DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 69
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 69

 #639996  autor: Kamel
 16 cze 2013, 23:46
Z tego co widziałem to Groupon dawał rabat tylko na nowe aktywacje... Ale mogę się mylić.
 #640080  autor: haast
 17 cze 2013, 13:19
Witam, jako że od czwartku info o chęci przeniesienia na stronie orange.pl nie skutkuje odzewem :( , proszę konsultanta z ts, który czyta ten wątek o kontakt. info na PW. pozdrawiam

 #640308  autor: ikit
 18 cze 2013, 11:24
mam pytanie ile trzeba czekac na pierwsza wizyte kuriera?
przenosilem nr z play 14.06 odrazu wskoczylo przekazane do realizacji i tak do teraz

korzystalem z groupona -30% abo i szalonych dni

 #640327  autor: tomulus
 18 cze 2013, 12:22
Czy można skorzystać jednocześnie z rabatu 30 % ( groupon ) oraz wykorzystać zniżkę na telefon ?
 #640347  autor: vadis
 18 cze 2013, 13:02
haast pisze:Witam, jako że od czwartku info o chęci przeniesienia na stronie orange.pl nie skutkuje odzewem :( , proszę konsultanta z ts, który czyta ten wątek o kontakt. info na PW. pozdrawiam

U mnie to samo, również proszę konsultanta o kontakt na prv.

 #640632  autor: Orange Ekspert
 19 cze 2013, 11:23
W przypadku sklepu internetowego przeniesienie następuje z zachowaniem okresu rozliczeniowego. Jeśli pozostał dłuższy okres czasu do końca umowy to polecam przeniesienie numeru przez telefon gdzie możesz wybrać opcję przeniesienia numeru z datą końca umowy. Tutaj informacje jak przebiega proces przeniesienia numeru: http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html. Obecnie można też skorzystać z nowej promocji Groupona http://www.groupon.pl/oferty/lublin/24- ... 6/22434123


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

 #640765  autor: asia111
 19 cze 2013, 19:33
Telefon dotarl:) Mam jeszcze jedno pytanie- od kiedy / od jakiej daty liczy sie umowa z orange? od daty podpisania umowy w czasie drugiej wizyty kuriera? czy od aktywacji karty sim?

 #641364  autor: Orange Ekspert
 22 cze 2013, 15:32
Abonament jest naliczany od daty aktywacji karty a umowa jest liczona od daty złożenia zamówienia.

 #641448  autor: SL
 22 cze 2013, 23:55
Mam w orange jeden tel i zastanawiam się nad przeniesieniem 2giego, natomiast ciekaw jestem, czy w związku z tym można coś wytargować ponad standardową ofertę (np. jakaś zniżkę na tel) ?- konsultantka w salonie powiedziała jedynie, że w takim wypadku dostałbym -10 zł na abonament, za kolejny produkt w takim samym typie (czyli 2gi tel.).

 #641847  autor: bora1410
 24 cze 2013, 15:35
Czy jeśli mam w statusie zamówienia:
status zamówienia: w trakcie przetwarzania
status zlecenia przeniesienia numeru: zamknięte

Czy to znaczy że poprzedni operator oddał numer? Jeśli tak to czy będzie jakaś informacja o wysyłce telefonu i jaki czas to trwać powinno plus/minus od tego momentu.

 #641880  autor: banderas
 24 cze 2013, 18:46
bora1410 pisze:Czy jeśli mam w statusie zamówienia:
status zamówienia: w trakcie przetwarzania
status zlecenia przeniesienia numeru: zamknięte

