DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 69
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 69

 #642322  autor: toledo
 26 cze 2013, 11:07
Nottenick pisze: W jaki sposob zatem skladajac wniosek o przeniesienie numeru przez sklep czy telesales mam domagac sie od Orange do normalnego zaczecia umowy (czyli dopiero po przeniesieniu bez tego numeru tymczasowego).
Nie jestem pracownikiem Orange czy innego operatora i nie wiem czy się da. Ale jak się nie da to co w tym dziwnego? Czy wszystko się zawsze da? Jeszcze do niedawna można było przenosić numer tylko miesiąc wcześniej przed końcem u starego operatora. Ktoś chciał 3 miesiące wcześniej to nie mógł.
Jak nie da się to o czym piszesz, to po prostu nie zgadzasz się na to i przenosisz numer kiedy umowa się kończy a nie na 3 miesiące wcześniej. Co to za problem? A Orange czy jakikolwiek operator wcale nie musi umożliwiać Tobie przenosić numer na 3 miesiące wcześniej przed końcem umowy u starego operatora.

Może ktoś z Orange tutaj Ci odpisze.

 #642330  autor: orson_dzi
 26 cze 2013, 11:23
Już nie razu tu pisałem, że głupotą jest przenoszenie numeru parę miesięcy wcześniej. Jest 30 dni na wypowiedzenie umowy, to przeniesienie powinno się robić góra 1,5 miesiąca do końca obecnej umowy.
A ludzie lecą, bo promocja, i numery są przenoszone nawet pół roku wcześniej.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #642342  autor: bora1410
 26 cze 2013, 12:05
@orson_dzi no dobrze, ale ja właśnie przeniosłem jeden z numerów właśnie na jakieś 1.5 miesiąca przed końcem obecnej umowy. I teraz wychodzi na to że umowa przyjdzie za jakieś parę dni i będę bulić miesiąc czasu 2 abonamenty? Dla mnie jest to nie logiczne zwyczajnie. Rozumiem numer tymczasowy. W play działa to tak że taki numer też dostajesz, ale płacisz tyle ile wykorzystasz. Jeśli nie korzystasz to nie płacisz nic. A abonament dopiero bije od momentu fizycznego przeniesienia numeru.

 #642347  autor: Nottenick
 26 cze 2013, 12:27
@bora1410: Powinno być dokładnie tak jak piszesz. Jeden operator przestaje świadczyć usługi, drugi rozpoczyna świadczenie usług w tym samym terminie. Data złożenia wniosku o przeniesienie i data podpisania umowy nie powinna mieć tu nic do rzeczy.

Wykładnia UKE którą otrzymałem też jest w tej kwestii jednoznaczna:

"Z chwilą potwierdzenia możliwości przeniesienia numeru, nowy dostawca usług zawiera z abonentem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Umowa powinna określać termin rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego operatora, zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usług."

[ Dodano: 2013-06-26, 12:43 ]
Jeżeli komuś z was Orange również rozpoczął świadczenie usług na numerze tymczasowym wbrew waszej woli i zostaliście zmuszeni przez Orange do równoczesnego posiadania dwóch abonamentów w dwóch rożnych sieciach, to proszę o złożenie wniosku interwencję w tej sprawie bezpośrednio do UKE:

http://www.uke.gov.pl/kontakt/

 #642639  autor: Alfu
 27 cze 2013, 10:21
Witam, dzisiaj zamierzam przenieśc numer i przy wnisoku mam 3 opcje przy pozycji TYP PRZENIESIENIA:
- na koniec okresu promocyjnego
- zachowując okres wypowiedzenia
- z konkretną datą.
Może ktoś wyjaśnić czym one się różnią?

I czy któraś z tych opcji spowoduje, że nie będe musiał płacić 2-óch abonamentów jednocześnie?

