amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna
Może nie najlepiej to określamy. Fakt, że straszenie typu "bo zmienię operatora jak mi nie dacie tego i tego" nie jest poważne ale zorientować się w ofercie konkurencji i złożyć wypowiedzenie argumentując to właśnie przytaczając przykład oferty konkurencji jest jak najbardziej właściwy.
Tutaj nie chodzi żeby konsultant się zamartwiał. Powiem szczerze, że stan samopoczucia konsultanta jest w tym momencie najmniej istotny. To my mamy mieć poczucie zadowolenia z uzyskanej oferty.Wrażenia też nie musi to na nikim robić. Jeżeli rezygnacją nie można spowodować, że pojawi się bardziej atrakcyjna oferta, to na kolanach ma prosić?
Wielokrotnie na tym forum forumowicze pisali, że złożenie wypowiedzenia otwiera furtkę do otrzymania naprawdę dobrej oferty czyli rabat 30% i minuty gratis. Konsultant w salonie nie ma możliwości zaproponowania nic ponad to, co jest dostępne oficjalnie i z tym się zgadzamy ale może połączyć z DUK a jeżeli nie połączy, to DUK skontaktuje się sam po wpłynięciu wypowiedzenia. Widzę po wpisach, że różni konsultanci trafiają się w salonach. Osobiście nie lubię arogantów, którzy uważają, że operator robi mi przysługę z samego faktu umożliwienia korzystania z jego usług.
Dilo81, powodzenia w negocjacjach życzę.