DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 211 z 241
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 241

 #627864  autor: najlepsza
 19 kwie 2013, 10:37
z tymże nawet na stronie internetowej zawsze maja propozycje tylko na czas "określony"

 #628237  autor: S6k
 21 kwie 2013, 14:51
Promocyjne minuty do wszystkich. Dzwoniłem dzisiaj ponad dwie minuty z poza Play, ale nie przedłużyło ważności minut na kolejny miesiąc. Taryfa to Play na Kartę Rok Ważności Konta. Czyżby zabrane minuty przepadały ?

 #628252  autor: Edmund
 21 kwie 2013, 16:16
S6k, a miałeś Zbieraj Minuty w nowej wersji czy w starej?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #628253  autor: S6k
 21 kwie 2013, 16:17
Po czym to rozpoznać ?

 #628264  autor: Edmund
 21 kwie 2013, 17:00
S6k, czy musiałeś co 3 miesiące włączać usługę czy nie? A najpewniej to sprawdzić na 24.play.pl.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #628273  autor: S6k
 21 kwie 2013, 17:59
To była opcja Nowe Zbieraj Minuty. Aktywowana na trzy miesiące. Trzy miesiące upływają pod koniec kwietnia i nic już się nie da z tym zrobić.

 #629865  autor: musiolek
 28 kwie 2013, 04:03
Witam i proszę o pomoc.

Jakiś czas temu anulowałem (wyłączyłem) w Play Fresh wszystkie przekierowania (przekazy) połączeń. Zrobiłem to za pomocą kodu ##002# . Obecnie potrzebuję przywrócić tą funkcję do poprzedniego (fabrycznego) stanu żeby włączyć bezwarunkowe przekierowanie wszystkich połączeń na jeden konkretny numer telefonu.

Jak to zrobić? Jakiego kodu użyć? A może jest jakiś inny sposób?

Z góry dziękuję za pomoc...

 #629875  autor: mkkot
 28 kwie 2013, 10:58
Pomóż sobie tym: http://www.blogplay.pl/2010/08/notka-sms/
A bezwarunkowe przekierowanie nie wiem jak zrobić, ale w menu telefonu to musisz mieć, ustawienia połączeń.

 #629897  autor: musiolek
 28 kwie 2013, 12:52
Przykro mi, ale podany link nic nie mówi, co zrobić w mojej sytuacji.

Bezwarunkowe przekierowania aktywuje się kodem *21*numer# . Problem jednak w tym, że po ustawieniu takiego przekierowania połączenie nie dochodzi na żaden z obydwu numerów choć oba są włączone, a lektor w słuchawce mówi, że "wybrany numer nie istnieje". Po anulowaniu bezwarunkowego przekierowania dla w/w numeru kodem #21# wszystko wraca do normy, tzn. dochodzą połączenia na numer pierwotny, ale przekierowań jak nie miałem tak nie mam.

Podejrzewam, że odpowiada za to wcześniejsza deaktywacja wszystkich przekazów (##002#) bo na innym numerze na którym nigdy nie użyłem kodu ##002# wszystko działa prawidłowo.

 #629921  autor: Edmund
 28 kwie 2013, 13:18
musiolek, jaki numer wpisujesz? *21*0048_nrtel# czy *21*+48_nrtel# czy *21*nrtel# gdzie nrtel to dziewięciocyfrowy numer telefonu.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #629924  autor: witus04
 28 kwie 2013, 13:24
**002# to jest kod przecieny do ##002#

 #629930  autor: musiolek
 28 kwie 2013, 13:30
Edmund pisze:musiolek, jaki numer wpisujesz? *21*0048_nrtel# czy *21*+48_nrtel# czy *21*nrtel# gdzie nrtel to dziewięciocyfrowy numer telefonu.
Wpisywałem dziewięciocyfrowy numer telefonu.
witus04 pisze:**002# to jest kod przecieny do ##002#
W sieci znalazłem jakąś informację, że w/w akcję (##002#) cofa kod *002# czyli z jedną gwiazdką na początku, a nie z dwoma. Jesteś pewny, że podany przez Ciebie kod jest prawidłowy?