 #642641  autor: Marjo
 27 cze 2013, 10:27
Alfu pisze:Witam, dzisiaj zamierzam przenieśc numer i przy wnisoku mam 3 opcje przy pozycji TYP PRZENIESIENIA:
- na koniec okresu promocyjnego
- zachowując okres wypowiedzenia
- z konkretną datą.
Może ktoś wyjaśnić czym one się różnią?
1. Kończy Ci się umowa np. koniec września. Od 1 października numer działa w orange
2. Kończy Ci się umowa j/w ale chcesz już teraz przejść zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia. Składasz wniosek i po kolejnym okresie rozliczeniowym u obecnego operatora płacisz karę umowną i numer od następnego dnia działa w orange.
3. Zaznaczasz konkretną datę, płacisz karę umowną+jeden rachunek do końca (tutaj patrz swój okres rozliczeniowy) i z tą konkretną datą numer powinien działać w orange.

Nie powinno być tak abyś musiał płacić 2 abonamenty jednocześnie.

 #642644  autor: Alfu
 27 cze 2013, 10:44
Marjo pisze:Nie powinno być tak abyś musiał płacić 2 abonamenty jednocześnie.
Gdy 2 lata temu przechodziłem z Orange do Play to trak nie było, ale teraz w drugą stronę przechodzę i chyba jednak będzie konieczność płacenia dwóch abonamentóe przez pewien okres.

 #642663  autor: Nottenick
 27 cze 2013, 12:27
Marjo pisze:
Alfu pisze:Witam, dzisiaj zamierzam przenieśc numer i przy wnisoku mam 3 opcje przy pozycji TYP PRZENIESIENIA:
- na koniec okresu promocyjnego
- zachowując okres wypowiedzenia
- z konkretną datą.
Może ktoś wyjaśnić czym one się różnią?
1. Kończy Ci się umowa np. koniec września. Od 1 października numer działa w orange
2. Kończy Ci się umowa j/w ale chcesz już teraz przejść zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia. Składasz wniosek i po kolejnym okresie rozliczeniowym u obecnego operatora płacisz karę umowną i numer od następnego dnia działa w orange.
3. Zaznaczasz konkretną datę, płacisz karę umowną+jeden rachunek do końca (tutaj patrz swój okres rozliczeniowy) i z tą konkretną datą numer powinien działać w orange.

Nie powinno być tak abyś musiał płacić 2 abonamenty jednocześnie.
Ad1. Załóżmy, że kończy cie się umowa z końcem września i teraz składasz do Orange wniosek o przeniesienie numeru na koniec okresu promocyjnego. Orange wniosek rozpatruje, podpisujesz umowę 10 lipca, Orange aktywuje numer tymczasowy, natomiast numer właściwy przeniesie 1 października.

Zatem,

1. do 30 września masz jeszcze abonament u obecnego operatora (z którego korzystasz i za który płacisz)
2. od 10 lipca do 1 października masz również abonament w Orange na numerze tymczasowym (uwaga: abonament leci nawet jeśli nie skorzystasz z numeru tymczasowego!)
3. od 1 października masz dalej abonament w Orange ale już na właściwym numerze.

Jeśli zatem nie skorzystasz z jakieś promocji w której np. 3 pierwsze abonamenty masz za darmo, to tak naprawdę 2 miesiące i 20 dni będziesz musiał płacić Orange za abonament "tymczasowy" z którego nie korzystasz oraz standardowy abonament u dotychczasowego operatora.

Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że dla podanego przykładu w okresie od 10 lipca do 1 października abonent posiada dwa odrębne abonamenty?

 #642679  autor: wojtek10611
 27 cze 2013, 13:39
A ktoś wie czy da się zmienić tą opcje przeniesienie już po złożeniu zamówienia bo jakoś nie widzi mi się płacić kary a chyba złą opcję zaznaczyłem bo chciałem przeniesienie gdy skończy mi się umowa :|

Dodam, że chyba zaznaczyłem opcję 2 na pewno nie 3. A umowa kończy mi się 21 lipca a zamówienie było 3 dni temu :)

 #642694  autor: ikit
 27 cze 2013, 14:22
moze mi ktos powiedziec jak dlugo trwa caly proces przejscia do orange?
14 czerwca skorzystalem z oferty
19 czerwca byl kurier z pierwsza wizyta
21 czerwca stary operator dal zgode i do dzis cisza

jak dlugo to ma trwac??

