DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 214 z 241
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 241

 #641287  autor: Ranger
 22 cze 2013, 00:26
Dyskusja toczy się w osobnym wątku i co człek, to opinia ;-)

Obrazek

 #641296  autor: KA
 22 cze 2013, 08:40
do haze88: jeśli nie dostałeś smsa, to nie masz na co czekać, coś zapewne "zaginęło" w systemie lub wniosek odrzucono - w Play to normalne, a o odrzuceniu wniosku NIE informują nigdy z zasady.
Co do stwierdzeń (kilka postów wyżej) typu: "WSZYSCY moi znajomi narzekają na Play", to powiem, że u mnie i "wszystkich" moich znajomych z Play wszystko OK, za to słyszałem w okolicach piaskownicy, że rozdają za darmo rowery!
Ludzie, szanujmy sami siebie i nie ośmieszajmy się, nie mamy już chyba po 5 lat...

 #641337  autor: user_delete19
 22 cze 2013, 13:36
Pajuch pisze:To zgłoś to operatorowi Wtedy np. play nie bedzie musiał chodzić do wrózki, by sprawdzać czy przypadkiem w lokalizacji x zle dziala ich infrastruktura ;s
sorunia, ale mam już dosyć - kilka razy zgłaszałem i albo dostaję odpowiedź po tygodniu że oni już nie mają logów albo następnego dnia, że nie było nieprawidłowości...

jak zawsze byłem zadowolony z jakości i też się dziwiłem na to, jak ktoś może mieć problemy tak teraz mnie i znajomych w okolicy dopadło... dziwne jest to, że to chyba szerszy problem bo w całym Jaworznie i okolicy nagle preferowane jest GSM chyba =,=

 #641342  autor: solidburn
 22 cze 2013, 13:52
gerth pisze:UWAGA na wałki Playa
Wypowiedzenie umowy:

14 maja złozyłem w salonie pismo z wypowiedzeniem, pracownik zapewniał mnie że wszystko OK.
Teraz Play twierdzi że do centrali pismo wpłynęło 20 maja
Mam tele prywatne i firmowe w sieciach od 16 lat ale takich wałków to nawet Era nie robiła.

ale masz papier w ręce że złożyłeś wypowiedzenie i datę wiec luzik dodatkowo w chwili składania wypowiedzenia takie info pojawia sie w play24 o ile koles w salonie to wpisze
wiec jak masz papiery w ręce dużo czasu i możliwości to na noże idziesz potrwa to zapewne x miesięcy może lat ale to jest wszędzie w bankach nagminne wypowiadasz umowę masz papiery w garści za parę tyg dowiadujesz sie ze oni swoje zgubili i nie wiedza czego ty od nich chcesz i co mi pan zrobisz :) powodzenia

 #641925  autor: forum_tg
 24 cze 2013, 20:29
gerth pisze:UWAGA na wałki Playa
Wypowiedzenie umowy:

14 maja złozyłem w salonie pismo z wypowiedzeniem, pracownik zapewniał mnie że wszystko OK.
Teraz Play twierdzi że do centrali pismo wpłynęło 20 maja (ach, akurat dzień po zakończeniu okresu rozliczeniowego 19. - cóz za precyzja w kantowaniu) = domaga się forsy za kolejny okres rozliczeniowy.
Gdyby nie OSZUSTWO pracownika Play plus ich celowe działanie na zwłoke (pismo idzie tydzień?) wysłałbym to kurierem i mieliby 15 maja. No ale wtedy by nie zarobili 75zł
No ale czegoż to się nie robi dla 30zł i totalnego zniechęcenia klienta.
Mam tele prywatne i firmowe w sieciach od 16 lat ale takich wałków to nawet Era nie robiła.

ps 30zł ponieważ tyle pewnie dostana od Kruka - do Playa tego nie wpłace.
sprawa banalna, jeśli masz potwierdzenie zlożenia dyspozycji w salonie Play, robisz skan, piszesz do UKE, opisujesz sprawę i po ok 2-3 tyg. wygrywasz sprawę.

Ja dzięki UKE rozwiązałem trzy rozmowy z Orange, za każdym razem anulowali faktury, a prowadzone rozmowy od daty złożenia dyspozycji (po doliczeniu okresu wypowiedzenia) były za darmochę.

 #643183  autor: Arletta
 29 cze 2013, 08:36
witam,wczoraj miał być przeniesiony numer do play a do dziś nic się.nie zmieniło. Czy można coś z tym zrobić?

 #643259  autor: manyaky
 29 cze 2013, 14:25
Arletta pisze:witam,wczoraj miał być przeniesiony numer do play a do dziś nic się.nie zmieniło. Czy można coś z tym zrobić?
Jeśli składałaś wniosek w salonie przed ~17-18, to numer powinien być po północy w Play.
W innym wypadku, bezprawnie, przedłużają o dzień.

