DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 217 z 241
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 241

 #654676  autor: manyaky
 13 sie 2013, 23:16
Ja przy awarii HD Voice również nic nie dostałem, chyba że jakoś wyczaili moją próbę fraudu.

 #654767  autor: forum_tg
 14 sie 2013, 11:31
ja już dostałem, żona też. jedno zgłoszenie wczoraj ok południa, drugie popołudniu. Oboje takie same rekompensaty.

Co najważniejsze... dziś już smsy (przynajmniej u mnie) działają poprawnie.

 #654802  autor: marcinek243
 14 sie 2013, 12:55
ja wczoraj (zielona góra) w centrum przez dobre pół godziny nie mogłem się nigdzie dodzwonić. Nie to nie wina zapchanego 2g bo miałem 3g . wybierałem numer a w słuchawce cisza ...

 #654863  autor: Quetzal
 14 sie 2013, 16:32
tomektg pisze:ja już dostałem, żona też. jedno zgłoszenie wczoraj ok południa, drugie popołudniu. Oboje takie same rekompensaty.
Co? Jak? Gdzie?
Przy poprzedniej awarii sms moje zgłoszenie rozpatrywali ponad 3 tygodnie i to z pomocą Play4You na forum Playa, a tobie naprawili i uznali reklamacji i przyznali odszkodowanie po 24 godz?

 #654875  autor: forum_tg
 14 sie 2013, 17:19
dokładnie tak. Wczoraj była chyba dość duża awaria, bo wiem że inni co zgłaszali też dostali jakiś tam profit.
zgłoś, napisz jakie miałeś problemy z smsami i czekaj na ich stanowisko.

 #655617  autor: meira
 17 sie 2013, 12:11
posiadam Nowy Play Online, próbuję zarejestrować się na 24.play.pl i nie mogę bo nie przychodzi hasło jednorazowe. próbowałam resetowania, przekładania karty do telefonu etc
ktoś miał podobną sytuację?

Motorola 192 -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens SL55 -> Motorola K1 -> Sagem X5 -> Nokia 6101 -> SE K700i -> Sagem C3 -> Nokia 6020 -> Samsung AGH L760 -> Samsung Corby -> Samsung Wave 533

 #655644  autor: forum_tg
 17 sie 2013, 13:54
dziwna sprawa, ale możesz się normalnie łączyć z siecią gdy włożysz kartę do modemu?
Ja wsadziłem kartę to modemu i zero problemu z rejestracją.

 #655661  autor: meira
 17 sie 2013, 15:00
no tak, cały czas korzystam z neta :)

Motorola 192 -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens SL55 -> Motorola K1 -> Sagem X5 -> Nokia 6101 -> SE K700i -> Sagem C3 -> Nokia 6020 -> Samsung AGH L760 -> Samsung Corby -> Samsung Wave 533

 #655743  autor: meira
 17 sie 2013, 22:15
divhashmorex pisze:meira,
Wyczyść cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a następnie spróbuj ponownie. SMS powinien zostać odebrany bezpośrednio w aplikacji Mobile Partner (Play Online) dołączonej do modemu.
niestety nie pomogło.

Motorola 192 -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens SL55 -> Motorola K1 -> Sagem X5 -> Nokia 6101 -> SE K700i -> Sagem C3 -> Nokia 6020 -> Samsung AGH L760 -> Samsung Corby -> Samsung Wave 533

 #655789  autor: manyaky
 18 sie 2013, 04:57
Kiedy kupiłaś ten Play Online? Jeśli karta była aktywowania mniej niż 24h temu (nieraz konsultanci bzdurzą, że 5 dni), to może się tak dziać.

 #655797  autor: meira
 18 sie 2013, 07:55
kupiłam w środę.

Motorola 192 -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens SL55 -> Motorola K1 -> Sagem X5 -> Nokia 6101 -> SE K700i -> Sagem C3 -> Nokia 6020 -> Samsung AGH L760 -> Samsung Corby -> Samsung Wave 533

 #656971  autor: bolek2004
 23 sie 2013, 16:44
Zauważył ktoś jakieś problemy z roamingiem plusa wczoraj albo dziś? Chodzi o to że mam na sztywno ustawiony plus od bardzo długiego czasu i nigdy nie było problemu nawet jak nie było zasięgu to zawsze telefon po jakimś czasie wracał do zasięgu plusa. Na pewno nie jest to spowodowane brakiem zasięgu bo w domu zasięg plusa mam i wszędzie w mieście również. Budzę się dziś rano a tu brak zasięgu plusa, musiałem wyszukać ręcznie, po południu też gdzieś tam wyszedłem i patrzę po jakimś czasie i znowu telefon całkowicie bez zasięgu, pisze że sieć dla ciebie niedostępna.
Nigdy z tym nie miałem problemu ale często ktoś pisał o tym że wyrzuca z roamingu, aktualizacja karty sim czy coś, zawsze myślałem że to wina telefonu ale widzę że to play coś kombinuje tylko ciekawe po co.

