DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 69
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 69

 #676965  autor: cirmusz
 22 lis 2013, 21:40
_karolka_, 100sms-15 zł lub 100sms cyklicznie co miesiąc -9 zł oczywiscie do wszystkich sieci

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #677025  autor: nowosek
 23 lis 2013, 08:58
23.11 rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy, ale nie dostałem jeszcze pieniędzy na konto (mam SP MIX), kiedy mogę się ich spodziewać?

 #677097  autor: mreron
 23 lis 2013, 14:26
Cześć ile mniej więcej trwa przeniesienie numeru? ja od trzech dni mam cały czas weryfikacje ręczną

 #677201  autor: greenladen
 23 lis 2013, 21:48
Posiadam jeszcze kody dla przenoszących numer do ORANGE. Kod daje 30% zniżki na abonament oraz bon na 50zł do Empiku.

Kody oddaje za DARMO.
Zainteresowanych proszę o wiadomość.

 #677230  autor: nowosek
 23 lis 2013, 23:53
mreron pisze:Cześć ile mniej więcej trwa przeniesienie numeru? ja od trzech dni mam cały czas weryfikacje ręczną
U mnie jakoś po 3-4 dniach zmienił się status, powinieneś mieć w pon już zmianę.

 #677275  autor: Orange Ekspert
 24 lis 2013, 13:26
a96499 pisze:Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru z nju do orange. Pytałem już o to na forum orange jednak ciężko tam liczyć na jakąś konkretną odpowiedź. Oto moje zapytanie:

Sprawa dotyczy przeniesienia numeru w abonamencie z nju do orange. 12 listopada złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, a dwa dni temu 18 listopada przyjechał kurier. Dostałem wszystkie papiery wraz z hasłem do aktywacji. Nie dostałem karty sim ale chyba zostaje ta sama. Problem polega na tym, że zamówienie jest wciąż oznaczone jako "nowe" i aktywacja numeru jest niemożliwa. Dzwoniłem do sklepu internetowego jednak uzyskuje sprzeczne informacje. Jeden z konsultantów stwierdził, żebym zaczekał jeden dzień. Dodał, że nowa oferta orange zacznie obowiązywać zaraz po aktywacji. Jednak następnego dnia inny pan poinformował mnie, że to może być jakiś błąd i trzeba poczekać tydzień czasu na automatyczna aktywację. Stwierdził też, że oferta orange zacznie działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego tj. 1 grudnia. Chciałbym się dowiedzieć jak to naprawdę jest. Kiedy będę mógł aktywować numer i od kiedy zacznie obowiązywać oferta orange?

Jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa przy okazji. Wziąłem ten kupon z citeama i jego ważność wygasa 30 listopada. Jak to się ma do sytuacji, w której numer jest aktywny dopiero 1 grudnia? Nie dostanę wtedy tych 200 zł?

Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Regulamin przejścia z nju mobile znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 487591.pdf W przypadku oferty nju z rachunkiem przejście do Oferty Orange nastąpi pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po okresie, w którym została złożona dyspozycja. O przeniesieniu numeru zostaniesz powiadomiony SMS-em. Przejście z oferty, nju na kartę do Oferty Orange następuje w ciągu 7 dni od podpisania umowy.


Pozdrawiam
Tomek

 #677499  autor: mic
 25 lis 2013, 13:11
Miałem w ciągu ostatnich dwóch tygodni wątpliwą przyjemność próby zawarcia współpracy z Orange. Długo czekałem na dostępność telefonu (SGS III). Gdy już się pojawił dokonałem zamówienia w sklepie internetowym. Po dwóch dniach status zamówienia zmienił się na "przekazane do realizacji". I tu zaczęły się schody. Następnego dnia zmiana statusu na "zamknięte - odrzucone". Dzwonie pod 510 700 700. Uprzejma pani, po konsultacji powiedziała mi, że telefonu nie ma i najprawdopodobniej już nie będzie. No dobra, trudno, przeżyje. Następnego dnia wchodzę - telefon jest dostępny. Próbuje zamówić - nic z tego, muszę czekać 72h. Telefon długo niedostępny, do dziś. Kolejna próba zamówienia, tym razem okazuje się, że muszę czekać 40 dni. Pięć wykonanych telefonów pd 510 700 700, trzy pod 510 100 100 i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Jedni odsyłają do drugich. Dziękuję bardzo za taką sieć. Jeśli na wstępie są takie problemy to wole zostać tam gdzie jestem.

Nie polecam!
Michał

 #677501  autor: zekori
 25 lis 2013, 13:15
Czy w ofercie przez telefon jest jeszcze pół roku za darmo?

 #677503  autor: nowosek
 25 lis 2013, 13:19
mic pisze:Miałem w ciągu ostatnich dwóch tygodni wątpliwą przyjemność próby zawarcia współpracy z Orange. Długo czekałem na dostępność telefonu (SGS III). Gdy już się pojawił dokonałem zamówienia w sklepie internetowym. Po dwóch dniach status zamówienia zmienił się na "przekazane do realizacji". I tu zaczęły się schody. Następnego dnia zmiana statusu na "zamknięte - odrzucone". Dzwonie pod 510 700 700. Uprzejma pani, po konsultacji powiedziała mi, że telefonu nie ma i najprawdopodobniej już nie będzie. No dobra, trudno, przeżyje. Następnego dnia wchodzę - telefon jest dostępny. Próbuje zamówić - nic z tego, muszę czekać 72h. Telefon długo niedostępny, do dziś. Kolejna próba zamówienia, tym razem okazuje się, że muszę czekać 40 dni. Pięć wykonanych telefonów pd 510 700 700, trzy pod 510 100 100 i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Jedni odsyłają do drugich. Dziękuję bardzo za taką sieć. Jeśli na wstępie są takie problemy to wole zostać tam gdzie jestem.