 #642729  autor: toledo
 27 cze 2013, 17:09
Nottenick pisze: Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że dla podanego przykładu w okresie od 10 lipca do 1 października abonent posiada dwa odrębne abonamenty?
A teraz prosimy o konkrety. Gdzie są ludzie co skarżą się co musieli płacić 2 abonamenty naraz? No nie wierzę, że ludzie by to popuścili. Masz tutaj forum telepolis, mnóstwo różnych narzekań i pokaż mi tych co płacili 2 abonamenty naraz?

Przeniesienie numeru do Orange domyślnie ustawia 3/6 miesięcy rabatu na abonament. Więc jak ci ludzie mają płacić 2 abonamenty naraz?

[ Dodano: 2013-06-27, 17:20 ]
wojtek10611 pisze:A ktoś wie czy da się zmienić tą opcje przeniesienie już po złożeniu zamówienia bo jakoś nie widzi mi się płacić kary a chyba złą opcję zaznaczyłem bo chciałem przeniesienie gdy skończy mi się umowa :|

Dodam, że chyba zaznaczyłem opcję 2 na pewno nie 3. A umowa kończy mi się 21 lipca a zamówienie było 3 dni temu :)
Jak zaznaczyłeś opcję drugą to jest 30 dniowy okres wypowiedzenia. Składałeś zamówienie 3 dni temu, to akurat nie zapłacisz żadnej kary. Zła wiadomość to taka, że okres wypowiedzenia zależy także od okresu rozliczeniowego. Więc u starego operatora najprawdopodobniej posiedzisz do około 21 sierpnia. 3 opcja też w Twojej sytuacji słabo by pomogła i wiązałaby się z karą jakbyś wstawił 21 lipca. Jak ktoś chce szybko przenieść numer i bez żadnych kar to takie rzeczy jest lepiej robić co najmniej tak miesiąc przed końcem umowy u starego operatora.

 #642734  autor: asia111
 27 cze 2013, 17:37
Ja na przyklad place 2 abonamenty w tej chwili, w play i orange, nie dlatego ze tak chcialam, tylko dlatego ze tak jest. Plus przenoszac numer przez net nie ma wyboru opcji przeniesienia po zakonczeniu umowy ze starym operatorem, tylko od razu /w praktyce/- za jeden okres rozliczeniowy.

 #642779  autor: toledo
 27 cze 2013, 20:27
asia111 pisze:Ja na przyklad place 2 abonamenty w tej chwili, w play i orange, nie dlatego ze tak chcialam, tylko dlatego ze tak jest. Plus przenoszac numer przez net nie ma wyboru opcji przeniesienia po zakonczeniu umowy ze starym operatorem, tylko od razu /w praktyce/- za jeden okres rozliczeniowy.
Tylko jak przenosi się przez internet to są 3 miesiące darmowe. Ja nie uważam, że ten wybór jest niezbędny czy przeszkadzający choć wiadomo lepiej byłoby go mieć. Jak nie dostałaś 3 miesięcy to musiałaś z innej promocji skorzystać. Coś za coś.

 #642784  autor: Orange Ekspert
 27 cze 2013, 20:48
Przenosząc numer do Orange masz możliwość wyboru jednej z trzech możliwości:

1. Podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru, którego aktywacja nastąpi w przyszłości, czyli w chwili przeniesienia numeru do Orange.

- Jest to umowa zawierana bezpośrednio na przenoszony numer telefonu.

- Podpisujesz umowę z wybranym przez siebie docelowym planem taryfowym w ofercie niepromocyjnej.

- Nie ma możliwości zakupu terminala w cenie promocyjnej.

- Opłata aktywacyjna 50 zł brutto w przypadku oferty dla Klienta indywidualnego

- Aktywacja numeru Orange nastąpi w ciągu 3 h od uwolnienia numeru od dotychczasowego operatora.

