DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 213 z 241
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 241

 #638514  autor: Edmund
 10 cze 2013, 13:00
kranu, a przez Play24 nie da się wybrać tego profilu który chcesz? Z tego co patrzyłem u mnie jest ta opcja Fresh AI 0zł w Play. Poza tym zmiany taryfy możesz dokonywać poprzez kod *163# i dalszy wybór z menu.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #638531  autor: kranu
 10 cze 2013, 14:21
Edmund pisze:kranu, a przez Play24 nie da się wybrać tego profilu który chcesz? Z tego co patrzyłem u mnie jest ta opcja Fresh AI 0zł w Play. Poza tym zmiany taryfy możesz dokonywać poprzez kod *163# i dalszy wybór z menu.
Faktycznie, teraz już można wybierać profile Fresh.
Bezpośrednio z Lubię to nie dało się przejść na Fresha.
Tylko szkoda, że już sobie pokupiłem pakiety złotówkowe i MB - przy zmianie taryfy na Freshową pewnie przepadną.

 #638535  autor: Edmund
 10 cze 2013, 14:24
kranu, pakiet złotówek nigdy się nie traci po przejściu na inną taryfę. Natomiast MB, minuty i smsy tracą się..

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #638558  autor: ZbujMadej
 10 cze 2013, 17:17
Przedłużyłem umowę z Play przez telefon. Kilkukrotnie zastrzegłem, ze nowe warunki umowy mają obowiązywac dopiero od nowego okresu rozliczeniowego, bo czytałem już o problemach z naliczaniem rabatów, sumowaniem abonamentów, itp - w skrócie robił się jeden wielki bajzel, za który jeszcze trzeba było więcej zapłacić.
Konsultant oczywiście potwierdził, że nowe warunki będą od nowego okresu rozliczeniowego, raptem za 11 dni od momentu rozmowy.
I co wyszło ? Oczywiście nowe warunki policzyli od dnia następnego, w fakturze narąbane do łez, nie wiadomo o co chodzi, wystawili jakąś fakturę korygującą z której nic kompletnie nie wynika - słowem: dno i pół metra mułu! Do zapłaty mam praktycznie dwa abonamenty zamiast jednego.

Napisałem zgłoszenie - o postępach będę Was informował :)

 #639949  autor: Ranger
 16 cze 2013, 20:14
Mam pytanie - jakie formalności trzeba załatwić w Play w przypadku, gdy numer jest na firmę i być może zostanie przeniesiony na osobę indywidualną, ale do innego operatora? Dzięki :)

Obrazek

 #640078  autor: manyaky
 17 cze 2013, 13:04
Ranger pisze:Mam pytanie - jakie formalności trzeba załatwić w Play w przypadku, gdy numer jest na firmę i być może zostanie przeniesiony na osobę indywidualną, ale do innego operatora? Dzięki :)
Zrobić cesję na indywidualnego (jedna wizyta), bo w Play jest za darmo, a następnie przenieść. O to Ci chodziło? Jeśli chodzi o dokumenty, to w salonie Ci powiedzą. :wink:

 #640086  autor: forum_tg
 17 cze 2013, 13:38
chciałbym się zapytać czy są jakieś pakiety (usługi) na połączenia w roamingu w Europie (połączenia wychodzące) żeby obniżyć ich cenę (normalnie jest coś ok 1,2 zł za min)? mi się nie udało nic znaleźć.
Dotyczy to oferty na kartę: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci

 #640176  autor: KC-KARLOS
 17 cze 2013, 19:51
tomektg, nie ma takich ofert w segmencie Prepaid. W abonamentach są dostępne specjalne pakiety na obniżenie kosztów w roamingu UE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #640299  autor: mkkot
 18 cze 2013, 11:10
Ewentualnie klucz albo lyca.

 #640312  autor: ZbujMadej
 18 cze 2013, 11:42
Przedłużyłem umowę z Play przez telefon. Kilkukrotnie zastrzegłem, ze nowe warunki umowy mają obowiązywac dopiero od nowego okresu rozliczeniowego, bo czytałem już o problemach z naliczaniem rabatów, sumowaniem abonamentów, itp - w skrócie robił się jeden wielki bajzel, za który jeszcze trzeba było więcej zapłacić.
Konsultant oczywiście potwierdził, że nowe warunki będą od nowego okresu rozliczeniowego, raptem za 11 dni od momentu rozmowy.
I co wyszło ? Oczywiście nowe warunki policzyli od dnia następnego, w fakturze narąbane do łez, nie wiadomo o co chodzi, wystawili jakąś fakturę korygującą z której nic kompletnie nie wynika - słowem: dno i pół metra mułu! Do zapłaty mam praktycznie dwa abonamenty zamiast jednego
.
Data zgłoszenia - 07.06.2013 - 10 dni minęło - brak odzewu, zgłoszenie rozpatrywane - brawo Play, dajecie radę. Zaraz pewnie naliczą mi jeszcze odsetki za niezapłacenie nieprawidłowo wystawionej faktury!

