DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #647853  autor: kowcio
 17 lip 2013, 10:39
zajadacz pisze:Sam sobie odliczyłem z rachunku za 2 doby i nigdy nie zapłacę tych kilku zł, jak mają takie podejście do klienta.
To Ci naliczą odsetki karne od tej kwoty. Ja co miesiąc robię przelew i pomyliłem się o 5 zł, bo do dziś nie mogę zapamiętać, że płacę 57,50 zamiast 52,50 tak kiedyś. No i mi doliczyli chyba 3 grosze odsetek ...... Mogli kurna całkiem odłączyć Internet do póki nie zapłacę :twisted:
No i też podbijam opłatę za utrzymanie łącza. To jakaś parodia. Jakbym się zdecydował na Netię czy jakąś inną firmę to by mi za darmo kabel doprowadzili do mieszkania i bym płacił tylko za Internet (w efekcie nawet taniej niż w Orange, przeliczając koszt 1 Mbps na złotówki z pominięciem tej abstrakcyjnej opłaty). Jakby zlikwidowali tę opłatę i yt działaby prawidłowo, to przedłużyłbym umowę. Na dzień dzisiejszy odliczam do jej końca.

 #647855  autor: user_delete34
 17 lip 2013, 10:43
Jeszcze jedno:
- zaprzestanie SPAMowania SMSami konkursowymi itp

Niektórzy w Orange siedzą tylko temu, że w ich dziurze tylko pomarańczowi nadają. Tylko ciekawe, czy zmieniliby operatora, gdyby się dowiedzieli, że ktoś inny też ma tam już sygnał, czy zbyt zasiedzieli się u francuzików.

 #647868  autor: MaciejM
 17 lip 2013, 11:02
Markadiusz,
-niektórzy, którzy nie chcą mieć Orange, ale z przymusu mają, bo nic innego nie ma.
:)

Zapomniałem jeszcze dodać, że najbardziej wnerwiającą rzeczą w BOK Orange jest opłata za połączenie, kiedy składa się reklamację. Dzwoniąc do nich że mi coś nie działa muszę za to płacić i jeszcze łaskawie prosić, żeby mi zwrócili kasę za to połączenie. Kpina jakaś.
Straszne rzeczy, zajeżdżam na stację benzynową zatankować i do tego muszę płacić, mało tego gdy zachodzę do marketu to nie chcą mnie wypuścić puki nie zapłacę. KPINA JAKAŚ :mrgreen:
W ogóle wszystko za darmo powinno być. :lol:
bo 1 zł za połączenie z *100 strasznie drogo jest.

Tak co poniektórzy narzekają na Orange i ? Nadal są w Orange :-D
Rozumiem iż w jakieś miejscowości tylko Orange ma zasięg to wtedy nie ma wyboru, ale gdy chodzi o internet i telefon stacjonarny zawsze można wybrać usługi u innego operatora, na łączach TP. Poza Orange jeżeli chodzi o komórki są jeszcze aż 3 sieci komórkowe.

Orange jako firmy nie cierpię. Dlatego z ich usług nie korzystam. Nie bym jakoś specjalnie czepiałbym się jakości, ale za całokształt. Gdyby większość niezadowolonych klientów tak zrobiła, to może dałoby do myślenia wielkiej pomarańczy, że coś jest nie tak.
Ci co z przymusu korzystają z Orange to niewielki %. Reszta, którym nie podobają się warunki oraz promocje, a mimo to są w Orange to ciemna masa nieumiejąca podjąć samodzielnie decyzji...


W Orange zmieniłbym wszystko...

 #647879  autor: user_delete34
 17 lip 2013, 11:32
wook pisze:ale jak jest tylko zasięg orange to można używać też play'a
Dla bardzo cierpliwych rzeczywiście taka opcja istnieje. Ja bym się jednak nie zdecydował.

 #647881  autor: user_delete17
 17 lip 2013, 11:34
- kupić nowe częstoliwości i porządnie zbudować sieć
- Wywalić chińczyków
- uruchomić HD Voice
- zdjąć te głupie naklejki z telefonów

 #647894  autor: zajadacz
 17 lip 2013, 12:02
MaciejM pisze: Straszne rzeczy, zajeżdżam na stację benzynową zatankować i do tego muszę płacić, mało tego gdy zachodzę do marketu to nie chcą mnie wypuścić puki nie zapłacę. KPINA JAKAŚ :mrgreen:
W ogóle wszystko za darmo powinno być. :lol:
bo 1 zł za połączenie z *100 strasznie drogo jest.
Porównanie kompletnie bez sensu. Z BOK jest tak, że jak dystrybutor nie chce mi nic zatankować to za możliwość zgłoszenia pracownikowi stacji benzynowej że nie działa muszę zapłacić. Uważasz że to jest normalne? I rozumiem, że uważasz że to normalne dzwonić do operatora po kilka razy że coś nie działa (z winy operatora!) i płacić za to? Przecież jak by działało to bym nie dzwonił, więc skoro zgłaszam reklamację, bo nie działa to powinno być to bezpłatne. Trochę logiki i myślenia...

