Witam
od jakiegoś czasu zmagam się z następującym problemem :
Gdy PLAY wchodził na rynek zgłosilem sie , zostałem testerem. Po okresie testów przedłużyłem umowę na dwa lata. Około września 2008 umowa wygasła , temat zamknięty.
Nagle w 2010 r. otrzymałem 3 faktury za zabonament ( karty SIM brak , telefonu brak , połączeń brak ). W 2010 roku zadzwoniłem do PLAY , konsultant stwierdził "dziwna sytuacja" przyjął ode mnie reklamację i ze swojej strony temat uważałem za zakończony.
W 2013 roku ( około maja ) dostałem informację o sprzedaży moich wierzytelności firmie windykacyjnej. Zdziwiłem się. Dzwonię do PLAY, podaję swoje dane ( bo nr abonencki oczywiście juz zapomnialem ) , konsultant informuje mnie że oczywiście zostało wszczęte postępowanie , gdyż nie uregulowałem płatności na czas. Pytam więc, czego dotyczyły faktury za 2010 rok , skoro umowa została zakończona 2008 ? Konsultant przyjął ode mnie reklamację ( posiadam stosowny nr ) zawarte w rekamacji info m.in jak wyżej czyli 2008 koniec abonamentu a faktury za 2010 rok. Odpowiedź PLAY brzmiała mniej więcej tak : nie odwołal się Pan przez rok w związku z czym trzeba zapłacić. Jakto nie odwoływałem , dzwoniłem w 2010 roku, no ale konsultant tak daleko nie może wejść w historię. Mówię dobrze, zglaszam kolejną reklamację. Tym razem prosze zadać pytanie do działu reklamacji ( posiadam nowy nr reklamacji ) : proszę o info czego dotyczą faktury za 2010 rok, odpowiedź po miesiącu podobna : brak opłaty za abonament .
Wczoraj dzwoniłem ponownie, konsultant przyjał ponownie zgloszenie, gdzie wyraźnie podkresliłem, że prosze o precyzyjną odpowiedź na moje poprzednie zapytanie, tj: czego dotyczą faktury za okres kiedy nie obowiązywał abonament.
Czekam.
I teraz co z windykacją ? Dług został sprzedany, nieslusznie. Stoję z niczym. Od konsultanów Play słyszę każdorazowo ale ma pan dziwna sytuację, niespotykaną.
Może jest ktoś mi w stanie podpowiedzieć dalszy tok działania.
Pozdr
od jakiegoś czasu zmagam się z następującym problemem :
Gdy PLAY wchodził na rynek zgłosilem sie , zostałem testerem. Po okresie testów przedłużyłem umowę na dwa lata. Około września 2008 umowa wygasła , temat zamknięty.
Nagle w 2010 r. otrzymałem 3 faktury za zabonament ( karty SIM brak , telefonu brak , połączeń brak ). W 2010 roku zadzwoniłem do PLAY , konsultant stwierdził "dziwna sytuacja" przyjął ode mnie reklamację i ze swojej strony temat uważałem za zakończony.
W 2013 roku ( około maja ) dostałem informację o sprzedaży moich wierzytelności firmie windykacyjnej. Zdziwiłem się. Dzwonię do PLAY, podaję swoje dane ( bo nr abonencki oczywiście juz zapomnialem ) , konsultant informuje mnie że oczywiście zostało wszczęte postępowanie , gdyż nie uregulowałem płatności na czas. Pytam więc, czego dotyczyły faktury za 2010 rok , skoro umowa została zakończona 2008 ? Konsultant przyjął ode mnie reklamację ( posiadam stosowny nr ) zawarte w rekamacji info m.in jak wyżej czyli 2008 koniec abonamentu a faktury za 2010 rok. Odpowiedź PLAY brzmiała mniej więcej tak : nie odwołal się Pan przez rok w związku z czym trzeba zapłacić. Jakto nie odwoływałem , dzwoniłem w 2010 roku, no ale konsultant tak daleko nie może wejść w historię. Mówię dobrze, zglaszam kolejną reklamację. Tym razem prosze zadać pytanie do działu reklamacji ( posiadam nowy nr reklamacji ) : proszę o info czego dotyczą faktury za 2010 rok, odpowiedź po miesiącu podobna : brak opłaty za abonament .
Wczoraj dzwoniłem ponownie, konsultant przyjał ponownie zgloszenie, gdzie wyraźnie podkresliłem, że prosze o precyzyjną odpowiedź na moje poprzednie zapytanie, tj: czego dotyczą faktury za okres kiedy nie obowiązywał abonament.
Czekam.
I teraz co z windykacją ? Dług został sprzedany, nieslusznie. Stoję z niczym. Od konsultanów Play słyszę każdorazowo ale ma pan dziwna sytuację, niespotykaną.
Może jest ktoś mi w stanie podpowiedzieć dalszy tok działania.
Pozdr