DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 69
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 69

 #646356  autor: kikiz
 11 lip 2013, 18:52
chomik0, kodów już dawno nie ma, a jak mam być szczery to opis groupona zmieniał się również już po zakupie !
Co jak mniemam jest niezgodne z Polskim prawem bo skoro płacisz teraz za pomalowanie pokoju to nie możesz jutro mieć w umowie zapisku "z wyłączeniem sufitu i ścian".

Tak niestety było w przypadku tego Groupona, opis zmienił się po jego zakupie i to nie na stronie, a konkretnie w menu zamówień.

Zresztą umowy są już dawno zawarte i to one mają moc prawną, ja na infolinie dzwoniłem kilka razy i pytałem czy ten kod jest uwzględniony. Wszyscy zgodnie odpowiadali, że TAK.
Skoro TAK to znaczy, że takie były założenia. Nawet teraz dzwoniąc na infolinię dostaniemy informacje, że ten kod działa przy przeniesieniu ale nie uwzględnia zniżki 100% przez 3 miesiące, na pytanie co o tym fakcie stanowi usłyszymy, że tak przekazano konsultantom. Regulaminu brak.

Jako, że żaden dokument dołączony do umowy nie znosi tych zniżek to powinny one zostać uwzględnione.

Gadamy o dupie marynie... najprościej będzie zapytać prawnika i już.

 #646373  autor: chomik0
 11 lip 2013, 19:45
Faktycznie były 3 wersje groupona, znalazłem tutaj na forum wpisy potwierdzające. Zwracam honor użytkownikowi Nottenick ale ta wersja o której pisał Nottenick wisiała tylko 1 albo góra 2 dni więc nie mogła z niej skorzystać za wiele osób. Po czym wnoszę, że 1 albo góra 2 dni - wystarczy prześledzić to forum co ja przed chwilą zrobiłem. Wpis o tej wersji co wspomniał Nottenick pojawił się na forum 13 czerwca, wcześniej była ta wersja z nie dotyczy co zniknęła jak jakoś 10-12 czerwca zablokowana została możliwość kupna groupona (dlatego później zostało promocja przedłużona do 23 o te dni co nie można było kupić groupona). Natomiast znajoma brała tego groupona 14 czerwca i na 100% jest już wersja z POZA MIX. Przed chwilą mi go przesłała i widzę jak jest. Dodanie POZA MIX znacznie zmienia brzmienie tej promocji.
Niezłe zamieszanie się zrobiło, a jeszcze tutaj piszą osoby co brały we wcześniejszej edycji groupona (tak jak ja) gdzie było napisane na 100%, że nie można przenosić numeru a jednak się udało i co niektórzy z tych osób chcą zniżkę jeszcze na 3 miesiące.

kikiz a odnośnie tych zmian opisu groupona to wszystko niby OK, promocje można zawsze zmienić, ale każdy powinien mieć takie warunki jakie zaakceptował czyli co miał jak składał zamówienie. Nie wiem czy w menu zamówień zmieniali warunki. Groupony można pobierać w formie pdf. Ja z 14 czerwca mam takiego pdfa od mojej koleżanki co leży na dysku jej od 14 czerwca. Tego na pewno nie zmienili a tam ma wersję z POZA MIX.

Podejrzewam, że finałem całej tej "zabawy" będzie to że prędko nowych grouponów na rabat w Orange nie zobaczymy...

 #646385  autor: kajtekjr84
 11 lip 2013, 20:27
Ja posiadam Zapisany plik PDF z 15 czerwca w którym jest dokładnie "Warunki
Ważność: groupon ważny do 20.06.2013 i dostępny od razu po zakupie w zakładce "Moje konto".,
Ograniczenia: oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange i przeniesieniu numeru z
innej sieci – nie obowiązuje przy przedłużeniu abonamentu, podczas składania 1 zamówienia można
wykorzystać maks. 1 groupon."



Także panowie, to dodanie poza mix wykluczało tylko Orange a nie przeniesienie nr, ponieważ w języku polskim nie można wstawić przecinku przed pierwszym "i", a to po prostu napisał jakiś nierozgarnięty gość.
I tak grupon zmienił w moich zamówieniach treść umowy!!!!
To nadaje się do rzecznika praw konsumenta!

