to po kolei.Podstawa do nerwów akurat jest w moim przypadku chodzi o wyjazd osoby starszej której trudno bedzie dokonywac wymiany karty SIM tłumaczenie itp (b.wazny numer obecny) i ciągły kontakt.Co do sugerowania z Twojej strony że nijako chciałbym ewentualnie jakiegość wysokiego:) odszkodowania to juz wyciągnełeś zbyt dalekie wnioski.Nic takiego nie pisałem, jedynie denerwujące jest to ze operator nie robi sobie nic z niedotrzymania terminu przenaszalności. Nie myślałem o jakiś gratyfikacji pieniężnej, bardziej o zachowaniu operatora w stylu dodajemy jakąś mała usługę gratis za zaistniała sytuację. Co do trybu przeprowadzania z mojej strony konwersacji na chatcie a tym bardziej rozmowy telefonicznej nie padło choćby jedno najmniej obraźliwe słowo więc kolejne absolutnie nieprawdziwe domniemanie z Twojej strony.Żadna podkreślam żadna rozmowa nie odbywała się krzyczeniem z mojej strony.Pisząc ostrej miałem na myśli tylko to że chciałem rozmawiać z kierownikiem konsultantów mając nadzieję ze ta własnie osoba "ruszy" sprawę więcej po każdej byłem przekonany że sprawa juz sie rozwiąze za moment gdyż wszyscy rozumieli mnie i twierdzili ze będzie rozwiązana.
Dziś ponowny kontakt koło 18.00 i kolejne zapewnienie ze jutro odezwą sie ostatecznie do południa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)