DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #633368  autor: tz
 16 maja 2013, 17:36
Mam numer na karte około 10 lat w orange (a poza tym internet i telefon domowy). Chciałem przejśc z karty na abonament smart plan multi 69.90 zł, wiec wypełniłem wniosek na stronie orange. Po kilku dniach przychodzi wiadomość, że wniosek odrzucony. W treści dowiedziałem sie, że jedynie umowe moge zawrzeć w salonie jeśli wpłace depozyt 300 zł ( ! ) i to nie na zasadzie przeniesienia numeru tylko nowej umowy. Dodatkowo straciłem kod rabatowy, który mnie troche kosztował. Na infolini oczywiscie nikt nic nie wie. Dla tych, którzy planuje zmienić sieć/ przedłużyć abonament przestrzegam by sie 2 razy zastanowić!
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 19:32 przez tz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #633383  autor: miki4g
 16 maja 2013, 18:18
Mam tak samo, kod stracony, umowa od ponad dwóch miesięcy nie podpisana. takie rzeczy tylko w Orange! :evil:

 #633390  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 18:57
Depozyt może być związany z niską klasą kredytową w systemach. Mogłeś być niesolidnym Klientem u innego operatora lub możesz mieć jakąś niewyjaśnioną sprawę windykacyjną w Centertelu z przed lat (Idea).
To że masz numer na kartę 10 lat o niczym nie świadczy, nie ma to zupełnie znaczenie przy zawieraniu umowy o abonament.

Telefon Stacjonarny i Internet jest świadczony przez TP S.A. czy PTK Centertel ? Musisz pamiętać że Orange to 2 różne firmy. To że masz np umowę w TP S.A. nie znaczy że musisz otrzymać pozytywną weryfikację w PTK Centertel.

 #633394  autor: miki4g
 16 maja 2013, 19:07
A jak pogodzić to, że w e-shopie jak wiemy są o wiele lepsze warunki niż w salonie(jeżeli to tutaj musimy wyjaśnić sytuacje i wpłacić depozyt).

 #633396  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 19:11
Nie da się tego pogodzić.

Co takiego dostajesz teraz w e-sklepie czego nie ma w salonie ?

 #633397  autor: miki4g
 16 maja 2013, 19:14
Ty na serio? -30% na abonament? tańszy telefon, więcej minut....
+no to w takim razie nie widzę innego rozwiązania jak podpisać umowę na inną osobę przez e-shop, oczywiście -10zł na miesiąc z racji "orange open family" przepada. DZIĘKI ORANGE

 #633409  autor: tz
 16 maja 2013, 20:04
Nigdy nie zalegałem w żadnej firmie czy to stare orange (które miałem pewnie z 2 lata) czy nowe czy PTK z opłatami. Nie powiem jeśli ktoś nie płaci rachunków czy coś, ale nic z tych rzeczy...Idea była dobre kilka lat temu i nie wiem jaki to ma zwiazek z terazniejsza sytuacja, skoro zawsze miałem telefon na karte
kamil1221 pisze:Nie da się tego pogodzić.

Co takiego dostajesz teraz w e-sklepie czego nie ma w salonie ?
2x lepsze warunki?

 #633411  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 20:10
Przy zawieraniu umowy jesteś również weryfikowany w BIK-u. Lub tak jak napisałem - otrzymałeś niską klasę kredytową w systemie (miałeś słaby warunek dostępu do umowy i/lub jesteś po prostu za młody - poniżej 22 lat).

 #633412  autor: tz
 16 maja 2013, 20:12
kamil1221 pisze:Przy zawieraniu umowy jesteś również weryfikowany w BIK-u. Lub tak jak napisałem - otrzymałeś niską klasę kredytową w systemie (miałeś słaby warunek dostępu do umowy i/lub jesteś po prostu za młody - poniżej 22 lat).
Jestem na emeryturze, wiec jakby to powiedzieć nie mam 22 lat. Nie bardzo wiem co to znaczy słaby warunek dostepu do umowy. Słaba klasa kredytowa? domyślam sie, że coś zwiazanego z kredytami. Nigdy żadnego nie miałem
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 20:13 przez tz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #633413  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 20:13
No to zostaje niska klasa kredytowa lub przeszłość w BIK-u.