 #657114  autor: AdamDec34
 24 sie 2013, 11:15
bolek2004 pisze:Zauważył ktoś jakieś problemy z roamingiem plusa wczoraj albo dziś? Chodzi o to że mam na sztywno ustawiony plus od bardzo długiego czasu i nigdy nie było problemu nawet jak nie było zasięgu to zawsze telefon po jakimś czasie wracał do zasięgu plusa. Na pewno nie jest to spowodowane brakiem zasięgu bo w domu zasięg plusa mam i wszędzie w mieście również. Budzę się dziś rano a tu brak zasięgu plusa, musiałem wyszukać ręcznie, po południu też gdzieś tam wyszedłem i patrzę po jakimś czasie i znowu telefon całkowicie bez zasięgu, pisze że sieć dla ciebie niedostępna.
Nigdy z tym nie miałem problemu ale często ktoś pisał o tym że wyrzuca z roamingu, aktualizacja karty sim czy coś, zawsze myślałem że to wina telefonu ale widzę że to play coś kombinuje tylko ciekawe po co.
A to nie dział Play przypadkiem?

[ Dodano: 2013-08-24, 11:20 ]
Podpisałem 2 dni temu umowę i zonk. Wy..li mnie na 130 zł od razu. Czy ktoś nie może wreszcie zrobić porządku z naciągaczami? Chodzi o to że po włączeniu telefonu pobrało aktualizacje bez mojej wiedzy. Pani natomiast sprzedająca mi umowę i telefon nie raczyła mnie poinformować, że trzeba na to uważać i że nie aktywują szybko umowy tylko po kilku dniach więc internet do tego czasu będzie liczony po lichwiarskich cenach 1zł/1mbit. Jak to jest w dzisiejszych czasach, że najpierw firmy żenią swoich klientów, a jak następuje ich odpływ i zaczynają się problemy, to zwracają się do rządów o kilkumilionowe jałmużne, a rządy z ochotą im je dają. Człowiek co nie ma na chleb natomiast ma zdychać z głodu.

 #657117  autor: Ruben
 24 sie 2013, 11:21
bolek2004, niestety podobny problem i inne związane z roamingiem mam od dłuższego czasu. Na karcie, gdzie reklamowałem wielokrotnie ten problem z wylogowywaniem obecnie prawie nie występuje.
Używam jeszcze innej karty Play i tam sytuacja wygląda tak, że w zasadzie nie mogę korzystać z zasięgu Plusa. Pomimo ręcznych ustawień i tak przeloguje się w ciągu godziny do Orange. Całe szczęście, że nie do Play, bo dokuczliwe byłoby to bardzo.

Od czwartku znajomy, którego namówiłem na Virgin narzeka na częstsze problemy z wylogowywaniem karty a było już lepiej.
Nie wiem co oni robią ale problem jest i zgłoszenia do CMOK nie zmieniły tego.

 #657173  autor: hubert667
 24 sie 2013, 17:51
Czy możliwa jest jeszcze aktywacja taryfy FRESH z darmowymi rozmowami i smsami do play po doładowaniu? Znalazłem archiwalny regulamin z kodem aktywujacym *111*33*5# z 2010. Jednak pamiętam że potem nazwa taryfy sie zmieniła na All inclusive rozmowy i sms (więc czemu nie ma regulaminu w dziale archiwalnym?). Ktoś próbował? Ja wiem że teraz fresh został przemianowany na "rok ważności konta" ale ta taryfa mnie nie interesuje bo nie ma tam bonusów po doładowaniu.

[edit]
Ok, właśnie zauważyłem że jest taka opcja w play24 więc zakładam że będzie działać.

 #657175  autor: bolek2004
 24 sie 2013, 17:56
Jak najbardziej można przejść na tą taryfę. Kod to *163*4#. Nazwa nie ma znaczenia bo to jest jedna i ta sama taryfa play fresh darmowe rozmowy i smsy w play. Co do regulaminów mimo że na tą taryfę można przejść bez problemu play ukrywa te dodatkowe profile aby jak najmniej ludzi o nich wiedziało.
Pamiętaj tylko że przy zmianie taryfy tracisz wszystkie dodatkowe pakiety, usługi. Zostaje tylko kwota konta głównego i promocyjnego.

 #657433  autor: janekt
 26 sie 2013, 15:24
agaak pisze:Naprawcie mega g***** roaming w Niemczech, Austrii i Czechach (albo cały?)! Telefon na automacie uroczo stwierdza, że jest poza zasięgiem... TYLKO ręczne wybranie operatora pozwala korzystać z telefonu. I nie piszcie głupot o wadzie telefonu czy sim, padły wszystkie cztery numery... Jakoś inne sieci polskie, zagranicą, potrafią się automatycznie zalogować i działać.
Zgadza się, jak byłem w lipcu w Niemczech właśnie, to nie miałem w ogóle zasięgu. Musiałem wyszukać ręcznie sieć.

JanekT
 #657491  autor: radosz5
 26 sie 2013, 19:52
Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi. W szczegółach dla formuły m internet dla abonentów podano 400minut do wszystkich sieci. Jednak nie mogę tej ilości znaleźć w regulaminie. Tam jest tylko mowa o 143 minutach i 143 sms-ach. Gdzie te 400 minut?

 #657496  autor: bolek2004
 26 sie 2013, 20:17
W cenniku formuły m masz że dostajesz pakiet złotówek 49pln, jeśli minuta kosztuje 0,19gr to 49/0,19=257 minut + te 143 co daje w sumie 400 minut. Po prostu dostajesz na oddzielnym koncie pakiet złotówek i minuty co daje łącznie 400 minut.
  • Strona 217 z 241
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 241
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 241