tz, ja może trochę nie na temat albo na temat tylko w trochę innym sensie, bardzo dawno temu chciałem aktywować samą kartę sim na abonament w jednej sieci komórkowej i ciągle na ekranie monitora według pracownika salonu wyskakiwały mi kaucje do zapłacenia chociaż nie zalegałem i do tej pory nie zalegam z żadną płatnością i nie miałem żadnych problemów z windykacją, oczywiśie nie udało się zawrzeć umowy w tym salonie, potem jak sobie odpuściłem tą sieć okazało się, że to po stronie tego salonu mógł być taki problem, że to ten salon posprzedawał za dużo telefonów na abonament gdzie klienci mogli nie płacić rachunków i ten salon mógł być na minusie, i te kaucje nie dotyczyły mnie tylko salonu, a salon który nie chciał się skompromitować mógł mi wciskać, że chodzi o mnie, jakiś czas później byłem w innym salonie tej samej sieci sprawdzić czy rzeczywiście coś ze mną jest nie tak, a jak tak to co skoro nie zalegałem z płatnościami, ogólnie jakieś to dziwne było jakiś matrix, okazało się, że w innym salonie po weryfikacji czy zalegam z płatnościami czy nie, nie ma tego problemu i zadnej kaucji ode mnie nie chcieli i to był dla mnie normalne bo żadna sieć nigdy nie chciała ode mnie kaucji oprócz tego jednego nieszczęsnego salonu, być może w tym przypadku może być podobna sytuacja, nic z tym nie robiłem poprostu poszedłem do innego salonu, obecnie u mnie sytuacja jest taka, że jak chce nową aktywacje to żadna sieć nie chce kaucji i bez problemu mogę się aktywować, a tamten salon i zdarzenia z kaucjami naprawdę dziś wydają się bardzo dziwne, jak by tego było mało w tym salonie gdzie mi te kaucje "wciskali" zmienili się pracownicy i nie zwracałem uwagi czy właściciel się też nie zmienił, może dlatego teraz salon się mógł "oczyścić" ze starych złych decyzji dawania komórki komu popadnie, a jak ktoś przychodzi po kartę sim na abonament to kaucja, dobrze, że teraz jest inaczej, chociaż ja po tym doświadczeniu nie wykluczałbym takich błędów gdzieś indziej, jak nie zalegasz z płatnościami to możesz spróbować napisać maila tylko nie wiem gdzie czy do bok czy do e-shop u, żeby sprawdzili jeszcze raz czy zalegasz z płatnościami bo nie zalegasz, a jak nie pomoże to spróbój napisać do centrali odręcznie podpisany papier,że nie zalegasz z płatnościami i każą ci wpłacać kaucje,to powinno zainteresować centrale,że chcą kaucje od klientów,którzy nie zalegają z płatnościami bo chodzi o e-shop,ja na szczęście nie musiałem pisać do centrali ani nic takiego bo wystarczyło się aktywować w innym salonie tylko, że w przypadku e-shopu raczej wyboru nie ma i wszsystko idzie z jednego miejsca, więc zostaje tylko o tym powiadomić centrale
[ Dodano: 2013-05-18, 16:19 ]
tz pisze:O żadnym zadłużeniu sobie nie przypominam do tej pory. Wiadomo... jak normalny człowiek raz czy 2 razy zapomniałem w terminie opłacić rachunek, ale to była zwłoka kilka dni max. Moge wpłacić 300 zł depozytu (o ile pójdzie to na poczet faktur przyszłych) ale tylko w salonie? nie dlatego zdecydowałem sie na orange, by podpisywać umowe w salonie na 2 razy gorszych warunkach...cała sytuacja jest co najmniej chora
kiedyś się interesowałem tematem kaucji w sieciach komórkowych i jeśli się nic nie zmieniło z kaucjami to kaucje wpłacasz i przez trzy miesiące kaucja jest nie do ruszenia czyli "zamrożona",a potem czy chcesz zwrot tej kaucji czy wydać ją na przyszłe rachunki to musisz napisać pisemnie jaką dyspozycje wydajesz sieci, bo bez pisemnej dyzpozycji ta kaucja będzie zwyczajnie "siedzieć" na koncie sieci nie ruszona i powodem tego będzie brak twojej pisemnej dyspozycji, możesz taką pisemną dyspozycje wydać zaraz po wpłaceniu kaucji tylko się zapytaj gdzie to wysłać pod jaki adres pocztowy listem albo pod jaki numer faxu