@ divhashmorex
A czy ja gdziekolwiek napisałem, że są to dobre oferty?
Piszę, że wcale nie trzeba wielkiej kampanii reklamowej, żeby zdobyć klientów. Patrz właśnie na choćby "W Rodzinie". Żadnej reklamy, bilbordów, startery tylko na poczcie, i popatrz. Sto kilkadziesiąt tysięcy użytkowników.
A Virgin Mobile? Kampania w Telewizji, W miastach bilbordy, wszędzie plakaty, zawieszki, naklejki, reklamy w stacjach radiowych i co? Nawet 200 000 tysięcy użytkowników nie uzbierali a są ponad rok. W zasadzie można powiedzieć, że mają tyle samo klientów co "W rodzinie" z tą tylko różnicą, że wg mnie użytkownicy "W rodzinie" są bardziej aktywni i wydają więcej i regularnie.
Co do Virgin to ciekawe ile osób wyrzuciło/wyrzuci kartę po wystukaniu 2013 SMS-ów. I nic im nie daje ani świetna (jak na MVNO) kampania, ani dobra oferta.
Reasumując, tu nie jest potrzebna mega kampania, a pomysł, jak tanim sposobem dotrzeć do wybranych. wyselekcjonowanych odbiorców.
Popatrz na NJU. Wszędzie reklamy, bilbordy, oklejone sklepy, etc. a sprzedaje się kiepsko.