 #646391  autor: kikiz
 11 lip 2013, 20:48
chomik0, przekopiowałem regulamin groupona dostępny obecnie na moim koncie.
Zakupiłem kod 8.06 wtedy w regulaminie stało jasno, że nie łączy się z przeniesieniem.

Nie miałem czasu go wykorzystać więc wziąłem się za całą sprawę ok 14.06 i wtedy pisało jak byk, że można łączyć z przeniesieniem (również na stronie z zamówieniem *.pdf).

To co wkleiłem kilka dni temu to warunki umowy jakie są dostępne teraz, a więc treść już zakupionego Groupona również się zmienia.
Wnioskuje po tym, że KOD zapisany jest w bazie, a plik pdf generowany jest z aktualnej oferty.

 #646394  autor: kajtekjr84
 11 lip 2013, 20:59
Czyli tak naprawdę oferta dotyczy każdego ponieważ ani grupon, ani orange nie bedzię w stanie sprawdzić kiedy wygenerowałeś (z jakimi warunkami) sobie plik PDF i tak naprawdę jeśli się nie ugną to sprawa oprze się o UKE.

 #646407  autor: bora1410
 11 lip 2013, 22:01
To podobnie jak z "lub czasopisma" Aleksandry Jakubowskiej i pana Lwa Rywina.
Może Orange Expert chce się założyć że przy złożonej reklamacji dostanie się te 3 miesiące bez abonamentu?

 #646427  autor: chomik0
 11 lip 2013, 23:04
kajtekjr84 pisze:Czyli tak naprawdę oferta dotyczy każdego ponieważ ani grupon, ani orange nie bedzię w stanie sprawdzić kiedy wygenerowałeś (z jakimi warunkami) sobie plik PDF i tak naprawdę jeśli się nie ugną to sprawa oprze się o UKE.
To akurat mogą sprawdzić - kiedy groupon został kupiony i kiedy został wykorzystany/zrobione zamówienie w końcu na takie warunki zgadzałeś się na taką wersję jak kiedy ją realizowałeś.

 #646441  autor: kikiz
 11 lip 2013, 23:33
chomik0 pisze:To akurat mogą sprawdzić - kiedy groupon został kupiony i kiedy został wykorzystany/zrobione zamówienie w końcu na takie warunki zgadzałeś się na taką wersję jak kiedy ją realizowałeś.
Moim zdaniem i tak, i nie.
Nie jestem prawnikiem więc nie mam zamiaru przeciągać w jakąkolwiek ze stron. Sam zauważyłeś (a później Expert), że z fragmentu jaki przytoczyłem nie wynika wprost, kto mógł skorzystać ze zniżki, a przypominam, że zapis brzmiał jasno "i przeniesieniu numeru", frazy poza mix w zdaniu nie było.

Wracając jednak do sedna, uważam że w umowie jasno określone są warunki, a ich zmienianie to łamanie prawa (oczywiście w przypadku niewiedzy jednej ze stron). Jeżeli płacę za wykonanie konkretnej usługi to oczekuje jej realizacji.
Pierwszy kod w świetle umowy był możliwy do wykorzystania tylko w przypadku nowej aktywacji, dodanie możliwości przeniesienia jest korzyścią dla klienta ale to również zmiana warunków i ktoś mógłby stwierdzić, że w jego przypadku to akurat strata.
Natomiast kolejna zmiana wprowadza już totalne zamieszanie i tylko uzasadnia, że sprawa powinna trafić nie do UKE bo też co ten urząd ma do umów ale do UOKiK lub nawet sądu.

Podkreślam raz jeszcze nie jestem ekspertem od prawa więc wyrażam tylko swoją opinię i nie jest to nawet osąd sprawy ale podam dość obrazowy przykład:

Oddaję samochód do naprawy (nie swój, klienta) i umawiam się z właścicielem warsztatu, że ten wymieni mi opony powiedzmy za 200 zł.
Przychodzę odebrać pojazd, a tam prócz opon mam zatankowane do pełna i całkowicie umyte auto, oczywiście płacę tylko 200 zł.

