Tak. Takie komunikaty mogą być wysłane kilkukrotnie. Czekaj cierpliwie. W przypadku pytań dotyczących zamówienia możesz też kontaktować się ze sklepem internetowym. Tam uzyskasz szczegółowe informacje.
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Witam wczoraj z rana zamówiłem przedłużenie abonamentu wraz z telefonem LG L9. praktycznie od razu po zamówieniu mam status Przekazane do realizacji (czyli do pakowania) i tak mija 2 dzień i w dalszym ciągu mam taki sam status,więc zadałem pytanie emailem do orange na które dostałem odpowiedz która wiedziałem wiec nic nowego mi nie powiedziała że jest w pakowni ale 2 dni pakowac telefon ?? Może mi ktoś napisać ile od zamówienia czekaliście na otrzymanie umowy z telefonem??
7 dnidaross26 pisze:Witam wczoraj z rana zamówiłem przedłużenie abonamentu wraz z telefonem LG L9. praktycznie od razu po zamówieniu mam status Przekazane do realizacji (czyli do pakowania) i tak mija 2 dzień i w dalszym ciągu mam taki sam status,więc zadałem pytanie emailem do orange na które dostałem odpowiedz która wiedziałem wiec nic nowego mi nie powiedziała że jest w pakowni ale 2 dni pakowac telefon ?? Może mi ktoś napisać ile od zamówienia czekaliście na otrzymanie umowy z telefonem??
Albo ktoś ogarnięty dopisze, albo też pójdzie z błędem. Wtedy kwesta kuriera, czy się przyczepi (nie powinien ogólnie). Dalej, to już tylko kwestia tego, czy na pierwszej fakturze też będzie błąd. Jak tak, to informujesz o tym BOK, że jest błąd i literkę się dopisze.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
Modyfikacja złożonego zamówienia nie będzie możliwa. Jeśli przesyłka nie będzie mogła być odebrana z tego powodu to pozostaje złożenie nowego zamówienia po anulowaniu tego pierwszego.
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Jeśli przesyłka nie będzie mogła być odebrana z tego powodu, to można spróbować zadzwonić do BOK i liczyć na trafienia na kogoś myślącego, chociaż w minimalnym stopniu. Kwestia tego, żeby konsultant powiedział kurierowi, że to nie jest problem, literówkę się zmieni, a paczkę może wydać. Swego czasu słyszałem o identycznym przypadku, w ten sposób dało się kuriera przekonać.Orange Ekspert pisze:Jeśli przesyłka nie będzie mogła być odebrana z tego powodu to pozostaje złożenie nowego zamówienia po anulowaniu tego pierwszego.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
Na grouponie pojawiła się ciekawa oferta z przeniesieniem numeru do Orange z uwzględnieniem rabatu 30% na cały okres umowy. Nigdzie nie ma wzmianki o tym że dotyczy to tylko wybranych taryf, napisane jest np..
Czy można skorzystać z tej oferty wybierając abonament na firme Korzystny 150 ?
Dzięki za info.
Czy można skorzystać z tej oferty wybierając abonament na firme Korzystny 150 ?
Dzięki za info.
Przerabialiśmy literówkę w nazwisku przy przeniesieniu numeru z TM do Play i nie było żadnego problemu. Kurierowi Ja przy odbiorze sam powiedziałem, że jest literówka i w Play kazali odebrać przesyłkę i problemów nie robił. Najważniejszy był Pesel, z tym już by nie przeszło...
Witam,
Czytałem wcześniejsze posty, ale dalej nie jestem pewien dwóch rzeczy.
Mam abonament w Play, który kończy się za trochę mniej niż 4 miesiące, (wiem, że kiedyś można było swobodnie przenosić numer gdy było mniej niż 3 miesiące do końca abonamentu, jednak nie wiem czy coś się zmieniło) jeżeli teraz przeniosę numer do Orange, czy będę musiał zapłacić karę u obecnego operatora?
