
Po zalogowaniu się do Play24 i przejściu do wyboru przedłużenia umowy mam np. coś takiego:
No i super, przy cenie telefonu na różowo cena brutto (poniżej małymi netto). Wszystko wiadomo. A teraz cena abonamentu. Sugerując się tym, że powyżej cena dużymi cyframi i na różowo to cena brutto, więc można by przyjąć, że ta cena za abonament jest też brutto (bo netto niestety już nie podali). W podsumowaniu jest to tak samo pokazane (czyli 170,97 jednorazowo, 66,50 co miesiąc). Tymczasem przeglądając już enty regulamin, wygląda na to, że te 66,50zł/mc to cena netto.
Mógłby to ktoś potwierdzić?
A co ciekawe,
nie będąc zalogowanym do Play24 i szukając tej oferty, mamy coś takiego:
Gdzie wcześniej na pasku wyboru kwoty taryfy pisze, że są to ceny netto. Co ciekawe, ta oferta kosztuje 66,50zł dla przenoszących numer, a dla przedłużających 74zł, choć wybierając ją i logując się do Play24 kwota miesięcznego zobowiązania spada do 66,50zł (no i tu już znowu nie piszą czy netto, czy brutto). Mógłby Play coś z tym zrobić i zacząć przejrzyściej opisywać ceny w ofertach dla firm (najlepiej równocześnie netto/brutto). Albo przynajmniej wszędzie tak samo, a nie że pogrubiona na różowo kwota raz jej ceną brutto, a raz netto (i to na jednej stronie!)
Masakra...
Narka i pozdruffka - abes99