DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 675
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 675

 #650117  autor: kamil1221
 26 lip 2013, 07:36
Nie ma opcji by przy tym abo dało się zrobić bez limitu... usłyszałeś to co chciałeś usłyszeć.

Co do Pana od firmy kilka postów wcześniej - konsultanci mają racje. Usługi są już tak tanie, dostajesz już rabat na abo. Możesz jeszcze odliczyć fv... pazera z Ciebie... :/ Znam klientów indywidualnych co mają większy przemiał na jednym numerze niż Twoje 300zł na 3 numery.

 #650131  autor: wooke
 26 lip 2013, 09:57
Przecież wiem co usłyszałem, nie jestem jakiś niedorozwinięty. Dwa razy się dopytałem czy na pewno do wszystkich a nie tylko do Orange. We wtorek ma być kurier, więc zobaczymy czy wszytko będzie się zgadzać.

 #650152  autor: saruk
 26 lip 2013, 11:18
wooke pisze:Przecież wiem co usłyszałem, nie jestem jakiś niedorozwinięty. Dwa razy się dopytałem czy na pewno do wszystkich a nie tylko do Orange. We wtorek ma być kurier, więc zobaczymy czy wszytko będzie się zgadzać.
Jeżeli do wszystkich za darmo, to po co jeszcze 500 min?

 #650153  autor: wooke
 26 lip 2013, 11:22
Też zapytałem. Podobno tak jest w ofercie. Ale zobaczymy co będzie na aneksie. Miałem zadzwonić do propozycji i zapytać co tam jest w szczegółach mojej umowy, ale zrezygnowałem, bo może jakiś błąd jest i jeszcze cofną umowę.

 #650215  autor: VincentMontana
 26 lip 2013, 15:02
kamil1221 pisze:Co do Pana od firmy kilka postów wcześniej - konsultanci mają racje. Usługi są już tak tanie, dostajesz już rabat na abo. Możesz jeszcze odliczyć fv... pazera z Ciebie... :/ Znam klientów indywidualnych co mają większy przemiał na jednym numerze niż Twoje 300zł na 3 numery.
Konsultanci mają racje? Mam rozumieć, że wyśmiewanie klienta i nieumiejętność przeprowadzenia rozmowy z nim to nowe standardy w Orange?
Tak się składa, że nie każdy kto ma firmę może odpisać vat, więc sobie daruj takie odzywki. Pazera? Wątpię. Po prostu staram się walczyć o swoje. Nie mam zamiaru przyjmować oferty podstawowej, przygotowanej na stronie.
Tak to wydzwaniają z call center i próbują wcisnąć jakiś kit w postaci pakietu internetu czy teoretycznym obniżeniu kosztów. Argumentując tym, że mam sporo przekraczany abonament, a jak przychodzi co do czego to robią mi wielką łaskę, że dadzą mi zniżkę na telefon 100zł.
Czy ja twierdzę, że płacę najwyższy abonament w sieci spośród wszystkich ? Hmmm.... nie? Gratuluję podejścia do klienta " a bo by mamy Pana Zenka co płaci więcej " ...podejrzewam, że inne sieci nie będą narzekać.

 #650270  autor: pomaranczowy
 26 lip 2013, 18:10
wooke pisze:Też zapytałem. Podobno tak jest w ofercie. Ale zobaczymy co będzie na aneksie. Miałem zadzwonić do propozycji i zapytać co tam jest w szczegółach mojej umowy, ale zrezygnowałem, bo może jakiś błąd jest i jeszcze cofną umowę.
To technicznie niemożliwe żebyś otrzymał taką usługę przy tym abonamencie. Mogłeś dostać albo nielimitowane połączenia do Orange albo nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci.

 #650665  autor: rekin01
 28 lip 2013, 10:20
Umowa kończy mi się w listopadzie 2014. Już teraz mogę przedłużyć z abonamentem o 10 zł wyższym. Myślicie, że jest szansa wynegocjować warunki lepsze niż to co proponuję na orange online?

 #650783  autor: saruk
 28 lip 2013, 19:29
rekin01 pisze:Umowa kończy mi się w listopadzie 2014. Już teraz mogę przedłużyć z abonamentem o 10 zł wyższym. Myślicie, że jest szansa wynegocjować warunki lepsze niż to co proponuję na orange online?
Raczej mało prawdopodobne.

 #651147  autor: Orange Ekspert
 30 lip 2013, 10:52
@VincentMontana, oferta dobierana jest indywidualnie do każdego numeru. Rabaty również są uzależnione od możliwości każdego konsultanta. Jeżeli jesteś zainteresowany przedłużeniem prześlij mi swoje dane oraz numer telefonu korzystając z zakładki pomoc Orange dostępnej na naszym facebooku: http://on.fb.me/10XyZxu. Dodatkowo podaj link do tego wątku. Skontaktuję się z Tobą i przedstawię warunki propozycji.

