Przenoszenie numeru z Heyah do Play - dzień siódmy...
Po wcześniejszym zarejestrowaniu karty Heyah złożono wniosek o przeniesienie numeru w salonie Play. Następnego dnia numer miał być przeniesiony, a nowy użytkownik szczęśliwy, ale nic takiego nie miało miejsca... Zmartwiony kolejnym dniem oczekiwania podjął próby kontaktu z salonem Play o powód przedłużającego się oczekiwania. Tam nic nie wiadomo. Próba kontaktu z Heyah... gdzie nie można otrzymać swoich danych dla potwierdzenia. Po kilku dniach udało się ustalić, że na karcie rejestracyjnej Heyah brakuje numeru pesel.
No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...
Nie, żeby nowy użytkownik był człowiekiem niecierpliwym, ale ... jeżeli z tak błahego powodu trzeba tracić 2-3 tygodnie i 3 zł/ msc w Heyah za utrzymanie konta, to chyba każdego mogłoby, lekko mówiąc, wyprowadzić z równowagi...
Taki detal dla przenoszących numer, ku przestrodze
Po wcześniejszym zarejestrowaniu karty Heyah złożono wniosek o przeniesienie numeru w salonie Play. Następnego dnia numer miał być przeniesiony, a nowy użytkownik szczęśliwy, ale nic takiego nie miało miejsca... Zmartwiony kolejnym dniem oczekiwania podjął próby kontaktu z salonem Play o powód przedłużającego się oczekiwania. Tam nic nie wiadomo. Próba kontaktu z Heyah... gdzie nie można otrzymać swoich danych dla potwierdzenia. Po kilku dniach udało się ustalić, że na karcie rejestracyjnej Heyah brakuje numeru pesel.
No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...
Nie, żeby nowy użytkownik był człowiekiem niecierpliwym, ale ... jeżeli z tak błahego powodu trzeba tracić 2-3 tygodnie i 3 zł/ msc w Heyah za utrzymanie konta, to chyba każdego mogłoby, lekko mówiąc, wyprowadzić z równowagi...
Taki detal dla przenoszących numer, ku przestrodze