Z jednej strony jest to korzyść dla mnie więc cała dodatkowa praca ,wykonana niezgodnie z umową, to problem mechanika. Jednak co gdy mój klient tankuje tylko paliwo pochodzące z jednej konkretnej stacji, a samochód czyści tylko specjalnymi płynami ? Wtedy jest to oczywista strata.

Uważam, że sprawa kodu powinna zostać ostatecznie zamknięta ponieważ umowy zostały podpisane i to one teraz powinny podlegać analizie.
Jeżeli ktokolwiek jest w stanie wskazać regulamin znoszący zniżkę 100% to proszę to zrobić.

Szczerze mówiąc ja jestem zadowolony, mam abonament niższy o 30% telefon tańszy o kilkaset złotych bo skorzystałem z dodatkowej promocji więc specjalnie nie będę protestował. Jeżeli jednak zniżka 100% przez 3 miesiące figuruje w umowie przeze mnie podpisanej to mam prawo się jej domagać.

 #646479  autor: chomik0
 12 lip 2013, 09:57
kikiz pisze: Oddaję samochód do naprawy (nie swój, klienta) i umawiam się z właścicielem warsztatu, że ten wymieni mi opony powiedzmy za 200 zł.
Ja to rozpatruję na to co zgodziłeś to masz. Umówiłeś się na 200 zł przychodzisz kolejnego dnia odebrać samochód a jest zmiana cennika i wymiana opon kosztuje 300 zł. To ile płacisz? No płacisz 200 zł. Podobna sytuacja w drugą stronę. Zapłaciłeś 200 zł, a przychodzisz odebrać samochód i widzisz cenę 100 zł za wymianę opon. To co należy się Tobie zwrot 100 zł?
Powinno się dostawać na to co zgodziło się.

"Przychodzę odebrać pojazd, a tam prócz opon mam zatankowane do pełna i całkowicie umyte auto, oczywiście płacę tylko 200 zł."

Tutaj racja. Tylko na jakiej podstawie stwierdzasz, że Orange dodatkowo zatankowało Tobie do pełna i całkowicie umyło auto? Kupiłeś groupona na pewnych warunkach, zrealizowałeś go na tych samych warunkach na stronie Orange. Dostałeś coś innego czy masz teraz coś innego? Kolejne zmiany warunków były dla następnych klientów groupona, a jak te nowe zmiany zmieniły umowy tym co wcześniej zamawiali groupony to jest niezgodne. Problem może być dla tych co kupowali i realizowali groupon kiedy zmieniały się wersje groupona i wtedy pytanie która obowiązuje. Ale większość groupona kupiła groupony i od razu realizowała i nie było w tym czasie żadnych zmian warunków. A nowe warunki były dla kolejnych klientów.

 #646482  autor: Nottenick
 12 lip 2013, 10:23
1. KUPON ORANGE NA GROUPONIE.

W moim przypadku kupon został zakupiony na warunkach "oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange i przeniesieniu numeru z innej sieci", pobrałem i go wykrzystałem od razu do złożenia zamówienia. Link do mojego kuponu:.

Najciekawsze jest jednak to, że na PDF-ie pobranym w momencie zakupu i wykorzystaniu go w sklepie Orange( PDF-a mam zapisanego na dysku) są inne warunki niż na tym samym PDF-ie pobranym w dniu dzisiejszym. Zmienianie warunków umowy już po jej zawarciu poprzez "cichą" ich podmianę w systemie sprzedawcy wydaje mi się to bardzo ciekawym casem biorąc pod uwagę prawa konsumenta :roll:

2. "BŁĄD SYSTEMU" PRZY WYKORZYSTANIU KUPONU

Powoływanie się na "błąd systemu" jako argument nieuprawnionego skorzystania z kuponu dla przeniesienia numeru jest całkowicie nieuzasadnione. Pragnę zauważyć, że złożone zamówienie ktoś weryfikował, ktoś zrealizował, ktoś przygotował umowę i przede wszystkim ją parafował własnym imieniem i nazwiskiem. Jeżeli byłby to faktycznie błąd systemu, to zamówienie powinno zostać już anulowane na etapie jego weryfikacji lub realizacji. Jeżeli PTK Centertel prawidłowo zweryfikowało zamówienie, przygotowało umowę i przesłało do klienta, to po podpisaniu tej umowy przez abonenta, warunki tej umowy obowiązują obie strony ( niezależnie od tego jakie były przesłanki do zawarcia tej umowy )

