Dla mnie Aero 2 działa ok ale poza moją miejscowością bo tutaj raz działa a raz nie,na początku było ok,był wtedy też lepszy zasięg
Modem mam mifi E5832 ale to raczej nie jego wina jak w innym mieście nie mam problemu.
Napisałem nawet zgłoszenie do Aero 2 i dostałem super odpowiedź:
Witam,
Po weryfikacji zgłoszenia nie stwierdzono problemów po stronie sieci Aero2, stacja która obsługuje ten rejon pracuje poprawnie, przenosi ruch. Karta SIM jest aktywna.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem BDI, Aero2 nie gwarantuje każdemu Korzystającemu, w każdym momencie i każdej lokalizacji minimalnej prędkości BDI. BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania.
Pozdrawiam,
BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
PS:
Korzystający może sprawdzić kartę SIM Aero2 BDI:
Wyślij listem poleconym na adres Aero2 Sp. z o.o. ul. Lwowska 19 00-660 Warszawa z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM, swoją kartę SIM Aero2 BDI wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia usterki z prośbą o sprawdzenie karty SIM oraz zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) ,
Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego wówczas Aero2 poinformujemy e-mailem i poprosimy o wpłacenie Depozytu za Duplikat karty SIM zgodnie z Regulaminem BDI.
Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany.
Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa kartę SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).
Aero2 dokonuje sprawdzenia sprawdzi kartę SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM