DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #654914  autor: Lukasz XYZ
 14 sie 2013, 20:17
Nie działają podstawowe strony takie jak YouTube i nie dajcie sobie ściemy wciskać, że to wina Google nie wiem co się dzieje w tej sieci, ale to skandal żeby tak popularna strona nie działała tylko i wyłącznie na łączu od Orange. Dziwie się, że jeszcze nikt z tym nic nie zrobił. Niestety nie mam alternatywy bo już dawno bym zmienił operatora. Może jak poruszymy ten temat to coś Orange z tym zrobi.

 #654916  autor: janekt
 14 sie 2013, 20:25
Do poprawki jakość połączeń w Centrum Obsługi Klienta- często połączenia są przerywane, a słowa niezrozumiałe. Poza tym fatalna jakość połączeń z konsultantami w salonach ze specjalnych telefonów tuż przy wejściu do nich.

JanekT

 #655714  autor: Ventussi
 17 sie 2013, 19:14
Przydałoby się, żeby Orange wreszcie przestało oszczędzać na infrastrukturze i puściło kilka światłowodów tu i tam. Ponadto dobrze by było, gdyby wreszcie Neostrada dołączyła wreszcie do węzła PLIX (tak, jak to zrobiła już dawno temu konkurencja) - wtedy wreszcie YouTube można by było normalnie oglądać w godzinach szczytu, bo jak na razie, to jest to czasami niewykonalne. Netia i inni na luzaku sobie śmigają po YT w Full HD, a ja w Orange - jednej z najbardziej znanych marek na świecie - nie mogę normalnie oglądać filmów na YT. Już nie mówię o Full HD. Czasami są dni, że mnie zrzuca nawet do 144p, a i nawet na tej prędkości czasami są problemy, a mam internet 10mbps. Przecież tak nie idzie wytrzymać. Za co ja płacę? Gdybym wcześniej wiedział o tym całym PLIX, w życiu bym tej umowy nie podpisał. Niech no tylko się ona skończy, a wtedy zmykam do Netii. Więcej kasy ode mnie dziady nie dostaną.

 #655720  autor: Artur051
 17 sie 2013, 20:00
Dziś pod miastem z Orange nawet nie chciało się połączyć z EDGE. Żal z tą siecią. Play na roamingu Plusa śmigał tymczasem bez problemu w tym samym miejscu.

 #655861  autor: tomus261
 18 sie 2013, 12:38
W części stacjonarnej :

-poprawa czytelności infolinii oraz zatrudnienie ludzi na stałe, którzy mają więcej doświadczenia
-poprawa przepływu zleceń pomiędzy działami w TP
-poprawa stosunku TP do swoich "partnerów" technicznych.
Tutaj celowo partnerzy są w ptaszkach ponieważ to tylko tak się nazywa na papierze, jednak na co dzień to wygląda całkiem inaczej i często z tego powodu na liniach i w usługach TP dzieje się jak się dzieje. Bo skoro TP kroi firmy partnerskie to oni muszą kroić swoich pracowników w zdwojonej sile. To niestety wpływa na NPS firmy gdyż PT nie ma mocy przerobowych.

-rozbudowa infrastruktury
a) tam gdzie nie można inaczej - rozbudowa/naprawa/wymiana kabli miedzianych.
b) nowe inwestycje powinny być bardziej kierowane w stronę światłowodów.
To powinno dostosować sieć do nowoczesnych usług szerokopasmowych.
Jako PT Telekomunikacji obserwuję, iż większość BMT jest spowodowana właśnie brakiem dbania o sieć od ok 12 lat. Brak inwestycji, porządnych napraw. Sieć jest naprawiana i rozbudowywana na "przetrwanie".
Tutaj jest taki jednak problem ze względu na to, że nawet gdy TP wybuduje coś nowego musi udostępniać to innym operatorom, szkoda że nie można tego robić w dwie strony.
Fakt ten nie tłumaczy zawalaniu przedłużania umów na obecnie pracujących łączach.
Jak można np. zaoferować przy istniejącym łączu gorsze warunki przedłużenia niż operator alternatywny gdzie on musi często dać sprzęt, zestawić nowe łącze i płacić za utrzymanie ??
W ten sposób TP traci naprawdę wielu BARDZO DUŻYCH klientów. Może opiekunowie mają za małe możliwości elastycznego wprowadzania ofert..
W tej części dużo by opowiadać ale to na duży referat jest.