Zdjęcia stacji bazowych
Mapa stacji bazowych na podstawie UKE

 #647897  autor: MaciejM
 17 lip 2013, 12:09
zajadacz, nie całkiem bez sensu te porównanie. Zajeżdżasz na stację benzynową, nie działają wszystkie dystrybutory, zgłaszasz do pracownika, on mówi że to jeszcze potrwa kilka godzin i odsyła na inną stację benzynową to ma Ci zwrócić za dojazd do tej stacji benzynowej ?

Nie jest normalne zgłaszać n-ty raz jakąś usterkę. Dlatego może warto zdecydować się na zmianę operatora ?

 #647899  autor: zajadacz
 17 lip 2013, 12:17
MaciejM pisze:Nie jest normalne zgłaszać n-ty raz jakąś usterkę. Dlatego może warto zdecydować się na zmianę operatora ?
W pierwszym moim poście w tym temacie przecież napisałem, że wczoraj wypowiedziałem im umowę na net. Na zmianę zdecydowałem się ze 3 miesiące temu, kiedy to założyłem łącze z Multimedii bo już nie mogłem z niedziałającym YT i ciągłymi awariami (średnio 2 razy w miesiącu łącze nie działało). Za te same pieniądze mam 6 razy szybszy download i 3 razy szybszy upload przy umowie bezterminowej z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. A, że jestem miłosierny to radzę oderwanym od rzeczywistości managerom z Orange co mogli by zmienić, żeby klienta brał mniejszy wkurw.

Zdjęcia stacji bazowych
Mapa stacji bazowych na podstawie UKE

 #647901  autor: MaciejM
 17 lip 2013, 12:21
zajadacz, i bardzo dobrze robisz :) coś nie działa, lub działa nie tak jak trzeba ? zmień to.
Im więcej niezadowolonych klientów tym bardziej coś zrobią z jakością usług.

 #647904  autor: jarekb11
 17 lip 2013, 12:47
Nigdy nie miałem tel. komórkowego w Orange,owszem zastanawiałem się nad tą opcją jako że mam funpack (czy jak to sie tam zwie) czyli tv (której nie używam) tel voip (który jest niedorobiony bo nie działa tak jak powinien) i neostrade.
A system BOK (automatyczny) jest poprostu TRAGICZNY.
Chcąc załatwić byle pierdołe muszę wybierać tysiące debilnych numerów ,tak jakby nie można dodać opcji połączenia z konsultantem.

Komórki w orange nie kupię z powodu;
-Ordynarnego brandowania telefonu
-Zakładania simloków (jedyna sieć w Polsce która toto jeszcze stosuje)
-debilnych naklejkach na obudowie telefonu

Poza tym kompletnie nie rozumiem dlaczego np te całe simlocki w orange są niekompatybilne,
Dlaczego np kupując tel w Angielskim orange telefon nie działa w Polskim orange?? przecież to jest jedna sieć więc powinno to działać wszędzie.

 #647909  autor: bake83
 17 lip 2013, 13:22
Dla mnie Orange to koszmar. Potrafią podpisać umowę z dwoma różnymi klientami na jednej linii (ja miałem podpisaną umowę na neostradę na firmę, po czym nikomu to nie przeszkadzało i podpisano dla tej samej linii umowę na telefon stacjonarny z teściem, który z moją firmą nie ma nic wspólnego). Obsługa klienta to jakiś żart - sprawa ciągnęła się miesiącami, w ciągu których nie udało się trafić na ani jednego kompetentnego konsultanta.

Nikomu nie polecam i nigdy z "usług" Orange już nie skorzystam.

 #647917  autor: kowcio
 17 lip 2013, 14:19
jarekb11 pisze:Poza tym kompletnie nie rozumiem dlaczego np te całe simlocki w orange są niekompatybilne,
Dlaczego np kupując tel w Angielskim orange telefon nie działa w Polskim orange?? przecież to jest jedna sieć więc powinno to działać wszędzie.
Simlock to blokada na kod sieci, w Polsce Orańcz ma 260-03. 260 to kod kraju - Polska, a 03 to kod sieci Orange (Plus ma 01, Era 02, Play 06). Dlatego nie działa.

