Niestety wiekszosc firm w ostatnich latach idzie w kierunku bylejakosci. I niestety jak widze z kazdym rokiem jest gorzej. Choc jak wynika z moich, na pewno nie w pelni miarodajnych testow, Internet mobile w Orange jest najgorszy sposrod wielkiej czworki. Oczywiscie wszystko na pewno zalezy od lokalizacji, albo ja mam wyjatkowego pecha.
Z uslugami stacjonarnymi jest troche lepiej, ale tez szalu nie ma. Np. moja linia stacjonarna, w sluchawce szumy, trzaski, a Internet zamiast 10 Mbps ma srednio 1, w porywach do 2. Oczywiscie zdarza mu sie czasem dobry dzien. Reklamacje pomagaja na chwile i pozniej znow sytuacja wraca do normy. Juz nie wspomne, ze Orange robi wszystko by utrudnic klientowi reklamacje. Np. zawsze jak zglosisz na siec stacjonarna technik zaczyna od wizyty w domu i zupelnie nie moze zrozumiec, ze nie masz na to ochoty (trzeba sie umowic na godzine, posprzatac itd.). A pozniej i tak sie okazuje, ze cos psuje sie u nich i tak w kolko zabawa.
Z uslugami stacjonarnymi jest troche lepiej, ale tez szalu nie ma. Np. moja linia stacjonarna, w sluchawce szumy, trzaski, a Internet zamiast 10 Mbps ma srednio 1, w porywach do 2. Oczywiscie zdarza mu sie czasem dobry dzien. Reklamacje pomagaja na chwile i pozniej znow sytuacja wraca do normy. Juz nie wspomne, ze Orange robi wszystko by utrudnic klientowi reklamacje. Np. zawsze jak zglosisz na siec stacjonarna technik zaczyna od wizyty w domu i zupelnie nie moze zrozumiec, ze nie masz na to ochoty (trzeba sie umowic na godzine, posprzatac itd.). A pozniej i tak sie okazuje, ze cos psuje sie u nich i tak w kolko zabawa.