- Od momentu aktywacji przenoszonego numeru do Orange, Klient ma możliwość skorzystania z dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w Orange (zarówno oferty z aparatem jak i bez).

- Warunkiem skorzystania z oferty promocyjnej jest podpisanie aneksu do umowy, w którym znajdą się informacje na temat warunków promocyjnych.

- W przypadku podpisania aneksu do umowy nie ma możliwości zmiany wybranego planu taryfowego.

2. Podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z intencją przeniesienia numeru.

- Klient może podpisać umowę w każdej dostępnej promocji i opcji oraz zakupić telefon w cenie promocyjnej.

- W przypadku takiej umowy wykorzystywany jest numer z puli numerów Orange (numer tymczasowy), którego aktywacja nastąpi w dniu podpisania umowy.

3. Zakupu karty Prepaid, a następnie po przeniesieniu numeru ewentualna migracja do planów Postpaid.

W Telesales możesz skorzystać z tej drugiej opcji. Aby użytkownicy mieli komfort i nie musieli płacić dwóch abonamentów jednocześnie wprowadziliśmy promocję gdzie można otrzymać rabat 100% nawet na okres 6 miesięcy oczywiście przez cały ten okres czasu mając pełnowartościową ofertę, z której możesz korzystać.

W e-sklepie korzystasz z opcji przeniesienia numeru z zachowaniem okresu wypowiedzenia (miesięcznego). Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie http://www.orange.pl/kid,...ge,article.html Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych podpisywana jest na numer z puli Orange, z którego możesz korzystać do dnia przeniesienia Twojego numeru.

To Ty decydujesz czy chcesz skorzystać z promocji w e-sklepie czy skorzystać z oferty w salonie
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 19:44 przez Orange Ekspert, łącznie zmieniany 2 razy.

 #642791  autor: wojtek10611
 27 cze 2013, 20:58
Jak mogę posiedzieć u starego do 21 sierpnia jak kończy mi się umowa 21 lipca ? I nadal nie wiem czy to co zaznaczyłem da się jakoś zmienić dzwoniąc do BOK-u czy gdzieś ?

 #642793  autor: marcino74
 27 cze 2013, 21:02
A i tak cokolwiek wybierzesz w e-shopie to i tak idzie automat... U mnie płątnośc za telefon poszła punktami PAYBACK, przychodzi telefon i kurier żąda ponownej zapłaty w pełnej wysokości... Nie wiem jaka opcja z przeniesienia była bo przesyłka wraca do nadawcy!! Podejrzewam, że mimo wyboru (aktywacja z dniem końca promocji) i tak wrzucono automatycznie za wypowiedzeniem. I teraz 2 tygodnie oczekiwania, wrr...

[ Dodano: 2013-06-27, 21:05 ]
wojtek10611 pisze:Jak mogę posiedzieć u starego do 21 sierpnia jak kończy mi się umowa 21 lipca ? I nadal nie wiem czy to co zaznaczyłem da się jakoś zmienić dzwoniąc do BOK-u czy gdzieś ?
Nic nie zmienisz, jedyne wyjście nie odbieranie przesyłki. U mnie kurier czekał a ja dzwoniłem i ... kazano nie odbierac!

 #642800  autor: bora1410
 27 cze 2013, 21:15
Orange Ekspert pisze:Przenosząc numer do Orange masz możliwość wyboru jednej z trzech możliwości:

1. Podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru, którego aktywacja nastąpi w przyszłości, czyli w chwili przeniesienia numeru do Orange.

- Jest to umowa zawierana bezpośrednio na przenoszony numer telefonu.

- Podpisujesz umowę z wybranym przez siebie docelowym planem taryfowym w ofercie niepromocyjnej.

- Nie ma możliwości zakupu terminala w cenie promocyjnej.

- Opłata aktywacyjna 50 zł brutto w przypadku oferty dla Klienta indywidualnego

- Aktywacja numeru Orange nastąpi w ciągu 3 h od uwolnienia numeru od dotychczasowego operatora.