 #647919  autor: jarekb11
 17 lip 2013, 14:26
kowcio pisze:
jarekb11 pisze:Poza tym kompletnie nie rozumiem dlaczego np te całe simlocki w orange są niekompatybilne,
Dlaczego np kupując tel w Angielskim orange telefon nie działa w Polskim orange?? przecież to jest jedna sieć więc powinno to działać wszędzie.
Simlock to blokada na kod sieci, w Polsce Orańcz ma 260-03. 260 to kod kraju - Polska, a 03 to kod sieci Orange (Plus ma 01, Era 02, Play 06). Dlatego nie działa.
Ale czy tak powinno być????

 #647923  autor: Krzych
 17 lip 2013, 14:28
Oprócz wyżej wymienianych simlocków, pinów, brandowań i wielu innych dodałbym udrożnienie BOKu.
Nie raz miałem problem z dodzwonieniem się do konsultanta i po długim czasie wybierałem żeby oddzwonili w ciągu 24 godzin, bo nie chciało mi się już wisieć na linii, a BOK oddzwaniał po 3 a czasem nawet 5 dniach kiedy już zdążyłem się wybrać do salonu firmowego.

Poza tym zmieniłbym kosmiczne ceny telefonów na umowach z których potem biorą się wysokie kary jak ktoś chce zrezygnować z usług. No chyba, że Orange kupując kilka tysięcy telefonów danego modelu u konkretnego producenta nie może wynegocjować dobrych cen. Być może brandowanie telefonu to usługa luksusowa, która zwiększa cenę urządzenia nawet do 180% ceny w dużych sklepach z elektroniką.

 #647928  autor: mkkot
 17 lip 2013, 14:38
Akurat kontakt z BOK-iem miałem pozytywny (w miarę powiedzmy, chciałem zablokować spam smsowy i się udało za drugim razem). Co mi się nie podoba w orange (kolejność przypadkowa):

- brak przekierowań, połączeń oczekujących w prepaidzie
- kiedyś degradacja jakości ruchu do/z play
- teraz degradacja ruchu do youtube i Cogenta (na szczęście mam BSA)
- opłata za utrzymanie łącza
- WREDNA polityka ofertowa (typu pakiet SMS na 3 miesiące, a reklamują pół roku)
- WREDNA polityka ofertowa (aktywuj jakieś dziadostwo, zabierzemy ci rok ważności konta)
- po raz trzeci WREDNA polityka ofertowa (niektóre oferty czy promocje są po prostu żenujące, patrz ostatnio ubezpieczenie telefonu albo "minuty do wszystkich w orange", brak stanu darmowego w prepaidzie)
- nieustające handovery po 1800MHz w mieście na GSM
- kiedyś jeszcze fatalny zasięg, prawie brak 3G, ale ostatnio trochę się poprawiło
- branding telefonów, ohydna naklejka, simlock

 #647963  autor: muddy
 17 lip 2013, 16:46
Hm, temat chyba miał dotyczyć obsługi klienta w Orange, a nie wszelkich bolączek, ale podryfował w kierunku narzekania na wszystko ;-)

Odniosę się tylko do części mobilnej - nie posiadam usług stacjonarnych Orange.

Na pewno uciążliwe jest kierowanie do "głównych salonów firmowych". Sieć salonów powinna być spójna i klienta nie powinno interesować, czy salon jest firmowy, partnerski, franczyzowy czy jeszcze inny.

Obsługa reklamacji - tutaj nie mam wielu zastrzeżeń, wydaje mi się, że kiedyś było znacznie gorzej. Inna sprawa, że od dość dawna (roku?) nie miałem potrzeby składania reklamacji, a jeszcze kilka lat temu musiałem składać co miesiąc-dwa ;-). Subiektywnie: jest lepiej.

Inne wymieniane tutaj bolączki, które mnie denerwują, to: brak HD Voice, brak usług dodatkowych typu: przekierowania, połączenia oczekujące w prepaid, simlock.

Nie mogę jednak narzekać na "branding" telefonów. Z 6 ostatnich telefonów z Orange w pełni brandowany był tylko jeden, a simlock był w trzech:
    Samsung Galaxy S i9000 - firmware Orange, naklejki, simlock LG Swift Black P970 - niby firmware Orange, ale identyczne jak retail (zero dodatków Orange), bez naklejek, simlock Motorola RAZR XT910 - retail (firmware ogólne europejskie), bez naklejek, bez simlocka Samsung Galaxy Note 2 N7100 - retail (firmware ogólne polskie), bez naklejek, bez simlocka BlackBerry Z10 - retail (firmware ogólne europejskie), bez naklejek, ale z simlockiem LG L9 P760 - retail (firmware ogólne europejskie), bez naklejek, bez simlocka
Może po prostu mam szczęście.