 #633414  autor: tz
 16 maja 2013, 20:15
niska klasa kredytowa? mam wystarczajaco duża emeryture by to wykluczyć. Bez przesady... to jest 50 zł/miesiac a nie 500

 #633416  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 20:24
Klasa kredytowa nie jest związana z tym ile otrzymujesz wynagrodzenia/emerytury. Jest to liczone na podstawie pewnych współczynników przez system.

 #633417  autor: Vieslav
 16 maja 2013, 20:26
tz pisze:Dla tych, którzy planuje zmienić sieć/ przedłużyć abonament przestrzegam by sie 2 razy zastanowić!
Racja, bo jest wielce prawdopodobne, że skoro w Orange nie przeszedłeś weryfikacji to nie przejdziesz jej także w innych sieciach. Czasem wystarczy jeden niezapłacony mandat komunikacji miejskiej sprzed nastu lat żeby mieć takie problemy.

 #633419  autor: tz
 16 maja 2013, 20:35
Raz tylko zapłaciłem w życiu za mandat jeśli o tym mowa, tak zapłaciłem a nie uciekłem i siedzi to na mnie 15 lat

 #633420  autor: pomaranczowy
 16 maja 2013, 20:37
kamil1221 pisze:No to zostaje niska klasa kredytowa lub przeszłość w BIK-u.
Już nie mogę "paczeć" jak się męczycie. :)
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 20:40 przez pomaranczowy, łącznie zmieniany 1 raz.

 #633421  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 20:38
To już nie istotne czego nie masz lub masz. Coś jest nie tak że nie możesz przejść weryfikacji bez depozytu. Samo z siebie się to nie dzieje.
Ewentualnie idź do salonu i sprawdź czy w salonie dostaniesz taką umowę (oczywiście bez rabatu 30%).

 #633423  autor: tz
 16 maja 2013, 20:40
Weryfikacja na internet rozumiem, że jest inna/nie ma jej wcale? Bo nikt nigdy nie robił mi takich problemów, a płaciło sie rózne sumy za internet domowy w tym samym starym Orange min
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 20:45 przez tz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #633425  autor: miki4g
 16 maja 2013, 20:41
Przed chwilą dzwoniłem na 510 700 700 i muszę sie udać do salonu :evil: (nie nawidze tego, 2h w plecy). Może to kwestia, ze jestem w Orange dopiero od 13 marca?! Kurde mogę ukraść aparat za 999 zł i nic mi sie nie stanie, oprócz mandatu, bo jest to wykroczenie a nie przestępstwo. Natomiast zawarcie umowy na tez niecały 1000 zł=milion problemów. Odechciewa mi sie już walczyć o ten abonament...
+jakby kogoś interesowało to ta ustawa jeszcze nie weszła w życie, ale niedługo wejdzie...

 #633431  autor: kamil1221
 16 maja 2013, 21:06
Może w salonie uda się wyjaśnić dlaczego depozyt się generuje, lub zaproponują inne rozwiązanie. Depozyt można ściągnąć gdy przenosi się numer z innej sieci (większe prawdopodobieństwo dostania aktywacji jeśli depozyt był na 300zł).

 #633735  autor: tz
 18 maja 2013, 10:18
Zgłosiłem reklamacje z powodu odrzucenia zamówienia, zobaczymy jaki bedzie efekt. Poza tym konsultant zweryfikował moje rachunki jesli chodzi o telefon domowy oraz internet i stwierdził ,że żądanie depozytu jest bezpodstawne (nie mam/ miałem żadnego problemu z płatnościami, nigdy na moje dane nie byl opłacany inny abonament komórkowy)