- Od momentu aktywacji przenoszonego numeru do Orange, Klient ma możliwość skorzystania z dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w Orange (zarówno oferty z aparatem jak i bez).

- Warunkiem skorzystania z oferty promocyjnej jest podpisanie aneksu do umowy, w którym znajdą się informacje na temat warunków promocyjnych.

- W przypadku podpisania aneksu do umowy nie ma możliwości zmiany wybranego planu taryfowego.

2. Podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z intencją przeniesienia numeru.

- Klient może podpisać umowę w każdej dostępnej promocji i opcji oraz zakupić telefon w cenie promocyjnej.

- W przypadku takiej umowy wykorzystywany jest numer z puli numerów Orange (numer tymczasowy), którego aktywacja nastąpi w dniu podpisania umowy.

3. Zakupu karty Prepaid, a następnie po przeniesieniu numeru ewentualna migracja do planów Postpaid.

W sklepie Orange oraz w Telesales możesz skorzystać z tej drugiej opcji. Aby użytkownicy mieli komfort i nie musieli płacić dwóch abonamentów jednocześnie wprowadziliśmy promocję gdzie można otrzymać rabat 100% nawet na okres 6 miesięcy oczywiście przez cały ten okres czasu mając pełnowartościową ofertę, z której możesz korzystać.

W e-sklepie korzystasz z opcji przeniesienia numeru z zachowaniem okresu wypowiedzenia (miesięcznego). Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie http://www.orange.pl/kid,4002009352,id, ... ticle.html Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych podpisywana jest na numer z puli Orange, z którego możesz korzystać do dnia przeniesienia Twojego numeru.

To Ty decydujesz czy chcesz skorzystać z promocji w e-sklepie czy skorzystać z oferty w salonie.
Jest to typowe naciąganie klienta. Czemu w innych sieciach z numeru tymczasowego nie trzeba korzystać i wtedy ni ponosimy żadnych dodatkowych kosztów. A numer zwyczajnie przeskakuje do nowego operatora po wygaśnięciu umowy u starego operatora. Dziwi mnie że tak mało tematów na ten temat na telepolis. To zwykłe wprowadzanie w błąd i wyciąganie kasy od klientów. Szkoda że tak ma się zaczynać współpraca z operatorem i średnio to chyba rokuje na przyszłość.

 #642814  autor: marcino74
 27 cze 2013, 21:39
W moim przypadku przed dokonaniem zakupu nigdzie nie było nawet wzmianki o numerze tymczasowym. Dopiero po dokonaniu zakupu w informacji o statusie realizacji okazało się że jest numer również z puli tymczasowych. Ciekawe czy można do umowy dołączyc oświadczenie o nieaktywowaniu tegoż numeru? Ja takowe mam przygotowane.

 #642861  autor: wojtek10611
 28 cze 2013, 07:18
marcino74 pisze:Nic nie zmienisz, jedyne wyjście nie odbieranie przesyłki. U mnie kurier czekał a ja dzwoniłem i ... kazano nie odbierac!
jak nie odbiorę przesyłki to nie przeniosę numeru i 40 dni bez telefonu będę bo tyle okres wynosi blokady na jeden pesel zamówienia.

Ja zaznaczyłem na pewno opcje albo z zachowaniem okresu albo na koneic promocji. Złożyłem zamówienie ok. 30 dni przed końcem umowy. Ktoś mi powie jak to będzie w obu przypadkach ? Czy jakieś kary zapłacę czy coś i jak to w ogóle będzie wyglądało ?

 #642862  autor: marcino74
 28 cze 2013, 07:51
ak nie odbiorę przesyłki to nie przeniosę numeru i 40 dni bez telefonu będę bo tyle okres wynosi blokady na jeden pesel zamówienia.
nie 40 dni a 72 godziny, już to przerabiałem. Problem jedynie z odzyskaniem kodu GROUPON jeśli korzystałeś z niego
  • Strona 19 z 69
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 69
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 69