 #640398  autor: tommiyacht
 18 cze 2013, 15:29
w PLAY na karte (obojetnie jakim)

1) internet jest z lejkiem czy jak ?
2) internet jest po PLAYu czy moze byc po innych sieciach, da sie tu ustawiac filtrowac zrodlo internetu itd ?? Bo kojarze ze jest myk z tym netem - tu sie niby fajnie reklamuja ze jest fajny net, ale tylko po PLAYu a reszta platna extra, jak to jest ?

 #640447  autor: manyaky
 18 cze 2013, 17:18
tommiyacht pisze:w PLAY na karte (obojetnie jakim)

1) internet jest z lejkiem czy jak ?
2) internet jest po PLAYu czy moze byc po innych sieciach, da sie tu ustawiac filtrowac zrodlo internetu itd ?? Bo kojarze ze jest myk z tym netem - tu sie niby fajnie reklamuja ze jest fajny net, ale tylko po PLAYu a reszta platna extra, jak to jest ?
1) w LT! lejek non-stop, w PnK po wykorzystaniu pakietu, w RWK brak
2) dowolna sieć, przy czym w Play masz 7Mbitps, w Plus 3Mbitps, Orange 2Mbitps

 #640935  autor: haze88
 20 cze 2013, 17:42
Witam
ile trzeba czekać na przeniesienie numeru do play na kartę ? ja już czekam tydzień i nie wiem co robić czekać ? czy iść do salonu ?.

 #640945  autor: Edmund
 20 cze 2013, 18:10
Teoretycznie powinni Ci przenieść numer w ciągu jednego dnia (chyba że na wniosku o przeniesienie widnieje inaczej):
1) Czy dostałeś sms na podany we wniosku numer telefonu?
2) Czy przenosisz numer z oferty MIX albo abonamentu?
3) Czy numer jest aktywny u starego operatora czy już jest nieaktywny?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #640993  autor: haze88
 20 cze 2013, 21:43
Edmund pisze:Teoretycznie powinni Ci przenieść numer w ciągu jednego dnia (chyba że na wniosku o przeniesienie widnieje inaczej):
1) Czy dostałeś sms na podany we wniosku numer telefonu?
2) Czy przenosisz numer z oferty MIX albo abonamentu?
3) Czy numer jest aktywny u starego operatora czy już jest nieaktywny?
W salonie byłem 13.06 przeniesienie miało być następnego dnia tj 14.06

1) Nie dostałem smsa
2) Przenoszę numer z Heyah na kartę do Play na kartę
3) Tak numer dalej jest aktywny u starego operatora

 #641024  autor: manyaky
 20 cze 2013, 23:53
Sprawdź, czy dane na wniosku o przeniesienie zgadzają się ze stanem faktycznym, po czym udaj się do salonu lub wyślij zapytanie na [email protected].

 #641056  autor: user_delete19
 21 cze 2013, 08:57
OK... z siecią Play jest od około 2 miesiecy coś wybitnie nie tak :/

wszyscy znajomi narzekają, że jest problem nawiązać połączenie, często zrywa połączenia... internet chodzi wolno bo telefony zrzucane są do EDGE (mimo, że wcześniej grzecznie w umts siedziały i wszystko chodzilo szybciutko) :/

 #641071  autor: Pajuch
 21 cze 2013, 10:00
wojciech pisze:OK... z siecią Play jest od około 2 miesiecy coś wybitnie nie tak :/

wszyscy znajomi narzekają, że jest problem nawiązać połączenie, często zrywa połączenia... internet chodzi wolno bo telefony zrzucane są do EDGE (mimo, że wcześniej grzecznie w umts siedziały i wszystko chodzilo szybciutko) :/


To zgłoś to operatorowi ;) Wtedy np. play nie bedzie musiał chodzić do wrózki, by sprawdzać czy przypadkiem w lokalizacji x zle dziala ich infrastruktura ;s


No wiedz, że u mnie na karcie z szuflady którą włożyłem dla testu to działa idealnie i po plusie jak i po orange ;) Nie liczac ze jak sciagam plik to rozłacza co jakies 120 pare mega :D

 #641082  autor: gerth
 21 cze 2013, 10:47
UWAGA na wałki Playa
Wypowiedzenie umowy:

14 maja złozyłem w salonie pismo z wypowiedzeniem, pracownik zapewniał mnie że wszystko OK.
Teraz Play twierdzi że do centrali pismo wpłynęło 20 maja (ach, akurat dzień po zakończeniu okresu rozliczeniowego 19. - cóz za precyzja w kantowaniu) = domaga się forsy za kolejny okres rozliczeniowy.
Gdyby nie OSZUSTWO pracownika Play plus ich celowe działanie na zwłoke (pismo idzie tydzień?) wysłałbym to kurierem i mieliby 15 maja. No ale wtedy by nie zarobili 75zł
No ale czegoż to się nie robi dla 30zł i totalnego zniechęcenia klienta.
Mam tele prywatne i firmowe w sieciach od 16 lat ale takich wałków to nawet Era nie robiła.

ps 30zł ponieważ tyle pewnie dostana od Kruka - do Playa tego nie wpłace.

 #641086  autor: lee
 21 cze 2013, 11:36
dostalem pismo z play o zmianach w regulamiach od 20.07 dostaliscie tez?

z informacji wynika ze mozna do tego czasu zerwac umowe bez kary umownej xd
  • Strona 213 z 241
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 241
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 241