Dalej nie jest dla mnie do końca jasne, czy przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy otrzymuje się zniżkę przez 3 cz 6 miesięcy.
Z góry dziękuję.
Czytałem wcześniejsze posty, ale dalej nie jestem pewien dwóch rzeczy.
Mam abonament w Play, który kończy się za trochę mniej niż 4 miesiące, (wiem, że kiedyś można było swobodnie przenosić numer gdy było mniej niż 3 miesiące do końca abonamentu, jednak nie wiem czy coś się zmieniło) jeżeli teraz przeniosę numer do Orange, czy będę musiał zapłacić karę u obecnego operatora?
Dalej nie jest dla mnie do końca jasne, czy przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy otrzymuje się zniżkę przez 3 cz 6 miesięcy.
Z góry dziękuję.
Jeśli przeniesiesz numer przed zakończeniem umowy to zapłacisz karę. Chyba że przeniesiesz numer wraz z końcem umowy. Wtedy dostaniesz od Orange numer tymczasowy i będziesz przez te 3-4 miesiące miał jakby dwa abonamenty.vadis pisze:Witam,
Czytałem wcześniejsze posty, ale dalej nie jestem pewien dwóch rzeczy.
Mam abonament w Play, który kończy się za trochę mniej niż 4 miesiące, (wiem, że kiedyś można było swobodnie przenosić numer gdy było mniej niż 3 miesiące do końca abonamentu, jednak nie wiem czy coś się zmieniło) jeżeli teraz przeniosę numer do Orange, czy będę musiał zapłacić karę u obecnego operatora?
Dalej nie jest dla mnie do końca jasne, czy przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy otrzymuje się zniżkę przez 3 cz 6 miesięcy.
Z góry dziękuję.
Przeniesienie numeru poprzez sklep internetowy daje 3 miesiące rabatu na abonament. Poprzez kanał telesales (jest tu paru pracowników na forum z tej komórki) to dostaniesz 6 miesięcy rabatu na abonament.
Dzięki za szybką i rzetelną odpowiedź!bora1410 pisze:Jeśli przeniesiesz numer przed zakończeniem umowy to zapłacisz karę. Chyba że przeniesiesz numer wraz z końcem umowy. Wtedy dostaniesz od Orange numer tymczasowy i będziesz przez te 3-4 miesiące miał jakby dwa abonamenty.vadis pisze:Witam,
Czytałem wcześniejsze posty, ale dalej nie jestem pewien dwóch rzeczy.
Mam abonament w Play, który kończy się za trochę mniej niż 4 miesiące, (wiem, że kiedyś można było swobodnie przenosić numer gdy było mniej niż 3 miesiące do końca abonamentu, jednak nie wiem czy coś się zmieniło) jeżeli teraz przeniosę numer do Orange, czy będę musiał zapłacić karę u obecnego operatora?
Dalej nie jest dla mnie do końca jasne, czy przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy otrzymuje się zniżkę przez 3 cz 6 miesięcy.
Z góry dziękuję.
Przeniesienie numeru poprzez sklep internetowy daje 3 miesiące rabatu na abonament. Poprzez kanał telesales (jest tu paru pracowników na forum z tej komórki) to dostaniesz 6 miesięcy rabatu na abonament.
Chciałbym jeszcze coś doprecyzować.
Nie do końca rozumiem jak będzie wyglądało to, że miałbym mieć 2 abonamenty na raz. Kiedyś pracowałem w Call center w Play i gdy 'przenosiłem' jakiś numer, to klient też miał 2 abonamenty, jednak płacił tylko za jeden do końca umowy. Dopiero w momencie przeniesienia numeru dostawał pierwsza fakturę od nowego operatora.
Dokładnie chodzi mi o to, czy rozpoczęcie płatności (pomijając rabat) następuje od razu po podpisaniu umowy, czy dopiero w momencie przeniesienia?
