divhashmorex,
Widzisz, ja nigdy do tej pory nie korzystałem z obsługi klienta Orange czy innych sieci, nie miałem takiej potrzeby, nie wiedziałem, że mogą podawać tam nieprawdziwe informacje, wręcz przeciwnie, myślałem że obsługa klienta to właśnie miejsce gdzie otrzymam najpewniejsze informacje. Dlatego sam byłem zaskoczony ich odpowiedzią. Jeżeli mój post wyglądał jak jakiś spam, atak konkurencji czy coś takiego to przepraszam, nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd czy pisać kłamstw a gdybym chciał kogoś wkręcić to bym nie pisał, że napisała do mnie Katarzyna Figura.
Po prostu mam złe doświadczenia z rożnymi umowami, niekoniecznie związanymi z sieciami komórkowymi. Wszędzie teraz można spotkać dziwne dopiski małymi druczkami. dlatego gdy przeczytałem regulamin nju mobile i nie byłem pewny czy dobrze go rozumiem, napisałem tutaj, żeby ktoś mi napisał jak to jest. Wolałem się upewnić, niż podpisać umowę, dużo dzwonić i po miesiącu dostać rachunek na nie wiem 100-200zł, bo by się okazało, że dzwoniłem do kogoś kto ma w jakiejś biedronce, mobilking, mbank czy innych takich.
Piszą na stronie nju, że za darmo do wszystkich, odpisali mi co innego, nie znam jeszcze nikogo kto by miał w nju mobile więc nie miałem jak tego zwryfikować. Mogę mieć tylko prośbę do Ciebie, byś sam napisał w tej sprawie do obsługi klienta, jestem ciekaw co by odpisali Tobie. Ja napisałem to samo jeszcze do Red Bull Mobile, ale jeszcze mi nie odpisali.
Mimo wszystko zniechęciłem się trochę i do NJU i do RBM. Byłem w obu punktach, pytałem czy mogę przenieść numer na miejscu. Powiedziano mi, że ani w Orange ani w Play tego nie zrobią, trzeba to załatwiać przez internet. Może jestem przewrażliwiony ale jakoś nie lubię takich umów z nie wiadomo kim na odległość, szczególnie, że może się okazać, że będę czekał na kartę sim zamiast kilka dni to np. miesiąc. Jak coś będzie później nie tak to jedyne wyjście to słać listy bo nie będzie do kogo iść.
Chociaż właśnie, jak to jest, może jednak da się to załatwić w punkcje Orange albo Play, może znowu podali mi błędne informację i znowu wypisuje głupoty?
W każdym razie ja się wstrzymam, poczekam na ofertę Heyah albo T-Mobile.
Heh, znowu mój post wygląda jak pisany przez konkurencję Orange i Play, no ale trudno, nie wiem jak mam to inaczej napisać.
Nastolatkiem nie jestem, mam 28lat.
Pozdro.