Ważna uwaga dla innych osób korzystających z kuponu: Gdy umowa została już podpisana, to w takim wypadku nie ma już najmniejszego znaczenia czy konsument był w ogóle uprawniony, czy nie był uprawniony do złożenia owego zamówienia. Nawet jeśli kupon nie uprawniał do przeniesienia numeru, to skoro zamówienie zostało przez pracowników PTK Centertel pozytywnie zweryfikowane, zaakceptowane i na ich podstawie została przygotowana i podpisana umowa, to znaczy że warunki zostały przyznane w pełni świadomie i o żadnym "będzie systemu" nie ma mowy. Przypominam, że w świetle prawa, umowa jest zawierana z wskazanym na umowie przedstawicielem Orange a nie "systemem"

3. PROMOCJA "PRZENIEŚ NUMER DO ORANGE"
Wzorce umowne (w tym regulamin promocji "Przenieś numer do Orange") są nieodłączną cześcią zawartej umowy i przy spełnieniu wymaganych warunków obowiązują obie strony! Przypomnę, że na jej podstawie wyżej wymioenionego wzroca umownego (w moim przypadku) Orange zobowiązał się do:

1) nienaliczania opłaty abonamnetowej przez trzy pełne okresy rozliczeniowe
2) przyznania dodatkowych 20% minut na cały okres umowy
3) obniżenia opłaty aktywacyjnej do 10 zł
4) udostępnienia usługi nielimitowane rozmowy oraz nielimitowane smsy na okres trzech pierwszych cykli rozliczeniowych
5) bezpłatnego zdjęcia simlocka

Najciekawsze jest to, że PTK Centertel jak najbardziej uwzględnił warunki tej promocji, ale wybiórczo. To znaczy z powyższych punktów uwzględnił 2,3,4 oraz prawdopodobnie 5, natomiast odmówił uwzględnienia punktu 1. Promocja zatem obowiązuje abonenta, ale nie do końca, bo wewnętrzne wytyczne Orange uniemożliwiają spełnienie jednego z jego punktów.

Podkreślam to jasno i wyraźnie: Abonentów PTK Centertel obowiązują wyłącznie warunki podpisanej umowy, warunki otrzymanych wzorców umownych oraz przepisy prawa. Abonentów nie interesują jakie są postanowienia wewnętrznych regulaminów czy wytycznych dla konsultantów, które rzekomo coś tam wykluczają. Konsultanci Orange ( w tym Ekspert Orange udzielający się na tym forum ) wypowiadając się w temacie "wykluczania się" obu promocji, odwołują się jednak wyłącznie do jakiś swoich wewnętrznych procedur czy wytycznych, które tak naprawdę dla nas konsumentów nie mają zastosowania.

 #646486  autor: chomik0
 12 lip 2013, 10:36
Nottenick pisze: 2. "BŁĄD SYSTEMU" PRZY WYKORZYSTANIU KUPONU
Ja tylko króciutko :D Błąd na pewno jakiś systemu był. W wersji groupona z marca i w pierwszej wersji z czerwca było napisane wyraźnie: "NIE DOTYCZY PRZENIESIENIA NUMERU Z INNEJ SIECI" a ludzie przenieśli numer w tym ja przeniosłem. To jak to można inaczej sensownie wytłumaczyć niż błędem? Musiał być gdzieś błąd na 100%. Inaczej bez problemu mogli napisać: dotyczy przeniesienia.

 #646488  autor: ebolla
 12 lip 2013, 10:40
up@Nottenick

Nic dodać, nic ująć.

 #646495  autor: chomik0
 12 lip 2013, 10:58
"Gdy umowa została już podpisana, to w takim wypadku nie ma już najmniejszego znaczenia czy konsument był w ogóle uprawniony, czy nie był uprawniony do złożenia owego zamówienia. Nawet jeśli kupon nie uprawniał do przeniesienia numeru, to skoro zamówienie zostało przez pracowników PTK Centertel pozytywnie zweryfikowane."