@rekin01, istnieje taka możliwość. Jednak bez sprawdzenia Twojego numeru ciężko będzie przedstawić taką propozycję. Zgodnie z powyższą informacją prześlij mi niezbędne informacje korzystając z naszego formularza facebookowego: http://on.fb.me/10XyZxu. Pomogę w tej sprawie.

Pozdrawiam,
Patryk.

 #651309  autor: rekin01
 31 lip 2013, 08:23
Orange Ekspert pisze:@rekin01, istnieje taka możliwość. Jednak bez sprawdzenia Twojego numeru ciężko będzie przedstawić taką propozycję. Zgodnie z powyższą informacją prześlij mi niezbędne informacje korzystając z naszego formularza facebookowego: http://on.fb.me/10XyZxu. Pomogę w tej sprawie.

Pozdrawiam,
Patryk.
Podstawowa rzecz jest taka, czy nowa umowa zsumuje się ze starą i 2 lata będzie liczone w tym przypadku od listopada 2014, czy stara umowa zostanie skrócona i nowa wejdzie zamiast starej. Z tego co się dowiedziałem na czacie z orange umowa się zsumuje.

 #651351  autor: saruk
 31 lip 2013, 11:26
rekin01 pisze:
Orange Ekspert pisze:@rekin01, istnieje taka możliwość. Jednak bez sprawdzenia Twojego numeru ciężko będzie przedstawić taką propozycję. Zgodnie z powyższą informacją prześlij mi niezbędne informacje korzystając z naszego formularza facebookowego: http://on.fb.me/10XyZxu. Pomogę w tej sprawie.

Pozdrawiam,
Patryk.
Podstawowa rzecz jest taka, czy nowa umowa zsumuje się ze starą i 2 lata będzie liczone w tym przypadku od listopada 2014, czy stara umowa zostanie skrócona i nowa wejdzie zamiast starej. Z tego co się dowiedziałem na czacie z orange umowa się zsumuje.
Na czacie podali poprawną informacje. Umowa się zsumuje tj. gdy przedłużysz teraz swoje zobowiązanie, będzie ono ważne do listopada 2016.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2013, 08:31 przez saruk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #651363  autor: Orange Ekspert
 31 lip 2013, 12:11
@rekin01: Potwierdzam, w tym przypadku okres trwania umowy zostanie zsumowany.

 #651366  autor: Pierre
 31 lip 2013, 12:22
Witam , umowa kończy mi się w wrześniu. W maju robiłem zmianę w klienta biznesowego na osobę prywatną , uzyskałem informacje że zmiana została już przeprowadzona , ale nie mogę przedłużyć umowy bo wiszą tylko propozycje ofert biznesowych...

 #651443  autor: pomaranczowy
 31 lip 2013, 18:27
Pierre pisze:Witam , umowa kończy mi się w wrześniu. W maju robiłem zmianę w klienta biznesowego na osobę prywatną , uzyskałem informacje że zmiana została już przeprowadzona , ale nie mogę przedłużyć umowy bo wiszą tylko propozycje ofert biznesowych...
Po cesji z klienta biznesowego na indywidualnego, nie ma możliwości przedłużenia w ofercie indywidualnej. Zostają tylko plany biznesowe.

 #651466  autor: zielon2301
 31 lip 2013, 20:41
Posiadam jeszcze kody rabatujące abonament o 30% przy przedłużeniu lub zakupie nowej aktywacji.Info na PW

 #651590  autor: adinik
 01 sie 2013, 11:15
Może ktoś mi pomoże jak rozwiązać problem z Orange. Posiadam trzy numery w Orange na firmę. Rachunki ok 450 zł łącznie na tych trzech numerach, umowa skończyła się dla wszystkich numerów w lipcu. "Podobno" dla firm, przydzielony jest "opiekun" który przedstawia oferty, ale chyba w moim przypadku opiekun olał sprawę bo przedstawił dwie oferty, które były droższe niż oferta internetowa i kontakt z "opiekunem" się zakończył ! ! ! !
Może polityka firmy Orange jest taka, że jak nie pasuje to do widzenia. Inni czekają z otwartymi rękami, nie wspomnę o wiele lepszych ofertach.
Chyba pozostaje tylko wypowiedzenie umowy i przesiadka do innego operatora.