Czy to znaczy że poprzedni operator oddał numer? Jeśli tak to czy będzie jakaś informacja o wysyłce telefonu i jaki czas to trwać powinno plus/minus od tego momentu.
zleceni przeniesienia numeru jest zamkniete tzn operator wyrazil zgode na przeniesienie numeru do orange
a w atrakcie przetwarzania tzn ze za okolo 2 dni bedzie status kompletowanie zamowienia i nastepnego dnia od zmieny statustu prawdopodobna wysylka, sadze ze dostaniesz najpozniej we wtorek przyszly

banderassso

 #642015  autor: Nottenick
 25 cze 2013, 10:09
Orange Ekspert pisze:Czas trwania umowy oraz abonament jest naliczany od aktywacji numeru tymczasowego. W takim przypadku pozostaje skorzystanie z rady orson_dzi. Przenosząc numer telefonicznie do Orange i wybierając abonament minimum 59,90 zł otrzymujesz rabat na abonament 100% na okres 6 miesięcy. Tak, więc możesz skorzystać z numeru tymczasowego oraz usług zawartych w abonamencie a przez pierwsze 6 miesiące nie zapłacisz abonamentu.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Mam pytanie do Orange Experta, co w przypadku gdy korzystam z oferty nieprzewidującej "darmowych" miesięcy (np. kupon zniżkowy 30% na cały okres umowy)? Orange do czasu przeniesienia właściwego numeru każe sobie płacić abonament za wyimaginowany "numer tymczasowy" który będzie leżał w szufladzie?

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych w § 10. ust. 5. stanowi
§ 10. ust. 5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, o którym mowa w ust. 1 (wniosek o przeniesienie - przyp. NotteNick), nowy dostawca niezwłocznie zawiera z abonentem umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru, która powinna w szczególności określać termin rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę, zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą.
Konsultowałem się w tej sprawie z UKE i zgodnie z prawem telekomunikacyjnym powinienem mieć możliwość wskazania terminu rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych przy przenoszeniu numeru. Operator który pozbawia mnie możliwości wskazania terminu rozpoczęcia usług telekomunikacyjnych (obligatoryjnie rozpoczynając świadczenie usług na "tymczasowym" numerze wg. własnego uznania) działa ponoć niezgodnie z prawem. Zostałem również poproszony przez UKE o złożenie wniosku o interwencję w tej sprawie.

Chciałem się zatem zapytać i potwierdzić, czy te sformułowania o przymusowej aktywacji usług Orange na numerze tymczasowym są naprawdę przymusowe czy jednak ja jako osoba przenosząca numer mam możliwość wskazania terminu rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą?

 #642025  autor: orson_dzi
 25 cze 2013, 11:37
Numer tymczasowy jest aktywowany automatycznie, przeważnie w ciągu dwóch dni od dostarczenia karty z nim. I od razu leci abonament dla tego numeru.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #642046  autor: bora1410
 25 cze 2013, 13:01
Zaraz bo nie bardzo rozumiem. Czy jeśli przeniosłem numer do Orange (umowa ma wejść w życie od 1 sierpnia, bo wtedy się kończy u obecnego operatora) to będę płacił za ostatni miesiąc umowy u obecnego operatora i dodatkowo abonament za numer tymczasowy w Orange?

 #642063  autor: ikit
 25 cze 2013, 13:52
tak chyba ze masz 3 miesiace abonament gratis przy przenoszeniu
plus nowego telefonu nie uzyjesz bo orange ma simlocka

 #642073  autor: bora1410
 25 cze 2013, 14:29
Jeśli nie będę z tego numeru tymczasowego korzystał w ogóle to też mam za to płacić? To jaki ma sens wpisywać że przeniesienie ma nastąpić po zakończeniu umowy u obecnego operatora skoro płacić mam już od razu.

 #642079  autor: Nottenick
 25 cze 2013, 14:39
POSTSCRIPTUM:

Z tego co wiedzę, to procedury Orange przewidują możliwość wyboru dwóch terminów rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych:
Kod: Zaznacz cały
Możesz wybrać jedną z dwóch propozycji:

- podpisz umowę i zacznij korzystać z usług Orange wtedy, kiedy Twój dotychczasowy numer zostanie przeniesiony
- podpisz umowę w dowolnej, dostępnej ofercie promocyjnej i od razu zacznij korzystać z usług z numerem z puli Orange, a dotychczasowy numer przeniesiesz po jego wyłączeniu u dotychczasowego operatora

Przeniesienie numeru następuje z dniem rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z dotychczasowym operatorem.
[center]Źródło: http://www.orange.pl/kid,4001204616,id, ... ticle.html[/center]

Zatem teoretycznie Orange postępuje zgodnie z prawem i umożliwia ustalenie terminu na rozpoczęcie świadczenia usług zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą.