No i Ci pozytywnie zweryfikowali bez zniżki na 3 miesiące :D A Ty podpisałeś umowę na której nie ma zniżki na 3 miesiące. Więc kolejny absurd wychodzi. Uznajesz za poprawne i prawidłowe przeniesienie na podstawie tego, że ludzie z Orange to zweryfikowali a uznajesz za niepoprawne działanie tych samych ludzi co nie uwzględnili Ci zniżki na 3 miesiące na umowie. Kolejny absurd. Nie można sobie wybierać co jest wygodne a co nie jest wygodne i sobie teorie dokładać czy tworzyć. A później absurdy jeszcze z powoływaniem na groupon który nie dotyczył tej umowy. Absurd goni absurd

 #646496  autor: ebolla
 12 lip 2013, 11:04
chomik0 po co ta dyskusja jak najwidoczniej nie jesteś w temacie?

W umowie są odnośniki do regulaminów w tym do regulaminu "Przenieś numer do Orange".

I to każdy zapewne ma w swojej umowie.

Więc zgodnie z tym regulaminem powinienem otrzymać zniżkę w postaci 3 miesięcy za 0zł a okazało się, że policzyli mi normalnie abonament.

Pozdrawiam

 #646502  autor: chomik0
 12 lip 2013, 11:19
jak nie jestem w temacie jak sam przenosiłem numer korzystając groupona z orange.

nie mogę patrzeć na ten bałagan co stworzyło Orange a wy dokładacie jeszcze swój bałagan i swoje teorie. najpierw wasz/nasz groupon był ważny to stworzyliście historie pod niego a jak się okazało, że może być nieważny w pewnych przypadkach to stworzyliście historie pod ta wersje. Większość z tych rzeczy to się kupy nie trzyma. prześledźcie ten wątek zmieniacie wypowiedzi jak wiatr za wieje, ale zawsze tak żeby było wam lepiej.

 #646505  autor: ebolla
 12 lip 2013, 11:26
chomik0 ostatni raz Ci odpisuje.

Prześledź temat, wskaż gdzie zmieniam swoje zdanie/wypowiedź.

I proszę na drugi raz nie zarzucać coś bezpodstawnie.

Odpowiadałeś bezpośrednio mi więc nie generalizuj.

Nie wiem jak reszta tutaj piszę, nie obchodzi mnie to i nie interesuje.

Natomiast wiem, że kilka osób tutaj ma taką samą sytuacje jak ja i ma prawo żądać tego co jest w umowie.

Koniec tematu.

Nie zaśmiecajmy forum bez sensownymi dyskusjami. Więc na dalszą polemikę zapraszam na pw.

A żeby trzymać się wątku, jak tylko uda mi się zakończyć sprawę drugiej reklamacji dam znać na forum co i jak.

Pozdrawiam

 #646506  autor: kikiz
 12 lip 2013, 11:36
chomik0, warunki Groupona zmieniały się również po zakupie. Tj. już sekcji twoje zamówienia.

Więc zgodziłem się na KOD po czym wachlarz możliwości został poszerzony z czego skorzystałem, a następnie została dodana fraza "poza mix" co uczyniło warunki nieczytelnymi.

 #646548  autor: Nottenick
 12 lip 2013, 14:11
chomik0 pisze: No i Ci pozytywnie zweryfikowali bez zniżki na 3 miesiące :D A Ty podpisałeś umowę na której nie ma zniżki na 3 miesiące. Więc kolejny absurd wychodzi. Uznajesz za poprawne i prawidłowe przeniesienie na podstawie tego, że ludzie z Orange to zweryfikowali a uznajesz za niepoprawne działanie tych samych ludzi co nie uwzględnili Ci zniżki na 3 miesiące na umowie. Kolejny absurd. Nie można sobie wybierać co jest wygodne a co nie jest wygodne i sobie teorie dokładać czy tworzyć. A później absurdy jeszcze z powoływaniem na groupon który nie dotyczył tej umowy. Absurd goni absurd
Pragnę przypomnieć, że warunki umowy reguluje nie tylko treść samej umowy, ale również treść wszystkich wzorców umownych (regulaminów, cenników, ogólnych warunków itp). o których mowa w umowie i które zostały dostarczone wraz z umową. Stanowią one integralną część umowy.