 #651597  autor: Kamel
 01 sie 2013, 11:34
adinik pisze:Może ktoś mi pomoże jak rozwiązać problem z Orange. Posiadam trzy numery w Orange na firmę. Rachunki ok 450 zł łącznie na tych trzech numerach, umowa skończyła się dla wszystkich numerów w lipcu. "Podobno" dla firm, przydzielony jest "opiekun" który przedstawia oferty, ale chyba w moim przypadku opiekun olał sprawę bo przedstawił dwie oferty, które były droższe niż oferta internetowa i kontakt z "opiekunem" się zakończył ! ! ! !
Może polityka firmy Orange jest taka, że jak nie pasuje to do widzenia. Inni czekają z otwartymi rękami, nie wspomnę o wiele lepszych ofertach.
Chyba pozostaje tylko wypowiedzenie umowy i przesiadka do innego operatora.
Słuchaj może pojawił się u Ciebie opiekun biznesowy który działa na prowizji agencyjnej, czyli prowadzi swoją działalność i po prostu od tego co uda mu się zdobyć to ma prowizję. Taki agent zawsze będzie przedstawiał gorsze oferty. Także to że przedstawił Ci gorsze oferty to nie jest wina Orange :-)
Zadzwoń do Orange i powiedź, że prosisz o kontakt z bezpośrednim przedstawicielem Orange. Dostaniesz wtedy na pewno zdecydowanie lepszą ofertę.
Tak niestety jest w każdej sieci, czy to będzie Orange czy T-Mobile czy Plus czy Play.

 #651650  autor: adinik
 01 sie 2013, 15:14
Kamel pisze:
adinik pisze:Może ktoś mi pomoże jak rozwiązać problem z Orange. Posiadam trzy numery w Orange na firmę. Rachunki ok 450 zł łącznie na tych trzech numerach, umowa skończyła się dla wszystkich numerów w lipcu. "Podobno" dla firm, przydzielony jest "opiekun" który przedstawia oferty, ale chyba w moim przypadku opiekun olał sprawę bo przedstawił dwie oferty, które były droższe niż oferta internetowa i kontakt z "opiekunem" się zakończył ! ! ! !
Może polityka firmy Orange jest taka, że jak nie pasuje to do widzenia. Inni czekają z otwartymi rękami, nie wspomnę o wiele lepszych ofertach.
Chyba pozostaje tylko wypowiedzenie umowy i przesiadka do innego operatora.
Słuchaj może pojawił się u Ciebie opiekun biznesowy który działa na prowizji agencyjnej, czyli prowadzi swoją działalność i po prostu od tego co uda mu się zdobyć to ma prowizję. Taki agent zawsze będzie przedstawiał gorsze oferty. Także to że przedstawił Ci gorsze oferty to nie jest wina Orange :-)
Zadzwoń do Orange i powiedź, że prosisz o kontakt z bezpośrednim przedstawicielem Orange. Dostaniesz wtedy na pewno zdecydowanie lepszą ofertę.
Tak niestety jest w każdej sieci, czy to będzie Orange czy T-Mobile czy Plus czy Play.
Próbowałem *600 i kilka razy razy rozmawiałem z opiekunem biznesowym i z przedstawicielem Orange który miał się odezwać ...... i się nie odzywa :( Minęło 2 tygodnie od rozmowy.
Czyli wszelkie próby wynegocjowania dobrej oferty zakończyły się fiaskiem.

 #652157  autor: karwatp
 03 sie 2013, 14:47
Witam, dziś poszedłem do salonu firmowego Orane w Warszawie z myślą ponegocjowania warunków przedłużenia umowy, która kończy mi się 10 października. Pierwsze złe odczucie po wejsciu. Trzeba było pobrać numerek aby zostać przydzielonym do konsultanta, pomimo 3 wolnych konsultantow ktorzy nic nie robili musialem odczekac 15 minut az wyswietli sie mój nr. Ok podszedłem do konsultantki wyjasniłem że chciałbym poznać jaką ofertę przedłużeniową, ona zapytała mnie o nr tel, podałem i zapytała czy wybrałem już jakiś sobie telefon, Więc odpowiadam że mniej wiecej i że byłby to HTC one X, poinformowała mnie że nie mają go na magazynie inie wiadomo kiedy bedzie przytaknąłem że ok. i tu chwila niezręcznej ciszy, bo myślałem że zaproponuje mi inny telefon, jakieś warunki przedłużeniowe, ale nic wiec przerwałem cisze podziekowałem. Konsultantka na koniec dodała żebym próbował w mniejszych salonach nie koniecznie firmowych, może gdzieś telefon zalega na półce... Odpowiedziałem że wolałbym w firmowym gdyż można uzyskać lepsze warunki przy przedłuzeniu, zanegowała że wszedzie są takie same, ale już niedyskutowałe.
Tak wiec dziś byłem w szoku zerowym zainteresowaniem żeby przedłużyć umowe, jakaś masakra, nie ma tego htc i zero innych propozycji, SZOK.

 #652193  autor: Controverse
 03 sie 2013, 16:58
karwatp pisze:Odpowiedziałem że wolałbym w firmowym gdyż można uzyskać lepsze warunki przy przedłuzeniu, zanegowała że wszedzie są takie same, ale już niedyskutowałe.
Tu akurat miała racje ;) Ale jeśli koniecznie chcesz w Warszawie w salonie firmowym to odezwij się na priv ;)
  • Strona 39 z 675
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 675
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 675