 #629934  autor: witus04
 28 kwie 2013, 13:36
Znalazłem jeszcze taka strone. Moze uda sie wam coś rozgryśc
musiolek pisze:W sieci znalazłem jakąś informację, że w/w akcję (##002#) cofa kod *002# czyli z jedną gwiazdką na początku, a nie z dwoma. Jesteś pewny, że podany przez Ciebie kod jest prawidłowy?
http://www.gsmcenter.pl/strona.php?s=kodysiec

 #631798  autor: stiopa
 08 maja 2013, 18:47
Witam,
potrzebuję pomocy/porady osoby która pracuje w BOKu Play lub w ich callcenter. Proszę o pilny kontakt na PW.

 #632057  autor: forum_tg
 09 maja 2013, 22:32
stiopa pisze:Witam,
potrzebuję pomocy/porady osoby która pracuje w BOKu Play lub w ich callcenter. Proszę o pilny kontakt na PW.
napisz tutaj swoje zapytanie, wiele osób może Ci wtedy pomóc.

 #632437  autor: musiolek
 12 maja 2013, 12:11
Witam.

Dwa pytania odnośnie migracji z PlayFresh na Abonament poprzez Play24, a dokładnie:

Oferta dla zmieniających kartę na abonament - FORMUŁA S za 9 zł - (bez telefonu)

1) Czy jest jakiś koszt aktywacji tej oferty po migracji z prepaid, a jeśli tak to ile wynosi?
2) Jeśli dokonałem niedawno cesji umowy w PlayFresh czyli przepisanie numeru na moje dane osobowe (zwykła zmiana właściciela numeru w ofercie prepaid) to czy obowiązuje mnie jakiś okres karencji jeśli chodzi o ewentualną możliwość skorzystania z promocyjnej oferty migracyjnej na w/w abonament?

Dzięki za ewentualną pomoc...

 #632445  autor: Blank
 12 maja 2013, 13:03
musiolek,
1. 49 złotych brutto
2. 3 miesiące dla oferty "Super Formuła", brak dla oferty standardowej.
Czyli przez 3 miesiące możesz podpisać umowę, ale na warunkach standardowych, za 14 złotych (e-faktura) lub 19 zł (z fakturą papierową). Po 3 miesiącach możesz skorzystać z promocji i abonament będzie o 5 złotych niższy (9 zł z e-fakturą i 14 zł z papierową).
Po prostu przy cesji, zeruje się staż w sieci. Zobacz sobie na Play24 i policz - z oferty promocyjnej możesz skorzystać po 3 miesiącach od daty podanej tam jako Data Aktywacji.

 #632454  autor: musiolek
 12 maja 2013, 13:44
Rozumiem, ale w takim razie mam jeszcze jedno pytanie.

A jeśli zmigruję do w/w oferty abonamentowej jako "stary" właściciel prepaid i dopiero przeprowadzę cesję umowy to czy:

1) Warunki abonamentu (czyli 9zł/mc) nadal pozostaną bez zmian?
2) Przy cesji dojdą jakieś dodatkowe koszty, takie jak opłata za cesję, aktywacja nowego klienta na tej umowie, etc.?

 #632640  autor: buks
 13 maja 2013, 01:19
Czy są jakieś problemy przy próbie przeniesienia numeru z play (obecnie abonament na czas nieokreślony) na red bull mobile na kartę?

 #632652  autor: sa
 13 maja 2013, 04:59
buks pisze:Czy są jakieś problemy przy próbie przeniesienia numeru z play (obecnie abonament na czas nieokreślony) na red bull mobile na kartę?
Tak, nie da się, trzeba najpierw przenieść z playa do innego opa i dopiero wtedy do red bulla bezpośrednio jest to niemożliwe...
  • Strona 211 z 241
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 241
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 241