Podpisując zatem umowę zgadzasz się zarówno na warunki samej umowy jak i warunki określone w wzorcach umownych (regulaminach, cennikach, owu, itp). Co ważne, warunki określone w promocji są dla stron umowy tak samo wiążące jak warunki określone bezpośrednio w umowie.

Dla przykładu:

Częścią umowy jest np. regulamin "Orange Open Family". W przypadku spełnienia warunków tego regulaminu jestem uprawniony do otrzymania wskazanej zniżki, mimo że na samej umowie nie ma ani słowa o przyznaniu tej zniżki.

Tak samo z promocją "Przenieś numer do Orange". Na umowie może nie być śladu żadnych z bonusów, ale spełniając warunki tej promocji jestem uprawniony do otrzymania zniżek z niej wynikających.


Pokutuje tutaj dość powszechnie przekonanie, że skoro jakieś warunki umowy nie są wypisane w jawny sposób na samym dokumencie umowy to one nie obowiązują. Nic bardziej mylnego. Jeśli umowa odnosi się do szczegółowych warunków wskazanych w innych wzorcach umownych, to te zapisy obowiązują na równi z zapisami z samej umowy.

Dlatego też konsumentom wciąż wciska się do głów, aby przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy zapoznać się szczegółowo z wszystkimi regulaminami, bo są one tak samo wiążące jak warunki samej umowy. Zwykle jest to syzyfowa praca, a potem jest złość "nie wiedziałem, nikt nie nie uprzedził" gdy jest to jak wół opisane w regulaminach...

 #646581  autor: kikiz
 12 lip 2013, 16:59
Drodzy forumowicze napiszę to raz jeszcze, rozmawiajmy o faktach. Fakt jest jeden umowy zostały zawarte i obowiązują.
 #646679  autor: Skoczek135
 13 lip 2013, 03:45
Witajcie. Chciałem przenieść numer z play do orange. Zrobiłem to poprzez stronę internetową, wykorzystując przy tym kod rabatowy oraz promocje szalone dni.
Pare dni po złożeniu zamówienia przyszedł kurier z dokumentami potrzebnymi do przeniesienia. Dnia 23 czerwca dostałem wiadomość, że termin przeniesienia jest ustalony na 1 sierpień, a mój numer tymczasowy jest aktywny (pomimo że go nie otrzymałem tak jak i umowy oraz telefonu). Dnia 1 lipca otrzymałem maila z którego wynika iż nie została wyrażona zgodna na przeniesienie i jeżeli nie chce stracić numeru to muszę wysłać pisemną rezygnacje. I od tego momentu rozmawiałem w sumie 5h z orange i nic się nie mogę dowiedzieć.
W bok mówią, że jest ustalony dzień przeniesienia. W dziale weryfikacji stwierdzili, że wyrazili zgodę na przeniesienie. W dziale obsługi przenoszenia numerów twierdzą również że wniosek o przeniesienie jest rozpatrzony pozytywnie. Na infolinii sklepu internetowego mówią że dział weryfikacji nie wyraził zgody. A play zgodził się na przeniesienie i naliczył mi karę.
Dopowiem że wszystkie rozmowy mam nagrane bo wiem że operatorzy lubią robić problemy i wole się zabezpieczyć. Pisałem do orange na mail, na facebooku, poprzez formularz zgłoszeniowy i nic nie mogę się dowiedzieć. Ogólnie jutro mam napisać pismo do uokiku, rzecznika praw konsumenta oraz jedna kopia pójdzie do orange. Nieodpuszcze i otrzymam tą oferte na którą się zdecydowałem choćby wszystko miałoby przejść na drogę sądową.
Nigdy nie byłem nigdzie zadłużony, nigdy nie zgłoszona została informacja o kradzieży telefonu etc.
Co w mojej sytuacji powinienem zrobić i jak dochodzić swoich praw?


Serdecznie dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam
  • Strona 23 z 69
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 69
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 69