-Simlock
-Brandowany soft, oraz logo Orange na obudowie.
- możliwość samodzielnego wyłączenia kodu PIN na karcie SIM
-Kompresja obrazków. Znając podejście Orange do tego typu spraw, pojawiłaby się również na LTE
-W przypadku kontaktu na BOK na email, nie można odgonić się od spamu związanego z ofertą Orange.
-zasypywanie skrzynki różnego typu ankietami na temat jakości obsługi.
-Jakiekolwiek załatwienie sprawy czy to w salonie Orange, lub na Infolinii. Skutkuje tym iż telefon jest zasypywany różnego typu ankietami.
Pewnie w niedługim czasie po każdej rozmowie telefonicznej z dowolnym numerem będzie ankieta jak oceniasz jakoś połączenia oraz firmę Orange, prawdopodobnie w planach są również ankiety w formie smsa
Oraz podstawowa rzecz
- powolne YT na łączach stacjonarnych. Na internecie mobilnym Plusa na HSPA+ filmik w FullHD potrafi buforować się z prędkością 12 mb/s, a na VDSLu Neostrady to nic, że mamy do 40 mb/s bufor spada do 2mb/s
Szczerze mówiąc mam niechęć do Orange.
Kojarzy mi się z przeogromną korporacją nastawioną tylko na zyski.
Z resztą dowodem tego jest ujednolicenie stawek za połączenia do Play, o wiele później niż równe stawki MTR.
Ludzie wybierają Orange z różnych powodów.
-niektórym oferta odpowiada..
-niektórzy ludzie są kompletną ciemną masą i po prostu nie wiedzą w jakiej sieci lub u jakiego dostawcy mają internet.
-niektórzy, którzy nie chcą mieć Orange, ale z przymusu mają, bo nic innego nie ma.