Raczej na pewno mam, bo dwa ostatnie telefony to nagrody w konkursach Orange ;-)

MM

 #647989  autor: ukefake
 17 lip 2013, 19:30
chciałbym poruszyć kontaktu z obsługą części stacjonarnej. jak wiadomo jest błękitna linia pod numerem 19393 i jest ona darmowa dla abonentów. Można tam wł/wył usługi, porozmawiać o fercie, płatnościach, złożyć rekamację itd.
Jest też infolinia techniczna, służąca do zgłaszania awarii neostrady 801 505 505. Niestety, jest ona płatna 35gr/minutę z numeru stacjonarnego. Rozumiem, że utrzymywanie darmowego numeru jest zbyt kosztowne (żartownisie itp) to należy unikać przegięć również w drugą stronę: 35gr/minutę to za dużo (z komórki płacę 25gr/min). Sugeruję aby to zmienić, np na stałą opłatę za połączenie niezależnie od czasu jego trwania zwłaszcza, że proces sprawdzenia sprzętu do netu i komputera może długo potrwać, a na końcu okaże się że i tak trzeba zrobić zgłoszenie coby technicy-magicy postukali w kable na centrali.
A na koniec słowo pochwały: podoba mi się, że po zgłoszeniu i zakończeniu naprawy przychodzą smsy informacyjne.

 #647993  autor: Xy
 17 lip 2013, 19:53
Nie mam prywatnego telefonu komórkowego ani Internetu mobilnego w PTK Centertel lecz mam niestety stacjonarkę w Telekomunikacji Polskiej S. A. czyli mogę co nieco napisać o grupie Orange.

TPSA:
-utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta (niemożność połączenia się lub bardzo długie oczekiwanie)
-zgłaszane awarie i usterki nie są naprawiane terminowo (kilkukrotne przypominanie i ponaglanie jest niestety standardem)


PTK Centertel (bo kontakt z telefonami i usługami miałem jednak duży):
-simlock (tylko Orange zakłada. Po co??)
-brandowanie oprogramowania przez co telefon jest wykastrowany z funkcji lub działa wolniej niż na czystym oprogramowaniu
-wszędobylskie naklejki Orange (kiedyś Plus oznaczał tak swoje telefony daaaawno temu)
-sprzeczne informacje co do zasięgu. Według mapy jest dobry i pełny, w rzeczywistości "tylko alarmowe"
-niekompetencja konsultantów (ale wiadomo z czego to wynika)

BOK (od tzw. kuchni)
-W tym miejscu odpuszczę sobie opis co, jak i dlaczego. Wiele razy pisałem tu, na forum jakie mam zastrzeżenia do pracy w Orange tak więc nie będę po raz n-ty pisał dlaczego odszedłem z firmy, gdzie panuje ta wspaniała, przyjacielska atmosfera i obiecywanie gruszek na wierzbie.

Za co lubię Orange:
-miły dla oka wystrój salonów
-reklamy bez idiot-celebrytów

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #648040  autor: orson_dzi
 17 lip 2013, 23:11
Xy pisze:TPSA:
-utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta (niemożność połączenia się lub bardzo długie oczekiwanie)
W sumie jedną rzecz mi przypomniałeś - IVR. "W celu uniknięcia kryzysu nerwowego - wybierz czerwoną słuchawkę".
Na przykładzie TPSA, sprawdzone przez pracowników. Przejście przez wszystkie etapy cyferek, wpisywanie numerów, kodów i innych cudów, czas od usłyszenia głosu w słuchawce, do końca drogi i rozpoczęcie wyczekiwania na konsultanta w sprawie technicznej Neostrady - z zegarkiem w ręku ponad 4 minuty.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #648064  autor: StormChaser
 18 lip 2013, 00:37
Przede wszystkim wbić konsultantom, przedstawicielom czy kto tam z ofertami w imieniu Orange wydzwania z 519000xxx, że prawdopodobnie dzwonią nie do idiotów, więc niech zadadzą sobie odrobinę trudu by oferta choć ciut przypominała atrakcyjną i to nie poprzez pomijanie szczegółów. I zakazać nachalności, nie to znaczy nie.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7