Jeszcze raz dzięki za wcześniejszą odpowiedź.
do vadis
Jakby nie było okresów rabatowych to byłoby to praktycznie w 100% bez sensu bo byś musiał płacić za 2 abonamenty. Więc takiego rozwiązania się nie stosuje w innych sieciach i normalnie przenosi się numer na około miesiąc przed końcem umowy czy jak umowa jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia.
A tutaj masz rabat, więc będziesz miał jakby 2 abonamenty, ale będziesz płacił za jeden bo drugi abonament pójdzie z rabatu. Rozwiązanie może i OK, ale nie najlepsze. Powód - dostajesz zniżkę, której do końca nie wykorzystasz. Za każdy miesiąc masz zniżkę i w tym minuty, pakiety danych, smsy. Jakbyś miał jeden abonamnet to byś w pełni wykorzystał swój plan taryfowy. A tak będziesz miał 2 abonamenty przez jakiś, w tym 1 na numerze tymczasowym i nie wiem czy skorzystasz w pełni z usług. Najlepiej przenieść miesiąc przed końcem umowy i cieszyć się pełnym dobrodziejstwem zniżek.
Jakby nie było okresów rabatowych to byłoby to praktycznie w 100% bez sensu bo byś musiał płacić za 2 abonamenty. Więc takiego rozwiązania się nie stosuje w innych sieciach i normalnie przenosi się numer na około miesiąc przed końcem umowy czy jak umowa jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia.
A tutaj masz rabat, więc będziesz miał jakby 2 abonamenty, ale będziesz płacił za jeden bo drugi abonament pójdzie z rabatu. Rozwiązanie może i OK, ale nie najlepsze. Powód - dostajesz zniżkę, której do końca nie wykorzystasz. Za każdy miesiąc masz zniżkę i w tym minuty, pakiety danych, smsy. Jakbyś miał jeden abonamnet to byś w pełni wykorzystał swój plan taryfowy. A tak będziesz miał 2 abonamenty przez jakiś, w tym 1 na numerze tymczasowym i nie wiem czy skorzystasz w pełni z usług. Najlepiej przenieść miesiąc przed końcem umowy i cieszyć się pełnym dobrodziejstwem zniżek.
Powiedzmy, że już składasz wniosek, dostajesz paczkę od Orange z telefonem i numerem tymczasowym. Do końca w Play masz 3 miesiące. Numer zostaje przeniesiony za 3 miesiące, ale do tej pory masz na numerze tymczasowym Orange aktywne wszystkie usługi i naliczany abonament + ew. jego przekroczenia. Ale za przeniesienie masz darmowy abonament, 3 lub 6 miesięcy o ile nie chcesz najniższego abonamentu.
Więc opłaty Cię w tym momencie nie interesują.
Ogólnie przenoszenie numeru tak wcześnie, to głupota. Lepiej zrobić to miesiąc wcześniej. Abonamenty się na siebie nie nałożą.
Więc opłaty Cię w tym momencie nie interesują.
Ogólnie przenoszenie numeru tak wcześnie, to głupota. Lepiej zrobić to miesiąc wcześniej. Abonamenty się na siebie nie nałożą.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
W Play jak przenosiłem numer to właśnie tak było, że do końca umowy w T-Mobile miałem numer tymczasowy bez żadnych pakietów, z którego mogłem korzystać płacąc za minutę wg. cennika. Umowa jest liczona 24 miesiące od zwolnienia numeru przez TM.
Z tego co rozumiem w Orange umowa liczy się od razu i mamy zdublowane minuty itd... od pierwszego dnia tak ?
Jeżeli tak to trzeba jeszcze trochę poczekać (umowa jeszcze 4 miesiące...).
Z tego co rozumiem w Orange umowa liczy się od razu i mamy zdublowane minuty itd... od pierwszego dnia tak ?
Jeżeli tak to trzeba jeszcze trochę poczekać (umowa jeszcze 4 miesiące...).