DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 29 z 69
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 69

 #662181  autor: classyissues
 16 wrz 2013, 16:49
Zlozylem zamowienie na stronie orange na przeniesienie numeru. Mam pytanie, czy jest szansa uzyskac ten ' kod ' na likwidacje simlocka? I do kogo z ta sprawa sie ewentualnie zglaszac?

 #662511  autor: Mitrek
 18 wrz 2013, 01:36
Do 12 października mam umowę z Playem. Z racji niekorzystnych nowych ofert chciałbym przenieść numer do orange. Będę miał zniżkę 30% od pracownika orange na abonament, której ważność jest do końca września. W e sklepie widziałem typ przeniesienia numeru z końcem okresu promocyjnego. I teraz nie wiem czy:
1. Z racji, że jest już mniej niż 30 dni do końca umowy to umowa z playem przestanie obowiązywać tego 12 października, czy w grę wchodzi dalsze rozwiązanie umowy 30 dniowe i zapłacenie faktury za kolejny okres ?
2. Czy przykładowo podpisując umowę 27 września będę musiał zapłacić abonament w orange za okres 27.09 - 12.10 ? Bo chciałbym, żeby nowa umowa obowiązywała od dnia następującego zakończenie umowy z Playem. Wydaje się to dość logicznym rozwiązaniem jakie powinno być stosowane przez operatorów.

 #662542  autor: orson_dzi
 18 wrz 2013, 11:01
classyissues pisze:do kogo z ta sprawa sie ewentualnie zglaszac?
Do BOK. Pisze się proste zlecenie, podajesz adres E-mail i kod generowany jest najczęściej do 72 godzin. Czasami może się trochę przedłużyć jak są problemy z kodem. Na maila dostajesz kod z instrukcją. Możesz też dostać go SMS-em, ale już bez instrukcji, wtedy radź sobie sam.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #662622  autor: darbogus
 18 wrz 2013, 16:22
Czy jeżeli posiadam już jeden numer w orange, to mogę skorzystać z szalonych dni (ważne do 24.09), kodu -30% (ważny do 30.09) na abonament i orange family przy przeniesieniu numeru z innej sieci? Czy do 24/30 września muszę podpisać umowę czy tylko złożyć zamówienie, żeby w/w promocje były brane pod uwagę?

Darek

 #662794  autor: jasiekk
 19 wrz 2013, 13:35
czy promocja -30% na 24 miesiące do końca września jest jeszcze gdzieś dostępna? ewentualnie, czy ma ktoś do odstąpienia taki kod?

 #662814  autor: jasiekk
 19 wrz 2013, 14:03
dzięki!

 #663540  autor: Orange Ekspert
 23 wrz 2013, 11:01
Mitrek pisze:Do 12 października mam umowę z Playem. Z racji niekorzystnych nowych ofert chciałbym przenieść numer do orange. Będę miał zniżkę 30% od pracownika orange na abonament, której ważność jest do końca września. W e sklepie widziałem typ przeniesienia numeru z końcem okresu promocyjnego. I teraz nie wiem czy:
1. Z racji, że jest już mniej niż 30 dni do końca umowy to umowa z playem przestanie obowiązywać tego 12 października, czy w grę wchodzi dalsze rozwiązanie umowy 30 dniowe i zapłacenie faktury za kolejny okres ?
2. Czy przykładowo podpisując umowę 27 września będę musiał zapłacić abonament w orange za okres 27.09 - 12.10 ? Bo chciałbym, żeby nowa umowa obowiązywała od dnia następującego zakończenie umowy z Playem. Wydaje się to dość logicznym rozwiązaniem jakie powinno być stosowane przez operatorów.
Jeśli rozwiążesz umowę u dotychczasowego operatora bez zachowania jednego okresu rozliczeniowego to może on naliczyć za ten okres opłatę. O szczegóły możesz dopytać w Play. Abonament w Orange jest naliczany od dnia aktywacji numeru tymczasowego. Do 24 września możesz jeszcze skorzystać z promocji Szalone Dni http://www.orange.pl/kid,4002009278,id, ... ticle.html
darbogus pisze:Czy jeżeli posiadam już jeden numer w orange, to mogę skorzystać z szalonych dni (ważne do 24.09), kodu -30% (ważny do 30.09) na abonament i orange family przy przeniesieniu numeru z innej sieci? Czy do 24/30 września muszę podpisać umowę czy tylko złożyć zamówienie, żeby w/w promocje były brane pod uwagę?
Szalone Dni i kod 30% możesz łączyć ze sobą. Liczy się data złożenia zamówienia na stronie. Będziesz mógł również skorzystać z Open Family (oczywiście po spełnieniu warunków promocji).