W części komórkowej:
-Poprawa czytelności oraz zawiłości infolinii TP
-Wprowadzenie nowoczesnych ofert przedłużeniowych dla obecnych abonentów.
Gdyż jaki sens ma przedłużanie umowy na warunkach często gorszych niż nowy abonent.
Wiem tutaj musi być jakieś tam coś zachowane, ale czas się obudzić bo za chwilę braknie NOWYCH.
Na sobie obecnie testuję przedłużanie umowy, może i chcę to zrobić ale nie na warunkach jakie dzwoniący do mnie konsultanci przedstawiają jako :" Oferta specjalnie dla Pana"
Po dłuższej rozmowie, ja przy kompie z kalkulatorem a Pani przy swoim dochodzimy do wniosku, że faktycznie oferta nie jest w żaden sposób zachęcająca. Oczywiście wiem że TP to nie instytucja charytatywna ale ja również nie jestem parafianinem (polecam słownik).
-Nie wydzwanianie z głupawymi ofertami, które są pięknie ubierane w słowa.
Przykładowo dzwoni Pan do żony i mówi że proponuje jej włączenie darmowych rozmów do wszystkich (tutaj pięknie to ubiera w słowa) gdzie wygląga to na szybko tak że suuupeeer oferta. Niestety jak ja porozmawiałem z Panem okazuje się, iż chce żonie zmienić abonament z ok 65 pln na 119 :mrgreen: . Jak już było widome że zakumałem to jeszcze mnie miły Pan nakręcał na PowerBanka :evil:
-Dużą pracę trzeba wykonać co do zasięgów internetu w szybszych technologiach.
Przykładem z mojego doświadczenia jest że np. w Darłówku miałem słabiutkie EDGE o ile w ogóle łączyło. Na mazurach w okolicy Morąga natomiast była żąglerka między E/H i częste rozłączanie.


Na zakończenie tylko powiem, że jeśli TP dogada się wewnątrz swoich struktur to może coś z tego będzie.
A co do ludzi często straszących przejściem do innego operatora to powiem " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"
Jeżeli czasem przy komórkach to się uda coś fajnego to jeżeli chodzi o stacjonarne usługi to w większości przypadków linia jest ta sama a i monterzy ją obsługujący również :P

Ze swojego doświadczenia pracy w TP 8 lat i obecnie jako PT TP 12 lat mógłbym tu dużo więcej wypisać, lecz to są podstawowe bolączki.
Jak coś to PW :)

B

 #656118  autor: kadent
 19 sie 2013, 15:43
tomus261 pisze: A co do ludzi często straszących przejściem do innego operatora to powiem " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"
Wszędzie dobrze. Jestem w Orange odkąd Centertel pojawił się w Szczecinie. W nagrodę zostałem ostatnio pozbawiony możliwości prowadzenia rozmów w mieszkaniu które znajduje się w centrum miasta. Muszę wyjść na zewnątrz. Reklamacja nic nie dała - dziś otrzymałem pismo w którym Orange informuje mnie o właściwościach fal radiowych :-) Może odkryto niedawno nowe prawo fizyki o którym nie wiem i dlatego pogorszył się u mnie sygnał bez względu na to czy jest to Nokia, Samsung czy Blackberry.
Sorry, ale z mojego punktu widzenia nie jest możliwe posiadane abonamentu biznesowego w tej firmie i od dziś szukam pomiędzy T-Mobile a Plusem. Pisze tak ponieważ w swojej reklamacji zaznaczyłem, że negatywna odpowiedź będzie skutkowała zmianą operatora.

Pozdrawiam

 #656120  autor: muddy
 19 sie 2013, 15:52
T-Mobile i Orange mają w Szczecinie wspólną sieć w ramach NetWorkS!, więc jeśli Orange nie działa to z T-Mobile nie będzie inaczej. Zostaje Ci więc Plus albo Play.

MM

 #656150  autor: tomus261
 19 sie 2013, 18:22
kadent pisze: W nagrodę zostałem ostatnio pozbawiony możliwości prowadzenia rozmów w mieszkaniu które znajduje się w centrum miasta. Muszę wyjść na zewnątrz. Reklamacja nic nie dała - dziś otrzymałem pismo w którym Orange informuje mnie o właściwościach fal radiowych :-) Może odkryto niedawno nowe prawo fizyki o którym nie wiem i dlatego pogorszył się u mnie sygnał bez względu na to czy jest to Nokia, Samsung czy Blackberry.

Pozdrawiam
No w tym przypadku moje słowa się niestety nie sprawdzają. :-D
Bardziej tyczyło się to cen połączeń, telefonów, jakości usług i obsługi.
Co do zasięgu to również u mnie coś cały czas kombinują i często bywam poza zasięgiem o czym informują mnie SMSy typu "ktoś próbował......."
Może zgłoś sprawę przez profil FB czasem pomagają. Często podczas przebudowy na tego cudacznego Networka coś się pierdzieli. Albo weź znajomych/sąsiadów i zgłoście to w wiele osób. Wiem że to trudne ale cóż może się uda.

B
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7