kamil1221 pisze:Co do Pana od firmy kilka postów wcześniej - konsultanci mają racje. Usługi są już tak tanie, dostajesz już rabat na abo. Możesz jeszcze odliczyć fv... pazera z Ciebie... :/ Znam klientów indywidualnych co mają większy przemiał na jednym numerze niż Twoje 300zł na 3 numery.
Konsultanci mają racje? Mam rozumieć, że wyśmiewanie klienta i nieumiejętność przeprowadzenia rozmowy z nim to nowe standardy w Orange?
Tak się składa, że nie każdy kto ma firmę może odpisać vat, więc sobie daruj takie odzywki. Pazera? Wątpię. Po prostu staram się walczyć o swoje. Nie mam zamiaru przyjmować oferty podstawowej, przygotowanej na stronie.
Tak to wydzwaniają z call center i próbują wcisnąć jakiś kit w postaci pakietu internetu czy teoretycznym obniżeniu kosztów. Argumentując tym, że mam sporo przekraczany abonament, a jak przychodzi co do czego to robią mi wielką łaskę, że dadzą mi zniżkę na telefon 100zł.
Czy ja twierdzę, że płacę najwyższy abonament w sieci spośród wszystkich ? Hmmm.... nie? Gratuluję podejścia do klienta " a bo by mamy Pana Zenka co płaci więcej " ...podejrzewam, że inne sieci nie będą narzekać.