Pozdrawiam
Tomek

 #663606  autor: justyna.c
 23 wrz 2013, 16:01
Mam problem przniosłam numer do sieci orange i skorzystałam z promocji z groupona (9zł za bon do empiku 200zł) lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałąm bonu a minęło już ponad dwa tygodnie od podpisania umowy;/ czy ktoś też tak ma?
Moja siostra również mam problem chciałą przenieś numer do sici orange lecz jej zamówienie zostało odrzucone (chyba przez błędnie podany adres) po tygodniu chciała ponownie złożyć zamówienie lecz wyskakuje taki komunikat: Na podany numer PESEL została złożona maksymalna dozwolona ilość zamówień. Następne zamówienie będziesz mógł złożyć 40 dni po zamknięciu pierwszego z nich. jak można rozwiązać ten problem?

 #663773  autor: quasimodo
 24 wrz 2013, 08:37
Witam użytkowników.
Zalogowałem się aby podzielić się moimi wrażeniami podczas migracji z abo w T do oranż.
Żeby się długo nie rozpisywać napiszę na początek, że podejście całego oranżu jest delikatnie mówiąc żenujące. Na infolinii burdel, za każdym razem jak dzwonię dostaję sprzeczne ze sobą informację (zależy na jakiego konsultanta trafię).
Ale od początku. Złożyłem zamówienie na stronie orange.pl na przeniesienie 2 nr-ów. Wszystko poszło gładko. Skorzystałem z kodów na rabat 30% przy abo za 159,90 + telefony. Myślałem, że przeniesienie to tylko kwestia czasu, gdyż nie mam żadnych zaległości w płatnościach w T ani nigdzie indziej. Nawet mandaty drogowe płacę w terminie. Umowy na czas określony w T skończyły mi się pod koniec sierpnia b.r.
Po dwóch dniach dostaje takiego maila:
"Witaj w Orange,

Twoje zamówienie xxxxxxxxxx zostało zamknięte co oznacza, że Twój tymczasowy numer Orange własnie został właczony.

Bardzo nam miło powitać Cię w gronie Abonentów Orange.
Informację o rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru przekażemy Ci SMSem:
w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku o przeniesienie numeru poinformujemy Cię o dacie przeniesienia,
w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku - przekażemy przyczynę odmowy, jaka otrzymamy od obecnego operatora.


W dniu przeniesienia zmienimy numer tymczasowy Orange na Twój numer przenoszony i poinformujemy Cię o rozpoczęciu świadczenia usług na tym numerze."

Myślę sobie, że wszystko zgodnie z planem. Ale po 3 minutach:
"Witaj,

Z przykrościa informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia xxxxxxxxxxx ponieważ :
Przykro nam, ale nie mozemy zrealizowac Twojego zamowienia zlozonego w Sklepie Orange.pl. Mozesz skorzystac z oferty abonamentowej w salonie Orange z ewentualnym warunkiem wplaty depozytu.

Zachęcamy do skorzystania z oferty Orange na kartę, która z jednoczesna realizacja procesu przeniesienia numeru jest dostępna w każdym Punkcie Sprzedaży Orange."

Na obydwa numery do przeniesienia przyszły takie same maile.

Mistrzostwo świata. Dzwonię na infolinię 510 100 100 i chcę jakichś wyjaśnień (niestety nic nie wiedzą) i proponują żebym zadzwonił na infolinię sklepu netowego 510 700 700. No więc dzwonię i co się okazuje? Że tu również nic nie wiedzą i nie mają kompetencji żeby mi cokolwiek wyjaśnić :lol:
i tekst pani konsultant: "Myśli pan, ze ja nie jestem kompetentna żeby ze mną rozmawiać?!" :lol:

W skrócie jak mnie załatwiło oranż:

-przez maila:
"Z przykrościa informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia xxxxxxxxxxx ponieważ :
Przykro nam, ale nie mozemy zrealizowac Twojego zamowienia"


-infolinia:
"Nie, bo nie"

Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia przy współpracy z tym operatorem.

 #663791  autor: Matsss
 24 wrz 2013, 11:08
Nic nowego ;) mój kumpel również miał same problemy podczas przenoszenia do nich numeru.

 #663874  autor: orson_dzi
 24 wrz 2013, 16:23
BOK nie ma kompletnie żadnej wiedzy na temat tego, co dzieje się z zamówieniami. W przypadku przeniesienia numeru, o ile jest to już w systemach widoczne, możesz poznać przyczynę odmowy, ale też nie zawsze.
Od zamówień są sklepy, zawsze.

A skoro depozyt, to pewnie za niska klasa kredytowa do tego abonamentu lub masz gdzieś zaległości.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #663883  autor: prokopek92
 24 wrz 2013, 17:03
W Orange na infoliniach niczego nie wiedzą, gdzie byś nie dzwonił. Obsługę klienta mają po prostu FATALNĄ. Ratują ich ceny telefonów i te ostatnie rabaty 30%.