Sprawdź stan na
Kod: Zaznacz cały
https://przeniesnumer.play.pl/mnpstatus/
Po więcej informacji skontaktuj się z BOK, wyślij mail na [email protected] lub zapytaj o stan w salonie.

 #643447  autor: Arletta
 30 cze 2013, 09:39
Wniosek został złożony 26-go, numer miał być przeniesiony do 27-go.

Po kontakcie na podany adres email dostałam tylko sms i maila z automatu, że zgłoszenie (zgł nr 61839902) przyjęto. W treści jest też polecenie zalogowania się do play24. Paradoksalnie problem w tym, że nie można się tam zarejestrować bez przeniesienia numeru do play :roll:
Próbowałam też skorzystać z podanego przez Ciebie kodu do sprawdzenia statusu przenoszenia... nie działa: "Błąd!Nie znaleziono sprawy dla podanych parametrów..."

Tak więc, numer trzeci dzień nie został przeniesiony...

 #643448  autor: darek638
 30 cze 2013, 09:46
Arletta pisze:Tak więc, numer trzeci dzień nie został przeniesiony...
Więc zastanów się czy na pewno jest to sieć, w której chcesz być. Ja miałem dość ich niekompetencji i prób robienia w bambuko i podziękowałem im.

 #643450  autor: Arletta
 30 cze 2013, 09:53
darek, jest to już trzeci numer jaki jest przenoszony. Pierwszy przeniosłam 2 lata temu i nie było takich problemów... Ktoś tam zaspał, czy co?

 #643619  autor: forum_tg
 30 cze 2013, 20:17
Dziwne że nie możesz sprawdzić statusu przenoszenia. spróbuj za jakiś czas. Jeśli Ci jutro z rana nie odpiszą, to zadzwoń do Play, będzie szybciej.

 #643673  autor: pawcio1978
 30 cze 2013, 22:58
Czy kombinuja cos z predkoscia netu w 3G? Jaka wy macie predkosc?

 #643830  autor: Ranger
 01 lip 2013, 15:48
A dane we wniosku (+u obu operatorów) się zgadzają? Chyba najwięcej problemów bierze się właśnie z niezgodności.
Arletta pisze:darek, jest to już trzeci numer jaki jest przenoszony. Pierwszy przeniosłam 2 lata temu i nie było takich problemów... Ktoś tam zaspał, czy co?

Obrazek

 #643979  autor: Arletta
 02 lip 2013, 10:08
Ranger pisze:A dane we wniosku (+u obu operatorów) się zgadzają? Chyba najwięcej problemów bierze się właśnie z niezgodności.
Dane są zgodne, a szczegóły opisałam też tutaj:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... rt=495#top

 #644119  autor: ZbujMadej
 02 lip 2013, 16:09
Prawie miesiąc czasu rozpatrywania reklamacji odnośnie nowych warunków umowy i naliczania rabatów, ale w końcu się skończyło.
"Informuję, że Pana reklamację uznałam za zasadną. [...] Mając na uwadze podtrzymanie pozytywnych relacji przyznałam Panu upust na abonament na 3 miesiące. Faktury wystawione [...] zostaną pomniejszone o 15 zł każda."

Czyli można ;)

 #644772  autor: micial
 05 lip 2013, 09:12
Witam

Pytanie do Play:

Na jakiej ulicy/adresie w łodzi jest umiejscowiona stacja play umts2100 o CID:15840 LAC:12 RNC:13 ?

 #646315  autor: user_delete19
 11 lip 2013, 16:29
jak to teraz wygląda z bonusem za przeniesieniem vs doładowanie/migracja do innego profilu? dzisiaj złożyłem wniosek, jutro numer powinien być w play, przy czym bardziej na rękę byłoby mi mieć roczną ważność konta więc chciałbym zmienić profil ale nie tracić bonusu...

 #646317  autor: Edmund
 11 lip 2013, 16:36
wojciech, nic się nie zmieniło w tej kwestii. Najpierw doładowujesz 5-ką, czekasz na otrzymanie bonusu, a po jego otrzymaniu zmieniasz taryfę. Jeżeli taryfą jest RWK/Fresh to doładowujesz znowu 5-ką (albo inną kwotą) by mieć rok ważności konta.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #646325  autor: user_delete19
 11 lip 2013, 17:08
Edmund, dziekować - czyli tak jak myślałem :)

 #646333  autor: forum_tg
 11 lip 2013, 17:38
trzy dni temu przenosiłem numer i tak to działa. na dodatek po pierwszym doładowaniu za 5 zł dostaniesz dodatkowo 4 zł na konto promocyjne
http://www.play.pl/promocja/przejdz-do-play-na-karte/
  • Strona 214 z 241
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 241
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 241