Pytaniem jest jednak dlaczego praktycznie nie ma takiej możliwości bowiem wszyscy (podczas składania zamówienia, konsultanci, hepdesk, eksperci na forum) twierdzą, że nie ma takiej możliwości i Orange zawsze i wszystkim rozpoczyna świadczenie usług na numerze tymczasowym zaraz po podpisaniu umowy.

Temat naprawdę nadaje się do zgłoszenia do UKE (co zamierzam uczynić) bo jest to jawne wprowadzanie klientów w błąd.

 #642107  autor: toledo
 25 cze 2013, 16:21
Nottenick pisze:
Pytaniem jest jednak dlaczego praktycznie nie ma takiej możliwości bowiem wszyscy (podczas składania zamówienia, konsultanci, hepdesk, eksperci na forum) twierdzą, że nie ma takiej możliwości i Orange zawsze i wszystkim rozpoczyna świadczenie usług na numerze tymczasowym zaraz po podpisaniu umowy.
A jak to sprawdziłeś, że WSZYSCY???

Sprawdź też najpierw regulaminy, bo to one są najważniejsze i to je się akceptuje kiedy podpisuje się umowę, a nie jakieś fragmenty tekstu ze strony.

Jak się dostaje te 3 lub 6 miesięcy darmowych miesięcy na abonament to Orange poszło na rękę i umożliwia (ale nie zmusza) wcześniejsze zaczęcie umowy, która idzie z darmowych miesięcy i dlatego płaci się za 1 abonament (u starego operatora). Co w tym dziwnego? A jak nie ma tych 3-6 miesięcy darmowych to nikt przecież nie płaci podwójnych abonamentów. Gdzie masz temat na telepolis założony przez takich co podwójnie płacą? Przecież tego ludzie by nie popuścili i by opisywali.

 #642131  autor: wojtek10611
 25 cze 2013, 17:26
Dowiedziałem się na czacie orange, że obecnie przy przenoszeniu numeru wizyta kuriera jest tylko jedna ? To prawda ?

 #642262  autor: Nottenick
 25 cze 2013, 23:18
toledo pisze:
A jak to sprawdziłeś, że WSZYSCY???
Wszyscy pracownicy Orange z ktorymi sie konsultowalem w tej sprawie zgodnie twierdza, ze Orange rozpoczyna świadczenie usług na numerze tymczasowym zaraz po podpisaniu umowy i nie ma innej opcji odlozenia aktywacji do czasu faktycznego przeniesienia numeru.

Jak się dostaje te 3 lub 6 miesięcy darmowych miesięcy na abonament to Orange poszło na rękę i umożliwia (ale nie zmusza) wcześniejsze zaczęcie umowy
W jaki sposob zatem skladajac wniosek o przeniesienie numeru przez sklep czy telesales mam domagac sie od Orange do normalnego zaczecia umowy (czyli dopiero po przeniesieniu bez tego numeru tymczasowego). Wszyscy konultanci twierdza ze sie tak nie da. Nawet tu ekspert na forum potwierdzil ze orange aktywuje numer tymczasowy zaraz po podpisaniu umowy, nie pytajac klienow o zdanie i nie czekajac na faktyczne przeniesienie numeru.

Zatem dokladnie GDZIE I JAK mam zgosic sprzeciw wobec wczesniejszego rozpoczecia umowy niz wynika to z terminu przeniesienia? Wszyscy mowia: nie da sie, nie da sie, nie da sie...

Czy ktos z pracownikow Oragne moze mi powie czy moze jednak jakos sie da przelozyc rozpoczecie swiadczenie usug do czasu przeniesienia numeru ( czyli nieaktywowanie numeru tymczasowego)? Czekam na propozycje.

Przepraszam za styl, pisze z telefonu[/i]
  • Strona 18 z 69
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 69
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 69