 #664057  autor: quasimodo
 25 wrz 2013, 15:23
orson_dzi pisze:A skoro depozyt, to pewnie za niska klasa kredytowa do tego abonamentu lub masz gdzieś zaległości.
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pod pogrubionym pojęciem. Jeśli to co myślę to raczej też nie o to chodzi bo bank nie robił problemów żeby przyznać mi kredyt hipoteczny w CHF przed paru laty. Co do reszty to na pewno nie- nie mam żadnych zaległości i nigdy nie miałem. Jestem tego pewny.

No ale nic. Skusili mnie właśnie ceną telefonu gdyż w T jest ponad 600 pln droższy. Ale jednak zostaję w T. Po paru rozmowach na infolinii mam dosyć tego burdelu jaki mają w tepsie.

 #664089  autor: orson_dzi
 25 wrz 2013, 18:21
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pod pogrubionym pojęciem
To jest takie dość skomplikowane pojęcie, które strasznie ciężko wytłumaczyć. Wylicza je komputer i tak naprawdę nikt nie ma pojęcia w jaki sposób i dlaczego.
Widocznie gdzieś musisz mieć jakaś ciekawą historię finansową i system to wyłapał. Nie jesteś pierwszy, niektórzy nawet nie wiedzą, że wiszą gdzieś 5zł odsetek i później wychodzą takie cyrki.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665632  autor: Orange Ekspert
 03 paź 2013, 11:16
justyna.c pisze:Mam problem przniosłam numer do sieci orange i skorzystałam z promocji z groupona (9zł za bon do empiku 200zł) lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałąm bonu a minęło już ponad dwa tygodnie od podpisania umowy;/ czy ktoś też tak ma?
Moja siostra również mam problem chciałą przenieś numer do sici orange lecz jej zamówienie zostało odrzucone (chyba przez błędnie podany adres) po tygodniu chciała ponownie złożyć zamówienie lecz wyskakuje taki komunikat: Na podany numer PESEL została złożona maksymalna dozwolona ilość zamówień. Następne zamówienie będziesz mógł złożyć 40 dni po zamknięciu pierwszego z nich. jak można rozwiązać ten problem?
Jeśli nie udało się wyjaśnić sprawy to napisz do nas na Pomoc Orange http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 Opisz dokładnie sytuację i podaj dane właściciela usługi. Sprawdzimy to.
quasimodo pisze: "Witaj,

Z przykrościa informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia xxxxxxxxxxx ponieważ :
Przykro nam, ale nie mozemy zrealizowac Twojego zamowienia zlozonego w Sklepie Orange.pl. Mozesz skorzystac z oferty abonamentowej w salonie Orange z ewentualnym warunkiem wplaty depozytu.

Zachęcamy do skorzystania z oferty Orange na kartę, która z jednoczesna realizacja procesu przeniesienia numeru jest dostępna w każdym Punkcie Sprzedaży Orange."

Na obydwa numery do przeniesienia przyszły takie same maile.
Nie każde zamówienie złożone przez sklep internetowy może zostać zrealizowane. Po złożeniu zamówienia następuje jego weryfikacja i jest podejmowana ostateczna decyzja. W tym przypadku zamówienie będzie możliwe do realizacji, ale tylko i wyłącznie w Salonie Orange. Co do kwestii sprawdzania statusów zamówień realizowanych przez stronę internetową należy kontaktować się ze sklepem internetowym: telefonicznie 510 700 700 lub mailowo [email protected]

Pozdrawiam
Tomek

 #665825  autor: jasiekk
 04 paź 2013, 12:12
mam pytanie
czy gdy dostałem już paczkę od kuriera, podpisałem mu dokumenty, to mogę nadal odstąpić od umowy? Dostałem smsa że pomyślnie rozpatrzyli moje podanie o przeniesienie numeru ale wyznaczyli mi dopiero na 1 grudnia. Dodam że telefonu jeszcze nie odpalałem. Czy jest możliwość nadal się z tego wycofać bez konsekwencji?
Pozdrawiam

 #665881  autor: jogus48
 04 paź 2013, 20:37
w przypadku zamówienia przez telesales jest okres wypowiedzenia przez pierwsze 10 dni. Nie wiem jak wygląda to przez internet. musisz poczytać umowę. a czemu Ci to nie pasuje?

 #666669  autor: wojewicz
 08 paź 2013, 22:19
Ja się bardzo zraziłem do Orange. Strasznie natarczywi telemarketerzy, którzy mówią nieprawdę. Na przykład mi wciskają wyższy abonament, bo go niby przekraczam, a tak wcale nie jest!

ps. jeśli chodzi o okres wypowiedzenia, to pamiętajcie, że nie dotyczy on umowy podpisanej na firmę!

 #667201  autor: thonka
 11 paź 2013, 15:22
Czy obecne szalone dni się łączą z telesales?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
  • Strona 29 z 69
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 69
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 69