Nie polecam!
Michał

Nie trzeba czkeać 40 dni, to takie zabezpieczenie ale po 1-2 dniach powinieneś móc już normalnie zrobić zamówienie, bo tamto zostanie zamknięte.


Mi też napisało że muszę czekać 40 dni bo zablokowali PESEL, po 2 dniach mogłem od nowa złożyć i nie było problemów.

 #677508  autor: mic
 25 lis 2013, 13:29
No właśnie nie zamknięto. Minęło 10 dni od tamtego zamówienia i jak próbuje złożyć nowe to wyskakuje powiadomienie o 40 dniach. Konsultant w esklepie stwierdził, że pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją, ale on nic nie może zrobić

 #677913  autor: Orange Ekspert
 27 lis 2013, 00:50
mic pisze:No właśnie nie zamknięto. Minęło 10 dni od tamtego zamówienia i jak próbuje złożyć nowe to wyskakuje powiadomienie o 40 dniach. Konsultant w esklepie stwierdził, że pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją, ale on nic nie może zrobić
Jeśli sytuacja nie została wyjaśniona to napisz do nas korzystając z formularza Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/ Opisz dokładnie sprawę. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek

 #678029  autor: paki6
 27 lis 2013, 15:41
Witam. Mam do zaoferowania kod rabatowy 30% na abonament w Orange. Jest to kupon Citeam z pierwszej oferty. Czyli tej najbardziej korzystnej. Za podpisanie umowy dostajemy 30% rabatu i do tego 200 zł na karcie podarunkowej, które zaraz po jej otrzymaniu możemy wypłacić w dowolnym bankomacie, czyli dostajemy tak jakby 200 zł gratis w gotówce. Ważność kodu do 30 listopada, a bonu do końca grudnia. Zainteresowanych zapraszam na priv.
 #678430  autor: Olbart
 29 lis 2013, 09:04
Czy przy przenoszeniu dwoch numerów do Orange "firma bez ograniczen" mogę liczyć na coś ponadto co jest na stronie? Przewidywany abonament ok 100 zł netto. Konsultant mówił, że bez szans na niższy abonament czy większy transfer netu a ceny tel sztywne.
Jest możliwość negocjacji?

 #678610  autor: _karolka_
 29 lis 2013, 22:12
Cześć, chciałam się was poradzić. Jako że promocja z tabletami jest ważna do 2 stycznia lub do wyczerpania zapasów to waszym zadaniem lepiej poczekać może będzie jakaś ciekawa oferta przed samymi świętami lub zaraz po świętach warta uwagi czy lepiej teraz skorzystać jeszcze ze zniżka 30% i 10 zł za kolejna usługę plus tablet ? No i ciekawe czy Orange da w grudniu/styczniu jakies znizki 20 lub 30% będę wdzięczna za jakąś poradę bo sama nie wiem co robić :)
Pozdrawiam
Karolina

 #678754  autor: Tlumacz.pro
 30 lis 2013, 15:35
Pytanie do Eksperta: przez stronę zgłosiłem chęć przeniesienia numeru firmowego do Orange, oddzwoniła do mnie pani i potwierdziła zgłoszenie, minęło 4 dni roboczych a kurier jakoś się nie spieszy do mnie. Gdzie można sprawdzić stan?
I drugie pytanie dotyczy cen na telefony: podczas wyboru opcji przenieś numer firmowy, wybieram taryfę bez granic 70 i na Note 3 widzę cenę 1093,47 zł z VAT, pani przez telefon podaje mi wyższą, twierdząc, że ta cena jest dla nowych klientów... no to ja chyba jestem nowym :) kto ma rację? Jeśli konsultantka, to dlaczego strona kłamie?

 #678988  autor: cirmusz
 01 gru 2013, 09:01
Tlumacz.pro, przez kosultanta i w salonie zawsze sa drozsze telefony, jesli kurier przywiezie ci telefon po prostu go nie odbierz(bez konsekwencji,przynajmniej dla klientow indywidualnych)i zamow przez strone ,tam bedziesz mial numer zamowienia i kod do sprawdzenia statusu zamowienia ale mysle ze taka mozliwosc powinienes miec mimo zamowienia przez telefon.

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #679008  autor: greenladen
 01 gru 2013, 11:10
A u mnie przeniesienie numeru przebiegło bezbłędnie. Zrobiłem zamówienie przez www, po 4 dniach miałem telefon i numer zastępczy, po jakimś tygodniu dostałem wiadomość że numer zostanie przeniesiony 1 grudnia 2013 no i dzisiaj (czyli 01.12.2013) od godziny 0.27 numer zastępczy zamienił się w mój numer.

 #679090  autor: ja.michal
 01 gru 2013, 15:25
Podobnie jak u greenladen. Przenosiny bez problemu. Wszystko w podobnym czasie z wyjątkiem informacji o zgodzie, którą dostałem po 5 dniach od odjazdu kuriera i wiadomości o przeniesieniu numeru (koło 9 rano).

Jakąś godzinę po przeniesieniu był problem z połączeniami przychodzącymi. Osoby dzwoniące miały komunikat o nieintensywniejącym numerze. Chyba system musiał wszystko "przetrawić" bo już wszystko działa jak powinno. :)

Także praktycznie zero problemów. ;)

 #679171  autor: putek
 01 gru 2013, 20:08
Cześć,

Czy ktoś ma może do zaoferowania jakiś kupon rabatowy dla przenoszących numer?

Pozdrawiam

Michał

 #679225  autor: Yanek1
 01 gru 2013, 23:08
Witam chcę przenieść nr z t-mobile do Orange i mam pyt mozna to zrobić przez net czy tylko w salonie .
  • Strona 38 z 69
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 69
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 69